• Linda is een Normaal Meisje van 16 jaar dat met haar Ouders en Zus in Duitsland wonen,, ze is Gek op Muziek en vanaf haar 6de drumt ze al,, ze is zelfs bezig met een band op te richten met haar 3 beste vrienden en het lijkt allemaal te lukken,, Ze is ook een enorme Fan van TOHO en gaat naar ieder concert van de Guys,, wat haar vaak en anderen opvallen is dat ze heel erg op Gustav Schäffer lijkt,, maar zoekt daar verder niets achter,, dan komt TOHO met het nieuws dat ze een band zoeken om er een CD mee te maken,, Linda geeft meteen haar Band Ruined Hope op,, en ze worden Uitgenodigd voor een Auditie,, ze zijn Mega Zenuwachtig en de voorbereidingen gaan goed,, totdat ze ergens achter komt wat heel de auditie kan beinvloeden,, Komt het ever goed??

    .. de Titel wordt: wat als jij het Geheime zusje bent van Gustav Schafer en Auditie doet met jou band voor een CD met TOHO?

    wat vinden jullie hiervan?,, als jullie hem leuk vinden komen er later ROLLEN,, BTW deze quiz is van LindaRUINEDx, en niet van deze acount^^

    DONT STEAL THIS IDEA, OF YOU GOT A BIG PROBLEMS WITH ME(A)

    xx

    Update:

    ROLLEN:

    Zus van Linda:
    Gitariste van Ruined Hope:KiMxGeOrG
    Zangeres van Ruined Hope:kimberly04
    Bassist van Ruined Hope:Nickaaii
    HuppelKut wat alles wilt Verpesten:

    wat ik wil weten:

    Tekst(aangepast aan de rol)
    Plaatje(emo/punk/gothic/scene)

    (elke bandlid van Ruined Hope krijgt met 1 van de guys van TOHO)( en kies niet aleen voor Bandlies maar ook voor de andere, Because daar heb je het meest Kans op)

    xx

    Zangeres of Bassist van Ruined Hope:


    Plaatje;http://i88.beon.ru/90/92/59290/80/6203880/19070647un5.gif

    Tekstje; hOOIIHOii Lieverds
    Ik ben Lou-Anne
    En ben 16 jaar oud
    Me Ouders zijn best jong,want ze kregen mij op een jonge leeftijd
    Volgens me ouders lijkt ik op me tante
    Ik heb ook een tweelingbroer
    Maar die is niet zo belangerijk
    Vroeger was is altijd een Huppeltutje
    Maar nu gelukkig niet meer
    Ik ben lief,Soms Eigenwijs
    Verder hou ik van Shoppen & Uit gaan
    En van Zingen,Dansen en van me Band
    Ik heb een hekel aan naaktslangen,Spinnen,Koeen,Ezel's en zo kan ik verder gaan
    Ik Hou heel erg veel van me Vrienden,Familie
    Ik ga maar weer

    dOeiidOeii

    Groetjes Hajar(Niet Esmaye,Mij Ac. is: HajarTorres)

    Gitariste van de band

    Tekst(aangepast aan de rol):
    Hé! Ik ben Michelle en ben een meisje van 16 jaartjes jong. Dit meisje hou ontzettend veel van haar Hello Kitty gitaar en ook van haar andere gitaartjes natuurlijk[a]! Ik speel al gitaar sinds mijn 8e. Ik ben echt verlsaafd aan gitaar spelen en muziek. Ik luister echt van alles, wacht ik zal een paar dingen op noemen: Yellowcard, Tokio Hotel, Green day, Samy Deluxe, Hope en natuurlijk mij muziek die ik maar met mij band: Ruined Hope [/ego]x'] Ja ik heb een band ja, van mij hoeft het niet dat we in Amerika beroemd worden natuurlijk is het leuk maar ik heb een beetje een hekel aan Amerika ;$. Waarom? Omdat ik ze ontzettend arrogant vind, maar dat blijft ons geheimpje [a]! Ook hou ik ontzettend veel van Shoppen en Eten ;]. Vooral choclade en taarten en Mac donalds!! Mmmm... krijg er al zin in als ik erover praat.. Maar zoals je op de foto kan zien heb ik blond en bruin haar en bruine/groene ogen. Maar ik ga weer! LoveYA!!<33

    Plaatje(emo/punk/gothic/scene):http://s3.fotolog.com.ar/photo/l/000/373/373507_3460867731.jpg

    Gitariste van de band

    Tekst(aangepast aan de rol):
    Hé! Ik ben Michelle en ben een meisje van 16 jaartjes jong. Dit meisje hou ontzettend veel van haar Hello Kitty gitaar en ook van haar andere gitaartjes natuurlijk[a]! Ik speel al gitaar sinds mijn 8e. Ik ben echt verlsaafd aan gitaar spelen en muziek. Ik luister echt van alles, wacht ik zal een paar dingen op noemen: Yellowcard, Tokio Hotel, Green day, Samy Deluxe, Hope en natuurlijk mij muziek die ik maar met mij band: Ruined Hope [/ego]x'] Ja ik heb een band ja, van mij hoeft het niet dat we in Amerika beroemd worden natuurlijk is het leuk maar ik heb een beetje een hekel aan Amerika ;$. Waarom? Omdat ik ze ontzettend arrogant vind, maar dat blijft ons geheimpje [a]! Ook hou ik ontzettend veel van Shoppen en Eten ;]. Vooral choclade en taarten en Mac donalds!! Mmmm... krijg er al zin in als ik erover praat.. Maar zoals je op de foto kan zien heb ik blond en bruin haar en bruine/groene ogen. Maar ik ga weer! LoveYA!!<33

    Plaatje(emo/punk/gothic/scene):http://s3.fotolog.com.ar/photo/l/000/373/373507_3460867731.jpg

    Oepsss... 0.o 2x geplaatst sorry

    Rol: Bas gitariste van Ruined Hope
    Tekst(aangepast aan de rol)
    Yo mijn naam is Nickita
    Ik ben 18 jaar en een levens genieter
    samen met mij 3 bf zijn we de band genaamd Ruined Hope
    Ik speel in de band bas gitaar en georg is mijn grote voorbeeld
    ja je hoort het goed Georg Listing van TH we zijn alle 4 grote fan van hun en dat zal nog lang zo blijven en wat andere mensen daar van denken heb ik scheit aan en de rest ook
    Ik heb speel al bas zinds ik 4 jaar was niet dat het toen echt lukte maar kreeg toen voor het eerst een bas in me handen en ben er eigenlijk mee door gegaan
    ohja ik heb een grote verslaving aan kauwgom en lolly`s xD
    Maar ik ga nu ben mijn plectrum kwijt en moet me bas nog ff stemmen dus spreek julie later wel weer bye bye <3
    Plaatje(emo/punk/gothic/scene)
    http://img240.imageshack.us/img240/14/qquk4vo5.png


    You can't touch music but music touch you

    bedankt voor de rol <3 (K)


    You can't touch music but music touch you