• ik heb tot de laatste seconde gewacht tot die coundown gedaan was voor de tickets voor die fanparty
    ik moest op refreach (ofsoiet) site drukken.
    Begint da te blokeren

    k start die site van th opnieuw op ,wil die ni meer oopstarte die site

    heeft er nog iemand van jullie dat voor?

    WANT IK WORD HIER F*CKING KWAAD VAN

    x eva

    Khep gewoon meegedaanxD terwijl ik 15 ben haha maarja boeiend als ik daar dan niet binnen kom. Dan blijf ik daar voor de deur staan want als ik daar eenmaal ben in Hamburg dan ga ik ook niet meer weg tot het dan afgelopen is dan heaxD



    'tzelfde hier =D
    Als 'k niet binnenkan, kan ik nog lekker gaan shoppen in Hamburg , schijnt daar mooi te zijn =D

    x


    /

    ik vindt het ook flauw aan een kant dat ze heel de werled mee laten doen terwijl ze eerst alleen voor de europese fans zouden doen!!!!
    Nhja, ik wou binnenkort toch een brief schrijven aan TH, dan zet ik dit erin....
    Als mensen hun naam od dingen in die broef willen hebben stuur mij maar een PB!!!!


    Dit is mijn mening...!?

    omg! ik krijg een mail aan da ik gewonnen heb ofzo¨:O



    haaah dude lollig ze
    da kan nie
    ze beslisse pas morge wie gewonnen heeft dus u = aan het liegen xD


    Gilles (ll)

    k mocht eindelijk van mijn moeder meedoen zei k tege mijn moeder dat het voor 16 en ouder is en nu mag k niet meer meedoen van haar

    (...)

    Ik denk echt wel dat ze je daar niet buiten gaan laten staan omdat je geen 16 bent ...
    Er zijn toch zoveel wedstrijden waarvoor je bijvoorbeeld 16 of ouder moet zijn .. en op 't moment zelf kijken ze 'r niet naar ..


    ja oke maar dan noch.. tegenwoordig moet je overal 16 voor zijn.. maar dan zou je wel allemaal een eerlijke kans krijgen en alles..
    nou ik merk er veel van..


    A Noble was Born in Chaos

    Blijven refreshen, lukte bij mij ook ^^
    Maar dat kutgedoe dat je 16 moet zijn vindk er wel over.


    One man's fun is another's hell.

    Ben btw nog maar 14, Boeieee .xP


    One man's fun is another's hell.

    (...)


    haaah dude lollig ze
    da kan nie
    ze beslisse pas morge wie gewonnen heeft dus u = aan het liegen xD

    Of ik heb altans iets gewonnen; (kan niet goed engels) Ik zal het naar je sturen in een pb x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    had ik ook

    kakkers, ik ben 15 en 8 maande -_-

    kakkers, ik ben 15 en 8 maande -_-

    waneer verjaar je ? xD


    Gilles (ll)

    ik heb gestuurd maar dat krijg je tog pas morgen om 7 uur te horen ? hoe komen jullie dan aan een mailtjeee? (A) ben beetjee dom zeker? =D xx


    Choke on the words that were your last goodbye.

    Ik ben 13, heb 2 keer meegedaan. Een keer op mijn zusje haar naam. Ik ga iemand zoeken die id kan vervalsen. Ik ken vast wel iemand en ik zie er niet uit als 13 jaar :P


    bla bla bla

    ik heb gestuurd maar dat krijg je tog pas morgen om 7 uur te horen ? hoe komen jullie dan aan een mailtjeee? (A) ben beetjee dom zeker? =D xx


    Klopt hoor:P denk ik x'D Ik heb ook geen mailtje gehad..??


    bla bla bla

    Bij mij is het gelukt het is in Hamburg,,
    je kunt je iedere dag registreren,, en er zijn 270 x 2 kaartjes te winnen ik heb me geregistreert , maar je moet 16 of ouder zijn, ik hbe me dus als 2 jaar ouder voor gedaan, lees ik net dat de gegevens op je kaartje komen te staan en moeten overeen komen met je paspoort , DAG KAARTJES