• Hi!
    Ik zoek personages voor mijn verhaal over de Hongerspelen.

    Ik heb nodig:
    -Tributen (ik heb geen personages nodig voor beide tributen uit district vier, de jongen uit twaalf en de jongen uit zeven.)
    -Twee twaalf- of dertienjarige meisjes uit district vier.
    -Een paar vrouwen uit het Capitool (voor Finnick Odair's 'werk' daar).

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk (foto en het liefst een korte beschrijving):
    Innerlijk:
    Wapens (alleen voor tributen):
    Extra:

    Alvast bedankt!

    De story staat online!
    Little mermaid

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 17:05 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    8 meisje wil ik wel invullen hoor


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Naam: Felicia Eldin Woods
    Leeftijd: 15
    District: 8
    Uiterlijk:

    Felicia heeft Bruin haar en blauwgroene ogen. Niet heel erg bijzonder, maar ze straalt kracht uit. Ze heeft hele bijzondere ogen, die vallen het meest op.
    Innerlijk: Felicia is wat ze uistraalt, een meisje met pit, lef en kracht. Ze heeft een kort lontje maar is ook erg op haar familie gericht. En ze heeft een hart van goud. Ze is heel goed in liegen. Ze vertrouwt niet snel mensen, dus dat is soms best handig. Felicia is niet heel erg moordlustig maar als het erop aankomt, dan wil ze best wel vechten. Ze raakt snel gehecht aan mensen/dingen. Felicia kan best tegen een geintje maar als je haar verraad/ tegen haar liegt terwijl ze iemand in vertrouwen heeft genomen kan ze best een tijdje boos zijn, wat ze afreageerd op anderen, maar dan voelt ze zoch eerder verraden, wat ze niet graag laat zien. Felicia staat bekend als een stoer meisje, dus ze wil niet graag haar gevoelens/emoties uiten.
    Wapens: pijl en boog en hersens. (Felicia is sterk, maar ze is vooral slim)
    extra: haar vader heeft hun verlaten, en haar oudere zus die eerder aan de hongerspelen, heeft het niet overleefd. (Had ze een sterke band mee)
    Heeft 2 jongere broertjes. (Heeft ze een goede band mee, ze leert hun graag dingen zoals boogschieten, jagen enz.)


    It's better to feel pain, than nothing at all.

    Naam: Jadelynne "Jade" Amanda Bridgers
    Leeftijd: 13
    District: 4
    Uiterlijk: Het eerste wat de meesten opvalt als ze Jade voor het eerst zien, is dat ze vrij groot is en ouder lijkt dat ze eigenlijk is. Ook haar zwarte haren zijn vrij apart voor iemand uit Vier, waar het overgrote deel van de bevolking blond haar en blauwe of groene ogen heeft. Ook haar kastanjebruine ogen zijn niet erg normaal voor iemand uit Vier. Ze had het liefst gewoon blauwe ogen gehad, maar ze heeft ermee leren leven.
    Innerlijk: Jade is één van de liefste mensen die je kunt ontmoeten. Ze is vreselijk naïef in vrienden maken, en daarom hoopt iedereen dat ze nooit naar de spelen zal moeten. Ze vertrouwt blindelings, je hoef haar nog maar te zeggen dat je te vertrouwen valt, en ze vertrouwt je.
    Dat heeft haar al veel problemen opgeleverd met mensen die het niet zo goed voor hebben met haar. En het heeft haar vooral al een heleboel zweepslagen opgeleverd. Het laatste jaar heeft ze op z'n minst al vier keer aan de schandpaal gestaan doordat haar net gescheurd was of omdat iemand anders haar voor iets kleins verraden had.
    Ze heeft heel veel echte vrienden, maar ook heel veel nep-vrienden waarvan zij denkt dat het vrienden zijn, maar die haar om de haverklap verraden.
    Extra: /



    Zo, die is ook een soort van af. Als ze uitgebreider moet: zeg het maar (:

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 11:57 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Super, dankjewel!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Welke districten heb je nog nodig? X


    I just caught the wave in your eyes

    DisneyMinds schreef:
    Welke districten heb je nog nodig? X

    Beide tributen uit elf, een meisje uit twaalf en een meisje uit drie. Voor de rest heb ik geloof ik iedereen.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Is Delia zo goed??? X

    DreamOnx schreef:
    Is Delia zo goed??? X

    Ja hoor, maar er was ook al iemand anders die een meisje uit twee ingevuld heeft dus ik moet nog even kijken wie ik ga gebruiken.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Moet ik haar anders veranderen in 12? X

    DreamOnx schreef:
    Moet ik haar anders veranderen in 12? X

    Dat kan, maar haar rol is niet erg geschikt voor een meisje uit twaalf.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik pas haar morgen hemaal aan en dan word ze een meisje uit twaalf x

    DreamOnx schreef:
    Ik pas haar morgen hemaal aan en dan word ze een meisje uit twaalf x

    Is goed (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Naam:Electa Adams
    Leeftijd 15 jaar
    District: 3
    Uiterlijk:


    Electa is een redelijk lang meisje die tenger gebouwd is met een redelijk bleke huid. Ze heeft lang golvend bruin haar en grote, zwarte puppy-ogen. Je hoeft maar een keer in haar ogen te kijken en je bent verkocht. Ze stralen warmte, vertrouwen en zorgzaamheid uit.
    Innerlijk:Electa is een slim meisje en soms ook erg sluw. Ze zal niet snel iemand durven te vermoorden alleen in uiterste nood of als ze overblijft met een kleine groep. Ze is over het algemeen redelijk verlegen en meestal altijd vrolijk en ze probeert van elke situatie de zonnige kant te zien. Ze lijkt misschien onschuldig maar ze is heel goed in manipuleren en ze kan zien aan iemand als die gene liegt.
    Wapens:Ze sluit snel en makkelijk vriendschappen, dus ook verbonden. Ze verstopt zich bij het verbond en laat zich beschermen totdat ze over is met een paar en gebruikt dan haar slimheid om ze te verslaan.
    Extra:Toen Electa nog heel klein was, was haar vader bezig met het upgraden van een zelf ontworpen robot. Alleen ging er iets mis en Electa die in het wiegje ernaast lag werd geëlectrocuteerd. Daar heeft ze afentoe last van, dan krijgt ze helse pijn overal. Door het voorval kan ze ook slecht zien

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 23:08 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Is Electa zo goed? X

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 21:40 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Moet je je ook houden hoe de mensen in het district er uit zien volgens het boek of film want dan moeten de mensen van elf (daar ben ik nu mee bezig) een beetje Afrikaanse mensen worden... X


    I just caught the wave in your eyes