• Ik heb de Humble Indie Bundle net gekocht. Maar heb een van de spellen al, namelijk: Monaco: What's yours is mine.
    Het spel wil ik graag (gratis) weggeven. Dus wie wil het hebben?
    Je hebt volgens mij wel een steam account nodig!

    Heb even geen creatief idee voor het verloten van dit spel, dus 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. (:

    Dit is het spel:


    You are beautiful, you are love.

    Ik zou hem wel willen! ;3.


    Giovanni

    maar dan zul je wel een tijdje moeten wachten tot mijn pc weer is gemaakt (?) xd.


    Giovanni

    Gaaf, helaas heb ik een macbook en ik verwacht dat ik deze er toch niet op kan spelen dan c:


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Mhysa schreef:
    Gaaf, helaas heb ik een macbook en ik verwacht dat ik deze er toch niet op kan spelen dan c:


    Hangt ervanaf welke macbook :P

    [ bericht aangepast op 7 maart 2014 - 16:05 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Psychopaat schreef:
    Ik zou hem wel willen! ;3.

    It's yours. En maakt me niet uit dat je pc gemaakt moet worden, ik stuur je de link vast in een pb'tje.


    You are beautiful, you are love.

    Okammy schreef:
    (...)

    Hangt ervanaf welke macbook :P


    Macbook air 17 inch, de nieuwste C: Maar de meeste games kunnen er toch niet op,.


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Mhysa schreef:
    (...)

    Macbook air 17 inch, de nieuwste C: Maar de meeste games kunnen er toch niet op,.


    In het geval van Steam kun je zoeken op games die compatibel zijn met Apple OS. Dat kan hier. Grotere spellen zijn vaak wel alleen voor windows maar steeds meer indie spellen komen ook uit op linux of Mac. Het handige aan steam is dat het ook aangegeven word met een icoontje zodat je het op een oogopslag kan zien.


    quidquid excusatio prandium pro

    Gwaihir schreef:
    (...)
    It's yours. En maakt me niet uit dat je pc gemaakt moet worden, ik stuur je de link vast in een pb'tje.


    Thanks! :3.


    Giovanni