• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 17:48 ]


    You can't touch music but music touch you

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    Ik heb zo'n voorgevoel dat alle 3 doodgaan omdat Dáin Ijzervoet uit de Iron Hills daarna koning wordt en anders zou Kíli of Fíli dat worden.


    I know helaas :(

    ff grappige foto bij om dit trieste onderwerp zo beetje te sluiten straks gaan we nog huilen...(zip)


    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 22:14 ]


    You can't touch music but music touch you

    Took schreef:
    Guys, er bestaat zoiets als een spoiler knop.


    _O_
    Thanks (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    I know helaas :(

    ff grappige foto bij om dit trieste onderwerp zo beetje te sluiten straks gaan we nog huilen...



    Ik huil niet hoor!




    als die hoorns klinken. dat vind ik zo mooi geluid!


    Gold Gold


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Gelieve spoilerknoppen te gebruiken want ik heb de boeken nog niet gelezen en doordat veel dingen niet in de spoilerknoppen kwamen te staan, weet ik nu al veel meer dan me lief is over het einde. En geloof me, dat heeft het al best wel verpest.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    klop klop wie is daar? xD


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    I know helaas :(

    ff grappige foto bij om dit trieste onderwerp zo beetje te sluiten straks gaan we nog huilen...(zip)



    Sowieso is Aidan gewoon waaaaaaay to cute :')


    Stenenlikker

    Feanor schreef:


    das wat vrolijker (maar dat wil nog niet zeggen dat ik het er mee eens hoef te zijn)


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    als die hoorns klinken. dat vind ik zo mooi geluid!


    Dat is serieus gewoon één van mijn favoriete scènes ooit! :'D


    Stenenlikker

    Lanthir schreef:
    Gelieve spoilerknoppen te gebruiken want ik heb de boeken nog niet gelezen en doordat veel dingen niet in de spoilerknoppen kwamen te staan, weet ik nu al veel meer dan me lief is over het einde. En geloof me, dat heeft het al best wel verpest.

    Sorry


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    Dan deze helemaal niet DwarfThorin

    [ bericht aangepast op 17 feb 2014 - 22:13 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    GilGalad schreef:
    (...)

    Dat is serieus gewoon één van mijn favoriete scènes ooit! :'D

    klopt, zal ik gewoon voor wat filmpjes zorgen hier?


    Gold Gold


    AND MY AXE!


    Gold Gold

    Feanor schreef:
    http://th07.deviantart.net/fs70/PRE/i/2014/023/9/4/kiliel_baby_by_dralamy-d73bxg8.jpg

    Dan deze helemaal niet DwarfThorin


    Ahwaaaahw, that's just soooo cute!


    Stenenlikker

    Feanor schreef:
    http://th07.deviantart.net/fs70/PRE/i/2014/023/9/4/kiliel_baby_by_dralamy-d73bxg8.jpg

    Dan deze helemaal niet DwarfThorin

    zoiets hoef ik niet in de familie!


    Gold Gold