• ik heb tot de laatste seconde gewacht tot die coundown gedaan was voor de tickets voor die fanparty
    ik moest op refreach (ofsoiet) site drukken.
    Begint da te blokeren

    k start die site van th opnieuw op ,wil die ni meer oopstarte die site

    heeft er nog iemand van jullie dat voor?

    WANT IK WORD HIER F*CKING KWAAD VAN

    x eva

    Als dat mailtje nou niet voor die fanparty is word ik boos!

    anders zit ik hier half te stikken voor niks -_-'


    We'll never be as young as we are tonight

    omg! ik krijg een mail aan da ik gewonnen heb ofzo¨:O

    dan zal het tog geen ticket zijn i think x)

    Ik ben 13, heb 2 keer meegedaan. Een keer op mijn zusje haar naam. Ik ga iemand zoeken die id kan vervalsen. Ik ken vast wel iemand en ik zie er niet uit als 13 jaar :P


    Als je twee keer mee hebt gedaan, heb je dat dan op een andere pc gedaan ??
    Anders heb je onder hetzelfde IP-adres 2 keer meegedaan en telt je deelname voor vandaag niet ..

    xoxo


    /

    Bij mij is het gelukt het is in Hamburg,,
    je kunt je iedere dag registreren,, en er zijn 270 x 2 kaartjes te winnen ik heb me geregistreert , maar je moet 16 of ouder zijn, ik hbe me dus als 2 jaar ouder voor gedaan, lees ik net dat de gegevens op je kaartje komen te staan en moeten overeen komen met je paspoort , DAG KAARTJES btw het is op 30 november


    idd.. mja ik will graag gaan maar ik ga niet met mijn moeder hoor.. xD
    ik heb echt zon gelukk dat ik geen comentaar heb dat ik zoiezow fan ben..


    A Noble was Born in Chaos

    FUCK 16 JAAR EN OUDER,, :(

    Heb net uit frustratie mijn vriendin gebelt,, ;D

    (...)

    Als je twee keer mee hebt gedaan, heb je dat dan op een andere pc gedaan ??
    Anders heb je onder hetzelfde IP-adres 2 keer meegedaan en telt je deelname voor vandaag niet ..

    xoxo


    Ik heb andere naam en ander e-mail adres gedaan :P
    Ik zie het verder wel x'D


    bla bla bla

    Ik geraak een soort van zeg maar gefrustreerd :8


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik geraak een soort van zeg maar gefrustreerd :8


    me too :S


    Choke on the words that were your last goodbye.

    Pff, stom zeg, waarom moet je persé 16 zijn.Waarom hebben mensen die jonger zijn geen kansen.-_-'


    The soul needs autumn.

    Even voor de duielijk heid he. alles wat jonger is als 16 komt niet binnen er word streng gecontrolleerd dus verspil alsjeblieft geen tijd meer als je jonger bent :S

    jah maar dat is toch ook niet eerlijk zeker de helft van de fans krijgt nie eens een kans !!
    alsof dat lekker eerlijk is.. neen dat helpt ook echt hoor.. vriendin vna mij is nu zow pised off dat ze gwn heeft lope schreeuwe;
    fuck diej fuck guys dan maar eerst zitten ze kweet niet hoelang en dan komt er een party krijgen wij geen eens een fuking kant.. mijn gedult is op!!''
    de woorden van mijn vriendin diej nu overstuur is en pissed.. mja misschien zeg je overdreven maarja zij vind dat en ik moet haar maar weer zien te kalmeren maar kortom het is gwn niet eerlijk!


    A Noble was Born in Chaos

    Even voor de duielijk heid he. alles wat jonger is als 16 komt niet binnen er word streng gecontrolleerd dus verspil alsjeblieft geen tijd meer als je jonger bent :S


    Sorry als dit grof/gemeen overkomt want da's helemaal niet de bedoeling maar : hoe kan jij dat weten ?? :S

    x


    /

    jah maar dat is toch ook niet eerlijk zeker de helft van de fans krijgt nie eens een kans !!
    alsof dat lekker eerlijk is.. neen dat helpt ook echt hoor.. vriendin vna mij is nu zow pised off dat ze gwn heeft lope schreeuwe;
    fuck diej fuck guys dan maar eerst zitten ze kweet niet hoelang en dan komt er een party krijgen wij geen eens een fuking kant.. mijn gedult is op!!''
    de woorden van mijn vriendin diej nu overstuur is en pissed.. mja misschien zeg je overdreven maarja zij vind dat en ik moet haar maar weer zien te kalmeren maar kortom het is gwn niet eerlijk!


    IK HOU VAN DE WOORDEN VAN JOU VRIENDIN!!(H) AMEN_O_


    bla bla bla

    (...)

    Sorry als dit grof/gemeen overkomt want da's helemaal niet de bedoeling maar : hoe kan jij dat weten ?? :S

    x


    Klopt, er heeft niet op de site gestaan dat het streng gecontroleert word. Alleen dat je 16 moet zijn ;)


    bla bla bla

    (...)

    IK HOU VAN DE WOORDEN VAN JOU VRIENDIN!!(H) AMEN_O_


    nou eig ik ook wle ik ben het min of meer ook wel met haar eens... we zijn fan weetje en als je fan bent dan wacht je niet graag lang.. nou gunnen wij het ook wel dat ze doorbreken in america maar dan denk je dat er eindelijk iets gunstigs gebeurd word je gewoon foking genaait.. ik vind het gwn geen style..


    A Noble was Born in Chaos