• These bruises make for better conversation
    Loses the vibe that separates
    It's good to let you in again
    You're not alone in how you've been
    Everybody loses
    We all got bruises
    We all got bruises
    ~Train - Bruises


    5 jaar na het eindexamen komt iedereen uit het eindexamenjaar weer bij elkaar om te zien wat er met iedereen is gebeurt. Wat doet iedereen voor werk? Zijn de toenmalige koppels nogsteeds samen? Is het mooiste meisje van de klas dat nogsteeds? Zijn vriendschappen blijven bestaan? Allemaal vragen die kunnen worden beantwoord op de reünie. Ook kan het natuurlijk dat dat allemaal geen stand heeft gehouden. Maar misschien is de reünie wel de start van iets heel moois.


    Rollen:
    blue]jongen[/blue]/[pink]meisje[/pink
    [Naam - Speler - Waar in het topic]
    - Harry Edward Styles - Bergling - 1.4
    - Liam James Payne - Presley - 1.4
    - Louis William Tomlinson - Snowflake - 1.2
    - Niall James Horan - Schuld - 1.5
    - Zayn Javadd Malik - quin98 - 1.3

    - Misha Noa Hammond - KiliOfDurin - 1.1
    - Chelsey Alexis Sanchez - Rayhi - 1.4
    - Nikki Rose Winstanley - MrsMessi - 1.2
    - Evelynn Neha Lahey - Raccoon - 1.3
    - Sydney Jane Campbell - MinnieMouseX - 1.7



    Regels:
    - Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH!
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt.
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Geen gemene opmerkingen of geruzie OOC want dan lig je er linia recta uit.
    - Alleen KiliOfDurin of Snowflake maken nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    Het begin:
    Iedereen heeft voor vertrek van school iets korts op moeten schrijven. Iets van een toekomstbeeld of kenmerk van zichzelf, zoals bekende uitspraken of gewoontes. Deze hebben ze bij het afscheid allemaal in moeten leveren en worden nu bij binnenkomst willekeurig uitgedeeld. Om te zien of iedereen zijn klas nog kent moeten ze opzoek naar de persoon van wie het briefje afkomstig is.
    Op dit moment is net iedereen binnen in het restaurant waar de reunie wordt gehouden en heeft zijn of haar briefje ontvangen. Op dit moment begint de speurtocht naar wie bij welk briefje hoort en welk gezicht bij welke naam.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 10:42 ]


    Bowties were never Cooler

    Evelynn Neha Lahey -Outfit

    Hij knikte instemmend ." Ja eigenlijk wel hé, maar ja het blijft school dus een dansfeest zou het hier nooit worden" lachte hij en ik lachte ook even zacht. Op mijn opmerking knikte hij weer " Een beetje wel ja, maar het is toch het fijnste in mijn eigen huis' zei ik, het voelde toch het beste om thuis te zijn al was het op andere plekken ook zeker niet verkeerd." zei hij en ik knikte nu ook begrijpend. "Ooh dan heb je wel een goed uitzicht, wat leuk" zei hij toen ik vertelde over mijn flatje, en weer krulde mijn lippen in een glimlachje. "Ooh dat had ik eigenlijk als een echte gentlemen moeten vragen hé" zei hij lachend terwijl hij naar de bar keek en een grijnsje sierde mijn lippen. "Ja, eigenlijk wel ja." zei ik met een speelse grinnik tegen hem. "Laat mij het dan maar halen, wat wil je hebben?" vroeg hij daarna en ik dacht even na. "Doe maar gewoon een Cola." zei ik met een glimlachje. Aangezien ik zelf nog naar huis moest rijden, begon ik maar beter niet aan de alcohol. Volgens mij had niemand echt zin om me als dronken kind naar huis te voeren, en ik in een dronken staat, nou ja die wil je liever niet tegenkomen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik
    "Ja, eigenlijk wel ja." Zei ze gevolgd door een speelse grinnik. "Oh nou moet ik ook nog me best goed omdat goed te maken zeker, ik moet natuurlijk wel een goede indruk achterlaten" lachte ik en wachtte vervolgens op wat ze wou drinken. Ik had eerst geen zin in dit alles maar nu ik er was was het toch eigenlijk best leuk en Evelynn was echt heel aardig. Op high school mocht ik haar ook altijd wel al ging ik niet zoveel met haar om. "Doe maar gewoon een Cola." Zei ze met een glimlach. " Ooh niet eens aan de drank?" Vroeg ik lachend. " Maar ik ben zo terug" Zei ik en liep naar de bar toe. Ik besloot ook maar een cola te nemen aangezien in je eentje drinken nou ook niet echt leuk was en ik was hier ook met de auto. " Twee cola" zei ik toen de barman naar mij toe kwam en niet veel later stond ik met twee glazen met cola in mijn hand. Ik liep terug naar Evelynn en overhandigde haar een van de glazen. Ik nam een slok en keek Evenlynn aan, " Hoe zit je leven er veder uit? Hbe je kinderen of zo?" vroeg ik haar waarna mijn blik even door de ruimte heen gleed. Zou iedereen er al zijn?

    [Ik probeer asap te reageren maar heb mijn enkel gister gebroken en moet dus veel rusten.. Sorry!]


    Faith is everything.

    PresIey schreef:
    Liam Payne.
    Ze liep naar de andere kant van de tafel en schoof de stoel rustig naar achteren waarna ze er voorzichtig op ging zitten. Ze glimlachte toen ik vroeg of ze Chelsey was. 'Ja, dat klopt.' antwoordde ze. Ik glimlachte. 'Had ik het toch goed' zei ik met een glimlach. Ze keek me even aan. 'Sorry, maar ik kan totaal geen naam bij jou bedenken..' zei ze en sloeg haar ogen naar beneden. 'Geeft niet, ik heb ook moeit met de meeste mensen hier bij naam noemen.' grinnikte ik. Ze bestudeerde het witte tafelkleed wat op de zwarte tafel lag, en er waren lichte blosjes op haar wangen verschenen. Daarna keek ze me nogmaals aan, en bleek ze me ineens te herkennen. 'Wacht.' zei ze. 'Jij bent Liam toch?' vroeg ze met een grijns op haar gezicht. Ik glimlachte. 'Ja, ik ben Liam' zei ik. 'Heb jij trouwens ook zo'n briefje gekregen bij de ingang?' vroeg ik, en liet mijn briefje zien. 'Weet jij misschien wie dit zou kunnen zijn? Ik ben echt slecht in dit soort dingen.' zei ik met een grinnik. Een meisje wat niet graag in de spotlight stond, maar deze wel nodig zou hebben voor haar beroep. las ik hardop voor. Ik keek voor een paar seconden naar mijn koffie, die nu koud stond te worden. Ik nam er een slok van, en wachtte toen op het antwoord van Chelsey, misschien weet zij wie het is.


    Chelsey Alexis Sanchez
    'Had ik het toch goed.' glimlachte hij toen ik zei dat ik inderdaad Chelsey was. 'Geeft niet, ik heb ook moeite met de meeste mensen hier bij naam noemen.' grinnikte hij terwijl ik wat beschaamd naar het tafelkleed keek. Uiteindelijk had ik dus toch gelijk dat hij Liam was. Hij glimlachte even. 'Heb jij trouwens ook zo'n briefje gekregen bij de ingang?' vroeg hij waarna hij zijn briefje aan mij gaf. 'Weet jij misschien wie dit zou kunnen zijn? Ik ben echt slecht in dit soort dingen.' zei hij grinnikend. Ik zag een handschrift dat extreem veel op dat van mijzelf leek en toen ik de tekst las wist ik al helemaal zeker dat het briefje van mij was. 'Een meisje wat niet graag in de spotlight stond, maar deze wel nodig zou hebben voor haar beroep.' hoorde ik Liam's stem terwijl mijn ogen over de letters op het briefje gleden. Ik keek even naar Liam. Liam keek naar zijn koffie en nam er een slok van. Een kleine lach verliet mijn mond. 'Dit briefje is van mij.' zei ik lachend. Ik wist nog precies wanneer ik dit briefje geschreven had. 'Ik heb inderdaad ook zo'n briefje.' zei ik terwijl ik het briefje uit mijn clutch viste en op de tafel legde en richting Liam schoof. 'Een jongen wiens gebroken hart misschien wel het beste was wat hem heeft kunnen overkomen.' las ik de tekst hardop voor. 'Ik heb geen idee. Weet jij toevallig wie dit is?' vroeg ik waarna ik mijn blik even richtte op het briefje wat Liam mij zojuist gegeven had en mijn vingers even over de letters liet glijden.


    God only knows

    Evelynn Neha Lahey -Outfit

    "Oh nou moet ik ook nog me best goed omdat goed te maken zeker, ik moet natuurlijk wel een goede indruk achterlaten" zei hij met een lachje, en een grijnsje sierde mijn lippen. " Ooh niet eens aan de drank?" Vroeg hij weer lachend. " Maar ik ben zo terug" Daarna ging Zayn naar de bar toe en friemelde ik even aan mijn shortje, terwijl ik wat rond keek. Een hand haalde ik door mijn donkere haren terwijl ik weer even dacht aan mijn briefje, het duurde echter niet lang of Zayn kwam terug aangelopen met twee glazen cola in zijn handen, wat me zachtjes deed grinniken. Hij overhandigde me één van de glazen en ik keek hem met een dankbaar glimlachje aan. "Dus, meneer de badboy houd het ook bij een colaatje?" vroeg ik hem met een speelse grijns rond mijn lippen. Hij nam een slokje van zijn drankje en opende daarna zijn mond "Hoe zit je leven er veder uit? Heb je kinderen of zo?" vroeg hij me plots en zacht schudde ik mijn hoofd. "Nee, zover zit ik nog niet." grinnikte ik ,waarna ik mijn verhaal vervolgde. "Nou, af en toe werk ik in het restaurant van mijn ouders, en zelf kook ik ook nogsteeds graag. Naast dat ik colums schrijf voor de krant, probeer ik ook altijd prachtige beelden vast te leggen. Zowel van speciale als hedendaagse dingen. Ik ben nogsteeds vrijgezel en euh... Ik probeer me thuis een beetje creatief bezig te houden." zei ik schouder ophalend. Ik begon eigenlijk te beseffen dat mijn leven best saai is, en ik wel eens tijd zou moeten maken voor een feestje, of ten minste een hond of kat in huis te nemen, zodat ik me minder alleen voel. "En hoe zit het met jou?" vroeg ik hem nieuwsgierig terug.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    "Dus, meneer de badboy houd het ook bij een colaatje?" Zei ze met een speelse grijns waardoor ik in de lach schoot, ik wist dat ik dat vanavond nog wel is zou horen. Badboy, tja ik wou het zelf op high school dus dan moest ik het nu ook maar te horen krijgen. " Ja deze badboy is toch wat minder bad, en alleen drinken is nou ook niet echt gezellig hé" Zei ik grijnzend. "Nee, zover zit ik nog niet." grinnikte ze na mijn vraag en ik glimlachte even, ik denk dat er nog maar weinig waren die dat hier al wel waren. "Nou, af en toe werk ik in het restaurant van mijn ouders, en zelf kook ik ook nogsteeds graag. Naast dat ik colums schrijf voor de krant, probeer ik ook altijd prachtige beelden vast te leggen. Zowel van speciale als hedendaagse dingen. Ik ben nogsteeds vrijgezel en euh... Ik probeer me thuis een beetje creatief bezig te houden." Vertelde me ze daarna. " Ooh dan kom ik maar ik eten dan, dan kom ik je nog is tegen" Lachte ik. " En hoe zit het met jou?" Vroeg ze nieuwsgierig. " Nou ik ben ook vrijgezel en voor kinderen heb ik voorlopig nog geen tijd. Meestal ben ik dus aan het draaien dus grotendeels van de tijd breng ik door in verschillende landen. Veder is het gewoon een beetje met vrienden leuke dingen doen, veder is mijn leven niet zo speciaal" lachte ik waarna ik even mijn hand door mijn haren haalde die gelukkig nog steeds goed zaten.

    Evelynn Neha Lahey -Outfit

    "Ja deze badboy is toch wat minder bad, en alleen drinken is nou ook niet echt gezellig hé"zei hij grijnzend en ik knikte en grijnsde dan ook licht. "Ah, misschien kan er straks wel ééntje geen kwaad." zei ik met een grinnikje en daarna nam ik een slokje van mijn cola. " Ooh dan kom ik maar ik eten dan, dan kom ik je nog is tegen" lachte hij en ik glimlachte. "Ja goed idee, en als je hier eens een plaatje draait in London, dan kom ik ook eens langs om te feesten." zei ik met een grinnikje, maar ik meende het wel. " Nou ik ben ook vrijgezel en voor kinderen heb ik voorlopig nog geen tijd. Meestal ben ik dus aan het draaien dus grotendeels van de tijd breng ik door in verschillende landen. Veder is het gewoon een beetje met vrienden leuke dingen doen, veder is mijn leven niet zo speciaal" vertelde hij met een lachje, waarna hij een hand door zijn donkere haren haalde. Ik knikte begrijpend, zijn leven leek wel een stuk specialer dan dat van mij. Ik nam nog een slokje van mijn cola en keek hem dan weer aan. "In welke landen draai je eigenlijk? En ben je nog geen bekende celebs tegengekomen? " vroeg ik hem daarna met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik
    "Ah, misschien kan er straks wel ééntje geen kwaad." zei e en ik grijnsde. " Daar hou ik je aan!" zei ik met een grijns tegen haar. Ik zelf kon ook niet teveel drinken dus veel meer dan één zou het toch niet worden. "Ja goed idee, en als je hier eens een plaatje draait in Londen, dan kom ik ook eens langs om te feesten." Zei ze en ik glimlachte. " Is goed, dan zorg ik gewoon dat je bij mij kan staan, vindt je vast wel leuk om een keer te zien of niet?" vroeg ik met een glimlach. Ik zelf vond het echt leuk om te kunnen zien hoe iedereen los ging op de muziek die ik dan draaide, het af een goed gevoel. " Ik draai trouwens binnenkort nog in Londen" zei ik tegen haar toen ik daar weer aan dacht. In welke landen draai je eigenlijk? En ben je nog geen bekende celebs tegengekomen? " Vroeg ze met een glimlach terwijl ik een slokje van mijn cola nam. " Ik draai in heel veel verschillende landen, dan moet ik naar Spanje, dan naar Ibiza en ga zo maar door" vertelde ik haar, het was moeilijk alle landen op te noemen waar ik ooit gedraaid had, dat waren er namelijk best veel. " Ik ben al best veel clebs tegengekomen, vooral heel veel dj's maar ook wel artiesten die ik heb ontmoet "

    Evelynn Neha Lahey -Outfit

    " Daar hou ik je aan!" zei hij met een grijnsje, wat me zacht deed grinniken. " Is goed, dan zorg ik gewoon dat je bij mij kan staan, vindt je vast wel leuk om een keer te zien of niet?" vroeg hij en ik knikte vrolijk. "Ja, zou echt gaaf zijn." zei ik met een brede glimlach " Ik draai trouwens binnenkort nog in Londen" zei hij dan en ik knikte. " Is goed, dan mag je me daar zeker verwachtten." zei ik met een grijnsje. Het zou misschien ook een goede kans zijn om een interviewtje met hem te nemen daarna. " Ik draai in heel veel verschillende landen, dan moet ik naar Spanje, dan naar Ibiza en ga zo maar door" vertelde hij toen en ik knikte. Oeh Spanje en Ibiza, het lekkere warme weer dat je hier zelden kunt meemaken in Engeland. " Ik ben al best veel clebs tegengekomen, vooral heel veel dj's maar ook wel artiesten die ik heb ontmoet " vervolgde hij dan en ik glimlachte. "Leuk! En eigenlijk ben ik nu ook met een celeb aan het praten hé." zei ik met een grijnsje tegen hem. Ik bekeek hem nog even goed en liet mijn blik dan vallen op enkele van zijn tattoos dat zichtbaar waren. "Wauw, je hebt ook al een mooie collectie tattoos bij." zei ik met een glimlachje. Ik vond tattoos erg mooi als ze een waardevolle betekenis hadden voor die persoon, maar zelf was ik te bang om één te zetten. Die naalden gaven me gewoon de kriebels. En ook had ik geen reden om ééntje te zetten, maar dat komt misschien wel nog.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Tomlinson
    De reactie van Misha kwam niet als een verassing, want er waren teveel dingen die het niet mogelijk lieten worden. Daarbij was het ook niet iets waar je zomaar mee kon stoppen, aan beginnen of wat dan ook. Zeker met de twee kleintjes. 'Ik zal eens navragen of er hier nog iets te doen is en als dat zo is, ben je de eerste die het hoort. Je bent zo bijgebracht dan en je kinderen hebben een stabiele basis,' zei ik met een glimlachje. Ik ging wel eens rondneuzen bij de werknemers, zodra de volgende dag aangebroken was. Misschien kwam er iets naar voren en anders was het leuk geprobeerd. Mijn blik gleed naar het meisje wat met haar gedachten ver leek te zitten en ergens had ik wel een vermoeden. Ik hield alleen mijn mond dicht, want nu begon ik haar langzaam wel te snappen op sommige vlakken, die je niet kon snappen als je het nooit mee had gemaakt. Een nieuw onderwerp duurde dan ook niet heel lang. Eentje waar gelukkig in mee werd gestemd waardoor ik me in de richting van de bar had gedraaid. Daarna stond ik al snel met het een na laatste glas voor een klein jongetje, de krullenbol van Misha, om hem een klein beetje te leren kennen. Het laatste glas aangepakt, kwam ik weer omhoog, om met dezelfde glimlach naar Misha te kijken. Tenminste dat deed ik nadat ik mijn eigen glas er ook had bij gepakt. 'Het is een kleine moeite en dat is wederzijds. Je excuus is niet nodig, want ik was ook niet bepaald een van de makkelijkste. Ik snapte het op zich wel, net als iedereen had verwacht dat ik ergens in de kroegen, stomdronken, zou belanden.' zei ik met een klein lachje. 'Het is dus ook aanvaard, maar ik hoop dat het jaar over is en het al beter gaat?' Je gunde niemand van die tijden. Daarbij probeerde ik nu ook mijn beste beentje voor te zetten, want de vroegere 'ik' was toch ook wel voor een deel verdwenen. 'En als je ooit hulp nodig hebt, wil ik je best helpen.' Het was niet gelogen, want ik zou sowieso altijd kijken waar ik kon helpen. Zelfs al was ik niet thuis, kon ik nog altijd wat doen. 'Maar eerst deze reünie en kijken wat dit gaat worden.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Misha Noa Hammond
    Uiteindelijk stond ik hier dan dus: Met mijn twee kinderen en allemaal een glas sinaasappelsap tegenover de jongen wiens middelbare schooltijd ik een hel heb gemaakt, maar die nu juist heel lief deed. Wat tijd toch met mensen deed. Ik besloot me toen toch te verontschuldigen. Dat was wel het minste wat ik kon doen, zeker omdat ik het zelf een jaar had meegemaakt. Ik glimlachte bij zijn reactie. Zo had ik hem me eigenlijk niet voorgesteld, maar meer dan een circusclown of een cliniclown toch echt niet. "En je zit officieel ook niet bij een circus." zei ik met een glimlach. Kijk, artiesten waren toch wel een beetje net zoiets als circusacts, maar dan noch internationaler en met nog veel minder privacy. Ik vond het echt belachelijk maar goed. Daarom was ik ook een van die mensen die roddelbladen meed als de pest. Bij zijn vraag knikte ik. "Het was een zwaar jaar na de geboorte van de tweede, met een scheiding als gevolg en verstoting uit de gemeenschap, maar ik sta goed op eigen benen, heb geen geweld meer in huis en ik krijg alle eindjes aan elkaar geknoopt. Het gaat dus echt prima." zei ik met een glimlach. Die tijd was niet prettig geweest. Mijn ex was na de geboorte van Luca erg agressief, fysiek en verbaal, tegenover mij geworden en ik had er nog littekens van over. Uiteindelijk liep hij weg en scheidde we, waardoor ik werd uitgestoten. Niet compleet, want mijn familie kwam nog wel eens langs, maar goed. Nu was alles weer prima, al was ik maar een serveerster. We waren gelukkig en daar ging het toch om? Ik schudde mijn hoofd bij zijn aanbod. "Nee, dat moet je niet doen. We redden ons wel en anders ga ik denk ik maar terug naar mijn ouders." Het zou niet heel fijn zijn voor Dylan en Luca, maar als het niet anders kon was het maar zo. Toch zou ik er alles aan doen om dat te voorkomen.Ik knikte bij zijn laatste woorden. "Helemaal mee eens. Schatjes, gaan jullie nog maar wat tekenen. Dit is namelijk niet echt interessant voor jullie." zei ik voor ik Luca neerzette en ze samen weer naar de tafel liepen om weer te gaan kleuren. Toen ik ze weer zag gaan zitten dronk ik mijn sapje op en keek weer naar Louis. "Mis je dat nou nooit? Het feit dat settelen en kinderen er voor jou waarschijnlijk de komende tijd niet inzitten? Het is niet dat we zo oud zijn, maar toch." vroeg ik voorzichtig. Ik kon me namelijk echt geen leven zonder de twee doerakken voorstellen.


    Bowties were never Cooler

    [


    Kom allemaal weer eens eventjes hier.(flower)]

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 22:22 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne.
    Ze pakte het briefje aan, en liet haar blik over de regels van het briefje heen glijden. Een kleine lach verliet haar mond, en ik keek op vanaf mijn koffie, en keek haar weer aan. 'Dit briefje is van mij.' zei ze lachend. Ik keek haar licht verbaasd aan. 'Echt?' grinnikte ik daarna. 'Wat doe je voor beroep dan?' vroeg ik geïnteresseerd. 'Ik heb inderdaad ook zo'n briefje.' zie ze terwijl ze nu ook haar briefje uit haar tasje, waar vrouwen geloof ik een speciale naam voor hebben, die ik nooit begrepen heb, viste. Ze legde het briefje op tafel, en schoof het naar mij toe. 'Een jongen wiens gebroken hart misschien wel het beste was wat hem heeft kunnen overkomen.' las zij nu op haar beurt haar briefje hardop voor. 'Ik heb geen idee. Weet jij toevallig wie dit is?' vroeg ze, en richtte haar blik op het door haar geschreven briefje, en liet haar vingers over de regels glijden. Ik dacht na. Een jongen wiens gebroken hart misschien wel het beste was wat hem ooit heeft kunnen overkomen... herhaalde zich in mijn hoofd. Ik beet op mijn lip. 'Ik zou het niet weten, sorry.' zei ik uiteindelijk. Zo goed kende ik mijn klas dus niet.


    How far is far