• Linda is een Normaal Meisje van 16 jaar dat met haar Ouders en Zus in Duitsland wonen,, ze is Gek op Muziek en vanaf haar 6de drumt ze al,, ze is zelfs bezig met een band op te richten met haar 3 beste vrienden en het lijkt allemaal te lukken,, Ze is ook een enorme Fan van TOHO en gaat naar ieder concert van de Guys,, wat haar vaak en anderen opvallen is dat ze heel erg op Gustav Schäffer lijkt,, maar zoekt daar verder niets achter,, dan komt TOHO met het nieuws dat ze een band zoeken om er een CD mee te maken,, Linda geeft meteen haar Band Ruined Hope op,, en ze worden Uitgenodigd voor een Auditie,, ze zijn Mega Zenuwachtig en de voorbereidingen gaan goed,, totdat ze ergens achter komt wat heel de auditie kan beinvloeden,, Komt het ever goed??

    .. de Titel wordt: wat als jij het Geheime zusje bent van Gustav Schafer en Auditie doet met jou band voor een CD met TOHO?

    wat vinden jullie hiervan?,, als jullie hem leuk vinden komen er later ROLLEN,, BTW deze quiz is van LindaRUINEDx, en niet van deze acount^^

    DONT STEAL THIS IDEA, OF YOU GOT A BIG PROBLEMS WITH ME(A)

    xx

    Update:

    ROLLEN:

    Zus van Linda:
    Gitariste van Ruined Hope:KiMxGeOrG
    Zangeres van Ruined Hope:kimberly04
    Bassist van Ruined Hope:Nickaaii
    HuppelKut wat alles wilt Verpesten:

    wat ik wil weten:

    Tekst(aangepast aan de rol)
    Plaatje(emo/punk/gothic/scene)

    (elke bandlid van Ruined Hope krijgt met 1 van de guys van TOHO)( en kies niet aleen voor Bandlies maar ook voor de andere, Because daar heb je het meest Kans op)

    xx

    Die is egt stoer (cool)

    Prachtig Idee, en best origineel, ik zou het doen


    En als je het doet, mag ik dan een rolletje ^^ maar moet nu af de pc (A)

    Xx

    Ik vin het een heel goed idee ik zou er maar rap een maken als er maar niemand andr mee ga lopen ;)


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Okee Coowl, iedereen is er positiev over, dsu komen er zeker rollen

    mag ik zus linda??wat moet je weten??

    en je idea is geweldig


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    en als ik zus linda nie kan zijn mag ik dn gitaarist?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mag ik zus linda??wat moet je weten??

    en je idea is geweldig


    Plaatje(emo/Punk/Scene/Gothic)
    tekst(aangepast aan de rol)

    en als ik zus linda nie kan zijn mag ik dn gitaarist?


    zet maar Info neer^^

    Gitariste:D

    Kim

    20

    http://i306.photobucket.com/albums/nn253/bambibabe69/Emo.jpg


    Hey
    De naam is Kim en ik ben de gitariste van Ruined Hope.We reizen haast de hele wereld rond vet cool.Ik ben 20 jaar.Mijn style is emo.Het intreseerd me niet egt veel wat de mensen over mijn denken.Ik heb 1 broertje egt een kut joch.De mensen vinden mij Lief bitchy onzoll grapjesmaker en de beest uithanger.Als je meer wilt weten je kunt het altijd vragen.Ciaoo

    Xx Kim

    Laat je wat weten want ik moet afsluiten:(

    okii


    plaatje :
    http://www.mp3lyrics.org/d/demi-lovato/demi-lovato_7.Jpg

    ow jah ik wil het liefst toch ma de gitarist omdat ik daar beter een tekstje op kan verzinnen...

    tekstje :

    hooiiii ik ben Shanice-Loraine.
    Ik heb een dubbelnaam,kijk mijn moeder vond Shanice een mooie naam en mijn vader Loraine vandaar.
    Ik ben 16 jaar geleden op deze wereld beland.
    Khou van dansen,kauwgom eten,na de mac,vrienden,familie en van mijn Gitaar!Ik ben der heel aan gehecht!!als ik soms verdrietig ben dan neem ik mijn gitaar mee naar bed!maar niks zeggen he!!Mijn 3 beste vriendinnen en ik zijn bezig met een band op terichten.Het lukt denk ik wel,ik hoop het teminste.En als het allemaal gaat lukken dn speel ik op de gitaar.Ik speel al mijn hele leven.Verder ben ik ook wel een gek kiend want ik fiets overal tegen aan ik spring van bijna alles af en ik maak koprollen over de weg.Ik heb bijna nooit iets gebroken of gekneust!!ik ben soms best chaggie maar meestal ben ik hyper en melig.Verder ben ik ook een spontaan meisje.MAar als iemand aan mijn vrienden of aan mij komt dan maak ik ze kapot!!whaha nee grapjee....nou ik hou best van vechten want ik doe aan boksen maar niet da ik elke dag ga vechten ofzeu.....

    ach jahh meer heb ik niet te vertellen .....

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    heb tekstje gedropt als die niet goed is moet je het zeggen ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Super verhaal echt leuk en orgineel ;)


    You can't touch music but music touch you

    Uh... doe mij mar zangeres van Ruined Hope:

    Verhaaltje :

    Hallo ik ben Kimberly, een vrijnormale naam heb ik ! Ik ben 17 jaartjes uit. En woon tegen over Linda, WE zijn echt goeie vriendinnen ! Ik kan never meer zonder haar, <3 Ik ben fan van TOHO , En mijn boy daar van is >> Tom Kaulitz, hij is zoo sgaatig en is maar nu 2 jaartjes ouder dan mij ,!^^ Maare, Liefde kent geen leeftijd zegt mijn ma altijd. -.- ik kan goed met me ouders op sgieten , Beter ook , want anders tja, dat weet ik niet,.. ik ben eigelijk een beetje de leider van de band,! (A) Ik heb zelf een prijs gewonnen omdat ik de mooiste stemm (met zingen) van de sgool had, xD _O_ Ooh, Dat was zoo geweldig, en funny<< Maar ja, verder ben ik enigs kind, Soms ben ik daar blij mee, maar soms, ! had ik liever een zus of zusje,! ^^. Ik zie Linda als mijn zusje we zijn al van onze geborte vriendinnen ! ^^. we lagen toen naast erlkaar . en onze ouders kennen elkaar ,! ow ja , Ik sgrijf ook de nummer, wil je weten waar ik inspi van krijg ? :$ ..

    Ik krijg inspi van in mijn eigen badkamer zitten of op me wc. En anders. Als ik naar TOM K. kijk !




    http://i18.photobucket.com/albums/b150/fjeanslove/Story%20people/Girls/EmoGirl10.jpg

    En
    http://lh3.ggpht.com/_npg4N3zHNoE/SGZXStFaTWI/AAAAAAAAAFM/ZsWSXIvOd3w/babyfayce+being+a+sad+emo+girl+forever.bmp

    Kies maar :D!


    Wil je verder nog iets weten ? :$
    Moet je maar even vragen !

    i hope soo ! ^^

    xxx Kimberly ^^


    The mistakes from the past, made me who I am today.

    Uh... doe mij mar zangeres van Ruined Hope:

    Verhaaltje :

    Hallo ik ben Kimberly, een vrijnormale naam heb ik ! Ik ben 17 jaartjes uit. En woon tegen over Linda, WE zijn echt goeie vriendinnen ! Ik kan never meer zonder haar, <3 Ik ben fan van TOHO , En mijn boy daar van is >> Tom Kaulitz, hij is zoo sgaatig en is maar nu 2 jaartjes ouder dan mij ,!^^ Maare, Liefde kent geen leeftijd zegt mijn ma altijd. -.- ik kan goed met me ouders op sgieten , Beter ook , want anders tja, dat weet ik niet,.. ik ben eigelijk een beetje de leider van de band,! (A) Ik heb zelf een prijs gewonnen omdat ik de mooiste stemm (met zingen) van de sgool had, xD _O_ Ooh, Dat was zoo geweldig, en funny<< Maar ja, verder ben ik enigs kind, Soms ben ik daar blij mee, maar soms, ! had ik liever een zus of zusje,! ^^. Ik zie Linda als mijn zusje we zijn al van onze geborte vriendinnen ! ^^. we lagen toen naast erlkaar . en onze ouders kennen elkaar ,! ow ja , Ik sgrijf ook de nummer, wil je weten waar ik inspi van krijg ? :$ ..

    Ik krijg inspi van in mijn eigen badkamer zitten of op me wc. En anders. Als ik naar TOM K. kijk !




    http://i18.photobucket.com/albums/b150/fjeanslove/Story%20people/Girls/EmoGirl10.jpg

    En
    http://lh3.ggpht.com/_npg4N3zHNoE/SGZXStFaTWI/AAAAAAAAAFM/ZsWSXIvOd3w/babyfayce+being+a+sad+emo+girl+forever.bmp

    Kies maar :D!


    Wil je verder nog iets weten ? :$
    Moet je maar even vragen !

    i hope soo ! ^^

    xxx Kimberly ^^


    je hebt de rol^^,, Maybe dat ik er nog iets toevoeg of weg haal van je tekstje maar dat merk je dan wel^^