• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 21:52 ]


    You can't touch music but music touch you

    GilGalad schreef:
    (...)

    Je moet het denk ik eerder uitspreken als Wa-ki-za-shi :') Lukt mij aardig goed. You know what it is?


    Nope, geen enkel idee.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    GilGalad schreef:
    (...)

    Idioot -_-

    Ik moet ook om 7 uur opstaan maar ik ben een dwerg dus kan ik dat makkelijk aan...


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    DO NOT THINK I WON'T KILL YOU 2E VERSION OF LEGOLAS!



    Bedankt! Ik waardeer het heel erg dat je me vergelijkt met het hotste persoon van heel Middle Earth. Samen met Thorin, Kili en een klein beetje Thranduil natuurlijk. En Aragorn

    Dan heb je niemand meer om tegen te praten 's nachts tot 3 uur....

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 0:28 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Ik moet ook om 7 uur opstaan maar ik ben een dwerg dus kan ik dat makkelijk aan...



    Ik ben een Dwelf dus ik kan dat ook makkelijk aan :')


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik ben een Dwelf dus ik kan dat ook makkelijk aan :')

    ik kan het makkelijker aan want ik ben een dwerg!


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    ik kan het makkelijker aan want ik ben een dwerg!


    Elfen slapen niet -,-


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Nope, geen enkel idee.


    Een japans zwaard :')


    Stenenlikker

    Still, you two are idiots... Ik wens jullie morgen heel veel succes :P


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    Still, you two are idiots... Ik wens jullie morgen heel veel succes :P

    heb ik niet nodig


    Gold Gold

    GilGalad schreef:
    (...)

    Een japans zwaard :')


    Oh god. Ik ga die naam maar niet op school oefenen, want als mijn vriendinnen dat horen...
    Ze begonnen al keihard te gillen van enthousiasme bij een foto -,-
    Die zijn echt obsessed door Manga, Anime en alles wat te maken heeft met Japan. Niet dat ze zo erg obsessed zijn als mij enzo, maar zij zijn wel heel erg :')
    Ik wordt er serieus gek van. Hoe vaak krijg ik per dag wel niet al die Japanse woorden naar mijn hoofd geslingerd?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    GilGalad schreef:
    Still, you two are idiots... Ik wens jullie morgen heel veel succes :P


    Dat weten we en heel erg bedankt voor het succes wensen :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Oh god. Ik ga die naam maar niet op school oefenen, want als mijn vriendinnen dat horen...
    Ze begonnen al keihard te gillen van enthousiasme bij een foto -,-
    Die zijn echt obsessed door Manga, Anime en alles wat te maken heeft met Japan. Niet dat ze zo erg obsessed zijn als mij enzo, maar zij zijn wel heel erg :')
    Ik wordt er serieus gek van. Hoe vaak krijg ik per dag wel niet al die Japanse woorden naar mijn hoofd geslingerd?


    Hehehe, ik kijk geen anime, maar ik vind Japan en alles wel leuk. Het heeft door gister ook weer even een boost gekregen :')
    Mijn Japanse woordenschat is trouwens wel erg beperkt xD Als ik het niet opschrijf, ben ik het zo weer vergeten.
    En ik heb gewoon een obsessie voor zwaarden, maakt niet uit waar ze vandaan komen :')


    Stenenlikker

    Lanthir schreef:
    (...)

    Oh god. Ik ga die naam maar niet op school oefenen, want als mijn vriendinnen dat horen...
    Ze begonnen al keihard te gillen van enthousiasme bij een foto -,-
    Die zijn echt obsessed door Manga, Anime en alles wat te maken heeft met Japan. Niet dat ze zo erg obsessed zijn als mij enzo, maar zij zijn wel heel erg :')
    Ik wordt er serieus gek van. Hoe vaak krijg ik per dag wel niet al die Japanse woorden naar mijn hoofd geslingerd?

    slinger gewoon khuzdul woorden terug


    of kalk je naam in runen op hun koppen


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    slinger gewoon khuzdul woorden terug


    of kalk je naam in runen op hun koppen


    Ik ben al de hele dag in het Sindarijns tegen ze aan het praten, ze worden er helemaal gek van, haha :')
    En natuurlijk schrijf ik de hele tijd runen in hun boeken, worden ze ook gek van. Vooral omdat ze niet weten wat er staat, haha :')

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 0:40 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    GilGalad schreef:
    (...)

    Hehehe, ik kijk geen anime, maar ik vind Japan en alles wel leuk. Het heeft door gister ook weer even een boost gekregen :')
    Mijn Japanse woordenschat is trouwens wel erg beperkt xD Als ik het niet opschrijf, ben ik het zo weer vergeten.
    En ik heb gewoon een obsessie voor zwaarden, maakt niet uit waar ze vandaan komen :')


    Ik heb het niet zo heel erg op Japan, waarom weet ik niet (:
    Zwaarden zijn wel cool en ik wil dan ook echt een paar kopen, maar ik heb er niet percé een obsessie voor :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]