• 'Dit kan zo niet langer!'
    'Maar deze school is hun laatste hoop!'
    'Dat ze zich slecht gedragen is hun eigen keuze geweest-'
    'Maar we kunnen ze niet gewoon laten.'
    'Heb jij dan een idee? Deze kinderen zijn hopeloos!'
    'Niemand is hopeloos. Ik weet wel wat...'




    10 kinderen zijn vanwege hun gedrag op school 'hopeloos' verklaard. Spijbelen, geen huiswerk maken, slechte cijfers, etc. Dit was de laatste school die ze nog wilde aannemen. Nu worden ze gedwongen hun zomer te spenderen in een kamp, waar ze af en toe lessen en activiteiten hebben. Maar het zijn niet de lessen die ze veranderen. Door hun gevoelens voor elkaar veranderd het gedrag van de kinderen... Hoe zal dit uitpakken?



    Regels:
    - Een stukje moet minimaal 100 woorden bevatten en maximaal 400
    - Max. 1 bromance indien er ook twee meisjes zijn die het oke vinden
    - Regelmatig reageren a.u.b. Anders wordt er gewaarschuwd. Gelieve te melden als je een tijdje afwezig zal zijn
    - Dingen die niet met de RPG te maken hebben graag in haakjes e.d.
    - Geen perfecte personages
    - Max. 2 personages p.p.



    Regels kunnen nog aangepast worden


    Jongens:
    - Harry E. Styles - Rayhi
    - Louis W. Tomlinson - MYxLoubear
    - Niall J. Horan - IrishNialler
    - Zayn J. Malik - Pennybags
    - Liam J. Payne - Withered

    Meisjes:
    - Sabrine Amelia Campbell - MYxLoubear
    - Alexandra Hazel Lee - Intouchables
    - Lynn Rose Thompson - MrsMessi
    - Lillith Avery Pless - Appelboompje
    - Lucinda Tiana Pierce - Appelboompje


    Begin:
    Ze hebben net hun spullen uitgepakt en hebben nu een kennismaking bij de caravans van de begeleiders.


    Vragen? Stel ze gerust!

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 21:54 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Sabrine A. Campbell:

    Aangezien hij me een glimach schonk, kon ik niet anders dan hem ook een geven.
    'Good gegokt.' zei hij.
    'Ik ben Zayn trouwens.' vertelde hij daarna. Zayn. Ik heb die naam nog nooit gehoord, maar hij was zeker niet lelijk.
    'Sabrine, maar noem me alsjeblieft Sab.' zei ik snel tegen hem. Als iedereen Sabrine ging noemen werd ik binnen no-time gek. Maar dat kan er pas van komen als er mensen zijn die me roepen. Tot nu toe is er een persoon waarvan het kan. Zayn, alhoewel ik niet zou weten of dat roepen er van komt. Ach. Ik ga met mijn rug tegenover de zee zitten en ga dan op mijn rug liggen zodat ik Zayn nog kan aankijken. De klep van mijn pet haal ik opnieuw ietsje omhoog.
    'Is er nog iets interessants wat je me over je kan vertellen?' vraag ik terwijl ik mijn hoofd in het zand een beetje kantel. Nou dat kan nog wat worden, als ik zijn naam al interessant vind.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 9:59 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Alex Lee

    Inmiddels was ik aangekomen bij de tenten en zat ik op een hard matras levenloos voor me uit te staren. Ik speelde met de onderkant van mijn T-shirt, draaide het stof om mijn vinger en liet het dan weer lot. Een diepe zucht rolde over mijn lippen en ik liet me achterover vallen zodat mijn hoofd in mijn kussen viel. Zelfs de kussens hier waren hard. Ik vloekte binnensmonds en rolde mezelf om zodat mijn gezicht in het kussen lag. Als hier een trein was geweest, was ik er ongetwijfeld voor gesprongen. Naast het feit dat er een drukte van hier tot Tokio in mijn hoofd zat, snakte ik naar een sigaret of een lijntje coke. Ik had nooit gedacht dat afkikken zo moeilijk was. Omdat het me even teveel werd, stond ik op en haalde ik mijn tas voor de driehonderdste keer overhoop. ‘’Waar zijn die fucking sigaretten,’’ mompelde ik.

    [iemand voor Alexandra?]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 10:17 ]


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    ik heb lucinda?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    ik heb lucinda?


    Okay (:


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Intouchables schreef:
    Alex Lee

    Inmiddels was ik aangekomen bij de tenten en zat ik op een hard matras levenloos voor me uit te staren. Ik speelde met de onderkant van mijn T-shirt, draaide het stof om mijn vinger en liet het dan weer lot. Een diepe zucht rolde over mijn lippen en ik liet me achterover vallen zodat mijn hoofd in mijn kussen viel. Zelfs de kussens hier waren hard. Ik vloekte binnensmonds en rolde mezelf om zodat mijn gezicht in het kussen lag. Als hier een trein was geweest, was ik er ongetwijfeld voor gesprongen. Naast het feit dat er een drukte van hier tot Tokio in mijn hoofd zat, snakte ik naar een sigaret of een lijntje coke. Ik had nooit gedacht dat afkikken zo moeilijk was. Omdat het me even teveel werd, stond ik op en haalde ik mijn tas voor de driehonderdste keer overhoop. ‘’Waar zijn die fucking sigaretten,’’ mompelde ik.

    [iemand voor Alexandra?]


    Lucinda Pierce

    Ik loop de tent binnen en zie dat het ook hier verrassend leeg is, iedereen zou wel buiten rondlopen of zo, de omgeving aan het verkennen zijn en dat soort saaie prut. Ik laat me op mijn matras neerzakken en kijk naar het meisje dat verderop haar tas ondersteboven haalt en iets zegt over fucking sigaretten waarna ik begin te lachen en een pakje uit mijn tas haal. Eentje pak ik eruit en zet ik tussen mijn lippen waarna ik een andere uit het pakje haal samen met een aansteker en naar het meisje toe loop. Ik haal de, nog niet aangestoken sigaret, tussen mijn lippen vandaan en houd de andere voor het meisje haar neus, "hier neem er een van mij, ga je mee naar buiten?" Ik had geen zin in brand hierbinnen, en loop de tent uit waar ik mijn eigen sigaret aansteek en een hijs neem.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 10:25 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Alex Lee

    ‘’Thanks,’’ bromde ik zachtjes toen een meisje met rode haren me een sigaret aanbood. Ik knikte en volgde haar de weg naar buiten. Ergens achter de tenten bleef ik staan en keek ik even om me heen. Om me heen stonden wat kale bomen en de grond was bezaaid met kleine takjes en steentjes. Wat haatte ik de natuur, ik vond het echt vreselijk. Ik stak de sigaret op en slaakte een zucht van tevredenheid toen ik een hijs nam. ‘’Mijn naam is Alex,’’ zei ik, en ik gaf haar een knikje. Geen hand, handen waren voor nette mensen. Mensen als ik gaven een knikje. Ik vroeg me af waarom ze in het kamp zat aangezien ze er nog redelijk netjes uitzag. Haar uiterlijk straalde een tikkeltje arrogantie uit, maar verder was het niks vergeleken mijn lange, dode punten, de wallen onder mijn ogen en de littekens in mijn armen en benen. ‘’Wat doe jij hier?’’ Vroeg ik haar kortaf. Sociaal zijn was zeker niet mijn sterkste punt, maar aangezien ze me een sigaret aanbood haalde ik mezelf toch over een beetje vriendelijk proberen te zijn.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 10:33 ]


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Appelboompje schreef:
    Mobiel stukje

    Lillith pless

    Hij verteld dat hij misschien ook wel een misdaad begaan heeft terwijl de begeleider wegloopt waarna hij zich voorstelt als Harry Styles en zijn hand uitsteekt. "En wat voor misdaad heb jij begaan dan Harry? " vraag ik hem zijn hand negerend en zonder mezelf voor te stellen. Ik was wel nieuwsgierig naar zijn antwoord hierop. "Lillith Pless trouwens" vrteel ik hem nog altijd zonder zijn hand te schudden, gewoon omdat ik er geen zin in had. Waarom zou ik hem zijn hand schudden.. want waar al die handjes waren in deze tijd. . Niet dat ik onschuldig was dat niet van. Maar ik had geen zin om alleen te zitten dus ja hij was gewoon een slachtoffer nu een ik pak zijn arm net een trek hem achter me aan door de modder. Behoefte aan een sigaret dat had ik maar ik heb geen behoefte aan begeleiding die mijn sigaretten afpakken. ..


    Harry Styles
    'En wat voor misdaad heb jij begaan dan Harry?' vraagt ze. Ze negeert mijn hand en stelt zich niet aan me voor. Een reden voor mij om mijn hand weer in te trekken. 'Lillith Pless trouwens.' zegt ze nog voordat ik antwoord kon geven. 'Wat voor misdaad ik heb begaan? Dat ga ik jou niet vertellen in ieder geval.' grinnik ik. Ineens pakt ze mijn arm vast en trekt me achter zich aan mee door de drek die op de grond ligt. Gelukkig had ik oude schoenen aan dus maakte het me niet zoveel uit. Ik had geen idee waar we naartoe gingen en dus trok ik mijn arm los en bleef ik stevig stil staan op de natte ondergrond die onder ons lag. 'Wat ben jij nou weer van plan?' vraag ik. 'Ik ga echt niet zomaar met jou meelopen.'


    God only knows

    Lillith Pless

    Harry trekt zijn arm los en blijft stil staan op zijn plek waarna ik me omdraai en hem sarcastisch aankijk. "Ik ga roken, en jij gaat mee of je nou wil of niet, want ik heb geen zin om alleen te zitten. " zucht ik "en aangezien we in een strafkamp gedoe zitten en ik niet weet of dat toegestaan is... tsja ik heb geen behoefte aan begeleiders die mijn spul afpakken" vertel ik hem, ik had namelijk echt niet alleen normale sigaretten bij me. Als ik thuis kon roken, drinken, blowen en de rest dan kon dat hier ook. "Dus ga je goedschiks mee of kwaadschiks?" grinnik ik waarna ik hem aankijk en daarna beteuterd naar mijn sleehakken kijk die inmiddels nog verder onder de modder gedompeld zijn om hem vervolgens pruilend aan te kijken. "Mijn schoentjes...."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lucinda Pierce
    Het voor mij nog onbekende meisje loopt met me mee anar buiten waar ze, net als mij, haar sigaret aansteekt en een hijs neemt. Ze stelt zichzelf voor als Alex en ik knik. "Lucinda" ze vraagt wat ik hier doe en ik grinnik. "Meer bezig met feesten, uitgaan en de hoer uithangen dan met school" grinnik ik. "ik ben het soort dat liever een corset draagt dan een topje of shirtje, en liever een strakke broek, of korte rok met hoge hakken dan het nette mantelpakje.." Zo was mijn kledingstijl nou eenmaal, ik was hoerig. Nou en, het stond mijn ouders niet zo aan, het stond mijn vorige scholen niet zo aan, maar bij de jongens was ik razend populair... rara.. "En ik ga er niet van uit dat jij hier enkel rondloopt vanwege je uiterlijk?" grinnik ik, ze zou vast wel meer hebben uit gevreten.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    MYxLoubear schreef:
    Sabrine A. Campbell:

    Aangezien hij me een glimach schonk, kon ik niet anders dan hem ook een geven.
    'Good gegokt.' zei hij.
    'Ik ben Zayn trouwens.' vertelde hij daarna. Zayn. Ik heb die naam nog nooit gehoord, maar hij was zeker niet lelijk.
    'Sabrine, maar noem me alsjeblieft Sab.' zei ik snel tegen hem. Als iedereen Sabrine ging noemen werd ik binnen no-time gek. Maar dat kan er pas van komen als er mensen zijn die me roepen. Tot nu toe is er een persoon waarvan het kan. Zayn, alhoewel ik niet zou weten of dat roepen er van komt. Ach. Ik ga met mijn rug tegenover de zee zitten en ga dan op mijn rug liggen zodat ik Zayn nog kan aankijken. De klep van mijn pet haal ik opnieuw ietsje omhoog.
    'Is er nog iets interessants wat je me over je kan vertellen?' vraag ik terwijl ik mijn hoofd in het zand een beetje kantel. Nou dat kan nog wat worden, als ik zijn naam al interessant vind.


    Zayn Malik
    Ik liet mijn ogen even over haar heengaan. Ze was zeker geen lelijk persoon, dat was zeker. 'Is goed... Sab,' zei ik, het mezelf inprentend dat ik haar naam moest onthouden. Dat was namelijk niet mijn beste kwaliteit. Terwijl ze ging liggen legde ik mijn boek aan de kant, aangezien het anders niet zo heel erg sociaal zou zijn.
    'Iets interessants over mezelf?' herhaalde ik met een nadenkend gezicht. Echt interessant was ik niet, om eerlijk te zijn. 'School vind ik in ieder geval niet interessant, dus daar is niet veel over te vertellen. Voor de rest teken ik graag, en soms doe ik ook aan graffiti. Later wil ik daar iets mee doen, of de Engelse taal. Voor de rest heb ik eigenlijk niet veel te vertellen.
    Ik fronste even en moest toen om mezelf lachen. 'God, ik kom volgens mij echt over als een nerd. Maar goed, nu moet jij ook iets over jezelf vertellen.'


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Sabrine A. Campbell:

    'Iets interessants over mezelf?' Herhaalde hij met een denkend gezicht. Ik knikte maar en bleef hem met een scheef hoofd aankijken.
    'School vind ik in ieder geval niet interessant, dus daar is niet veel over te vertellen. Voor de rest teken ik graag, en soms doe ik ook aan graffiti. Later wil ik daar iets mee doen, of de Engelse taal. Voor de rest heb ik eigenlijk niet veel te vertellen.' Legt hij uit. Ik bleef geboeid luisteren en glimlachte stiekem door de uitleg heen. Opeens begon hij te lachen.
    'God, ik kom volgens mij echt over als een nerd. Maar goed, nu moet jij ook iets over jezelf vertellen.' Zei hij. Ik klom wat omhoog terwijl ik zei:
    'Nee, totaal niet eigenlijk.' Ik verplaatste me voor de zoveelste keer en ging dit keer voor hem zitten om hem wat beter aan te kijken.
    'Sorry voor het constant verplaatsen.' Mompel ik eerst.
    'Pfff... Ik eh... Ik ben eigenlijk helemaal niet interessant. Ook geen school voor mij, ik hang eigenlijk alleen in de stad. Ik houd van muziek, maar mijn passie is toch slapen. Dat is het wel zo'n beetje.' Stamel ik terwijl ik aan mijn achterhoofd krab.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Alex Lee

    Het roodharige meisje stelde zich voor als Lucinda. ‘’Meer bezig met feesten, uitgaan en de hoer uithangen dan met school,’’ grinnikte ze. Ik rolde met mijn ogen en slaakte een zucht, dacht ik eindelijk een lotgenoot gevonden te hebben, bleek het een slet te zijn. ‘’En ik ga er niet van uit dat jij hier enkel rondloopt vanwege je uiterlijk?’’ Grinnikte ze vervolgens. Weer rolde ik met mijn ogen. ‘’Is het zo erg dan?’’ Zei ik nors. ‘’Maar nee, ik zit hier niet alleen maar om dat ik net iets meer zwart rond mijn ogen doe dat normale meiden van mijn leeftijd. Ik heb wat problemen thuis, drugsdealers die me dood willen hebben en zo, mijn tante leek het beter om me hier heen te sturen. Niet dat ik daar blij mee ben, anders was ik nu dood geweest,’’ vertelde ik haar. Met mijn slipper schopte ik een steentje weg, was ik nu maar dood, dan zou ik er vanaf zijn geweest.

    I'm sorry, maar Alex is een verschrikkelijke bitch haha


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    [dat kan ik ook dus dat scheelt :3]

    Lucinda Pierce
    Ik rol met mijn ogen bij haar opmerking, ja zo erg is het. "dat soort dingen doe je zelf dus ga ze niet op mij afreageren want bij mij ben je verkeerd" als ze tegen mij ging bitchen ging ik terugbitchen daar kon ze op rekenen. Ik kon best iemand anders vinden om mee te roken daar had ik geen junk voor nodig. En waarschijnlijk ook nog een dief, want een meisje van deze leeftijd kon nooit genoeg verdienen om drugs te betalen, maar daarom zouden ze vast ook achter haar aan zitten. Het niet betalen van drugs. Nogmaals neem ik een hijs van mijn sigaret en blaas de rook uit.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Alex Lee

    Ik grinnikte bij haar opmerking dat ik het niet bij haar moest komen afreageren. ‘’Ik heb niemand nodig om op af te reageren, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben in ieder geval geen kleuter meer,’’ zei ik haar op een kalme toon. Ik nam een laatste hijs aan de sigaret, liet hem op de grond vallen en draaide hem met mijn voet uit. ‘’Weetje, ik denk dat wij eens best goede vrienden kunnen worden,’’ zei ik haar en ik draaide me om. Ik stak mijn hand op en bewoog mijn vingers één voor één, alsof ik een tienermeisje was die met haar vriendje flirtte. ‘’Dag Lucinda,’’ zei ik, en ik liep terug richting het kamp.


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Lucinda Pearl
    Alex maakt een of andere opmerking over vrienden worden waarna ze op een kinderlijke manier naar me zwaait en zich omdraait richting het kamp. "Bye Alex" roep ik haar na hard zwaaiend. Jij kinderachtig doen, ik kinderachtig doen. Zo werkte dat nou eenmaal meisje, Ik neem de laatste trek van mijn sigaret waarna ik hem op de grond laat vallen en er een keer op stap om het branden te stoppen. Hierna draai ik me om richting het kamp.
    Saai gezeur, wat had ik hier te zoeken.. Niks, echt werkelijk waar helemaal niks.


    iemand voor Luusje?


    JONGENS WE GAAN DOOOD LEEF TOPIC LEEF


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign