• Eey, ik wil heel graag een cover. Maar helaas kan ik er zelf helemaal niks van, en daarom hoopte ik dat iemand me wilde helpen.

    De afbeeldingen:
    * The girl
    * The boy
    * Background

    En als tekst zou ik heel graag
    I Am Nobody hebben

    heel erg dankjewel als je me wilt helpen!
    Veel Liefs,
    Wrenloveer


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Wrenloveer schreef:
    (...)

    Wauw Bedankt! Ik wacht de andere nog even af, en dan horen jullie welke ik pak :D


    Ik ben nog eentje aan het maken, die sowieso mooier wordt (dan mijn andere) :')

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 19:23 ]

    Castor schreef:
    (...)

    Ik ben nog eentje aan het maken, die sowieso mooier wordt :')


    Oohhh nu word ik heel benieuwd :D


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Ik weet dat het hoofd van het meisje voor de helft weg is, maar dat vond ik wel leuk bij de titel passen. Een 'nobody' heeft geen gezicht, snap je? Haha.

    Castor schreef:
    Ik weet dat het hoofd van het meisje voor de helft weg is, maar dat vond ik wel leuk bij de titel passen. Een 'nobody' heeft geen gezicht, snap je? Haha.



    :o Wow ik heb geen woorden :oooo


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Mag ik ook een andere foto van Niall gebruiken? Die foto in de beginpost is een beetje onscherp.

    Orenda schreef:
    Mag ik ook een andere foto van Niall gebruiken? Die foto in de beginpost is een beetje onscherp.
    jaa hoor :D


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Sorry als ik laat reageer maar ik ben een Verhaal aan het lezen en die hoofdstukken zijn nog al lang!
    Nogmaals mijn excuses


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Wrenloveer schreef:
    Sorry als ik laat reageer maar ik ben een Verhaal aan het lezen en die hoofdstukken zijn nog al lang!
    Nogmaals mijn excuses


    Dat geeft toch niet (: X


    I just caught the wave in your eyes

    Gif:



    Klik er op voor een grotere versie.


    Normaal:




    Klik er op voor grotere versie.


    Kies maar, de bewegende of de stilstaande. ;p

    Ik probeer het nog een keer later (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Orenda schreef:
    Gif:



    Klik er op voor een grotere versie.


    Normaal:




    Klik er op voor grotere versie.


    Kies maar, de bewegende of de stilstaande. ;p


    Tank you :D leuk gedaan die gif! Die ga ik zeker gebruiken in de hoofdstukken!!


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    TaurieI schreef:
    Ik probeer het nog een keer later (:


    Is goed :) succes ♡


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Orenda schreef:
    Gif:



    Klik er op voor een grotere versie.


    Normaal:




    Klik er op voor grotere versie.


    Kies maar, de bewegende of de stilstaande. ;p


    Hoe heb je die gif kunnen maken? Dat wil ik ook leren!!!!


    I just caught the wave in your eyes



    Cover is aanklikbaar.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 0:46 ]


    Credendo Vides

    -

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 13:58 ]


    I just caught the wave in your eyes