• Nou zoals jullie zien, ik maak dus trailers op aanvraag. Naast de covers die ik maak vind ik trailers maken erg leuk, maar omdat het soms erg lastig kan zijn, wil ik jullie uit de brand helpen. Maar let op! Ik heb geen zeeën van tijd dus heb gedult en voorlopig maak ik alleen een trailer voor de eerste zes mensen die reageren...

    Informatie
    -Titel:
    -Evt. Youtube filmpjes(ik wil ze ook zoeken, maar wat voor filmpjes zoek je?) :
    -Soundtrack?:
    -Teksten tussendoor
    -Op welke manier moeten de teksten wprden afgespeeld(terwijl het filmpje speelt of tussendoor op zwarte achtergrond?) :
    -Personages (handig voorbij zoeken naar filmpjes) :
    -Sfeer:
    -Opbouw Trailer:
    -Wil je je gebruikersnaam erin, zo ja waar (vooraan/achteraan) :
    -Mag aan het einde van de trailer, trailer by DisneyMinds?:

    Wachtlijst
    -Targaryens
    -agirlx
    -

    Trailers die af zijn
    -
    -

    I use ©Première Elements 11

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 17:59 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Targayens aanvraag via PB:
    Hoi!
    Ik zag op je profiel staan dat je trailers op aanvraag maakte. Zou je voor mij een trailer kunnen maken?
    Titel van het verhaal waar de trailer voor is:Denouement
    Liedje voor bij de trailer: Gemma Hayes - Wicked Game
    Fragmenten (op volgorde):
    - 0:00 tot 0:20
    - 0:05 tot 0:40
    - 0:06 tot 0:12
    - 0:17 tot 0:25
    Opbouw van de trailer:
    - Zwart veld met daarop in witte letters de titel van het verhaal.
    - Alle filmfragmenten
    - Aan het einde weer een zwart veld met in witte letters de titel van het verhaal. 
    Ik zou echt ontzettend blij zijn als je een trailer voor me zou kunnen maken! (:

    xoxo


    I just caught the wave in your eyes

    -Titel: Opposites Attract - Larry Stylinson
    -Evt. Youtube filmpjes(ik wil ze ook zoeken, maar wat voor filmpjes zoek je?) : Uhm, ik heb echt geen idee. Sorry :$
    -Soundtrack?: The cab - Lovesick fool
    -Teksten tussendoor Louis Tomlinson. Harry Styles. Two boys. Different worlds. Same feelings. Opposites Attract - Larry Stylinson.
    -Op welke manier moeten de teksten worden afgespeeld(terwijl het filmpje speelt of tussendoor op zwarte achtergrond?) : tussendoor op zwarte achtergrond, als het kan beetje ronde en sierlijke letters.
    -Personages (handig voorbij zoeken naar filmpjes) : Louis Tomlinson en Harry Styles
    -Sfeer: zwart wit, niet zo blij.
    -Opbouw Trailer: Eerst een gif van Louis (20 jaar), dan zijn naam. Daarna een gif van Harry (19 jaar), dan zijn naam. Ze mogen gewoon vrolijk en lachend zijn. Dan een gif van beide jongens bij elkaar of na elkaar, dan two boys. Nog een gif van beide jongens verdrietig na elkaar, same feelings. En als laatst als het kan gif waar ze huilen ofzo, en dan de titel.
    -Wil je je gebruikersnaam erin, zo ja waar (vooraan/achteraan) : Ja, als het kan aan het eind. Na Opposites Attract - Larry Stylinson nog 'written by agirlx on Quizlet'
    -Mag aan het einde van de trailer, trailer by DisneyMinds?: Ja tuurlijk! All rights too you!

    ZOOO ERG BEDANKT ALS JE DIT OOK ZOU KUNNEN! Dan zou ik gewoon alles dankzij jou hebben, zou je echt dankbaar zijn :$


    Hier ben ik weer! Dat met die cover vond ik best lullig voor je, maar ik had hem niet meer nodig. Wel zoek ik nog steeds een trailer, en ik hoop dat jij die zou willen maken (:

    Titel: Little mermaid
    Evt. Youtube filmpjes:


    1:10-1:15
    1:22-1:23
    1:34-1:35
    2:16-2:18

    Naast dat, wil ik ook graag beelden van natuurrampen. Aardbevingen, lawines enz. De hoofdrol wordt gespeeld door Raffey Cassidy, dus van haar wil ik ook graag beelden (als je die tenminste kunt vinden. Ik heb zelf ook al gezocht en ik heb niets goeds kunnen vinden. Als dat bij jou ook niet lukt mag je ook een ander meisje gebruiken, het liefst van een jaar of twaalf en met bruin of zwart haar).
    Soundtrack?:

    Teksten tussendoor: Hoeft niet.
    Op welke manier moeten de teksten worden afgespeeld: nvt.
    Personages: Raffey Cassidy, Sam Claflin, Tom Holland en Samuel Joslin.
    Sfeer: Zolang er maar duidelijk is dat het geen vrolijk verhaal is, vind ik alles goed. Ook wil ik graag dat er spanning is.
    Opbouw Trailer: Eerst beelden van een strand en Raffey Cassidy, misschien ook met Sam Claflin erbij. Dan de boete (kun je misschien beelden van The Hunger Games voor gebruiken?). Dan de arena, dan beelden van natuurrampen en Raffey, Tom en Samuel bij elkaar (graag ook een ijsbeer, als het kan). Op het laatste de beelden van het youtube filmpje dat ik hierboven al had geplaatst.
    Wil je je gebruikersnaam erin, zo ja waar: Nee.
    Mag aan het einde van de trailer, trailer by DisneyMinds?:Tuurlijk!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Slotje --> Op aanvraag topicstarter.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.