• Als je mij zou kennen zou je weten dat...
    Liefhebben en nieuwsgierig zijn, daartussen slaapt een zachte lijn. (Leo Vroman)

    Lieve Q'ers, ik zie de laatste tijd echt veel leuke initiatieven om Quizlet te laten uitbloeien tot een mooiere plek. En ik wou daar ook graag een steentje aan bijdragen. Dus vandaar dit topic, het idee is een beetje gebaseerd op het programma over de lijn. Ik zag dit een keer en ik vond dit heel mooi voor Quizlet, want nu zijn we voor elkaar allemaal namen achter een schermpje. En ik vond dit een mooie manier om de menselijke kant van iedereen te laten zien. En zo kunnen we elkaar misschien wat beter leren kennen en zelfs erachter komen dat we in sommige dingen niet zo alleen zijn als we dachten. En misschien wordt zo op zijn beurt Quizlet er een mooiere plek van.

    Het is de bedoeling dat iedereen die hier is iets kleins of groots van zichzelf kan laten horen, als ze dit willen.

    Voorbeeld : Als je mij echt zou kennen zou je weten dat het mijn droom is om dichter te worden. Of : Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik veel littekens heb.

    Niemand hoeft het bij één post te houden het lijkt me juist leuk dit langer aan te houden.

    Regels :

    Dit is een veilige plek, heb respect voor elkaar, er wordt hier niet gepest, delen mag maar hoeft niet. En als je liever niet met je username in dit topic staat mag je mij een pb sturen, dan plaats ik het als anonieme reactie.

    Ik zal beginnen :

    Als je mij zou kennen zou je weten dat ik heel veel passie heb voor muziek.




    [ bericht aangepast op 17 juli 2018 - 20:04 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ohh I like this idea, meer positiviteit in Q kan nooit kwaad en kan Q ook echt wel gebruiken de laatste tijd ^^

    Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik heel hard twijfel over echt alles altijd, at any moment.


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Als je mij echt zou kennen, zou je weten dat ik volwassen worden doodeng vind.


    What’s tasty in Busan?

    Als je mij echt zou kennen, zou je weten dat ik er van overtuigd ben nooit ofte nimmer een vriend(in) te krijgen.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2018 - 20:33 ]


    Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik altijd zeg wat ik denk, ook als ik weet dat dit niet handig is.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Noavek schreef:
    Als je mij echt zou kennen, zou je weten dat ik er van overtuigs ben nooit ofte nimmer een vriend(in) te krijgen.



    Als je mij echt zou kennen, zou je weten dat ik praktisch de halve Olympische Spelen aan sporten heb gedaan.
    EDIT: haha Maddie kan niet fatsoenlijk gifs plaatsen.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2018 - 20:19 ]


    What’s tasty in Busan?

    Als je mij echt zou kennen, zou je weten hoeveel moeite ik daadwerkelijk heb met dingen die anderen simpel vinden, dat ik verbloemen en verberg, dat ik het moeilijker heb dan je denkt.


    26 - 02 - '16

    TAEGl schreef:
    (...)



    Als je mij echt zou kennen, zou je weten dat ik praktisch de halve Olympische Spelen aan sporten heb gedaan.
    EDIT: haha Maddie kan niet fatsoenlijk gifs plaatsen.




    Als je mij echt zou kennen, zou je weten dat ik doodsbang ben voor mijn nieuwe baan.


    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mezelf nooit goed genoeg voel.


    She's imperfect but she tries

    Als je mij echt zou kennen zou je weten dat ik gek ben op knuffelen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als jij mij echt zou kennen zou je weten dat ik graag in mijn blootje met een handdoek op mijn kamer zit na het douchen.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    OosterEiland schreef:
    Als jij mij echt zou kennen zou je weten dat ik graag in mijn blootje met een handdoek op mijn kamer zit na het douchen.


    Hahaha alleen als het zomer is maar me too (hoera)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als je mij zou kennen, zou je weten dat ik eigenlijk een heel onzeker persoon ben die denkt dat iedereen om zich heen mooier en knapper is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik mezelf nooit goed genoeg vind en ik een waar-de-loos zelfvertrouwen heb.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik echt een ontiegelijke hekel heb aan netwerken instellen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik champignons haat met een brandende passie.


    What’s tasty in Busan?