• ik heb tot de laatste seconde gewacht tot die coundown gedaan was voor de tickets voor die fanparty
    ik moest op refreach (ofsoiet) site drukken.
    Begint da te blokeren

    k start die site van th opnieuw op ,wil die ni meer oopstarte die site

    heeft er nog iemand van jullie dat voor?

    WANT IK WORD HIER F*CKING KWAAD VAN

    x eva

    Ik kei Freaky da ik Binne was ...
    En ik blij dak in 1992 gebore ben en op verzende heb kunne klikke xd ,, want bij F kwam da de pagina niet kon worde weergegeve offzo xd
    Morge terug een kans he ^^
    x3


    He's the reason for the teardrops

    (...)

    nou eig ik ook wle ik ben het min of meer ook wel met haar eens... we zijn fan weetje en als je fan bent dan wacht je niet graag lang.. nou gunnen wij het ook wel dat ze doorbreken in america maar dan denk je dat er eindelijk iets gunstigs gebeurd word je gewoon foking genaait.. ik vind het gwn geen style..


    Ik ook. Net of wij geen kansen mogen hebben om de jongens te ontmoeten omdat we minderjarig zijn? Hallo, we zijn niet gek!?:S
    Ik vind het een naaistreek en als ik die kaarten heb zal en moet ik gaan!


    bla bla bla

    Mensen, je moet 16 jaar of ouder zijn!
    Het heeft geen zin om mee te doen als je jonger bent. Je kunt je wel geregistreerd hebben ookal ben je onder de 16 maar dat is strafbaar.En zoiezo wordt je toch niet binnengelaten, want ze controleren of je paspoort/id 100% klopt.

    Maar echt mensen, doe niet mee als je onder 16 bent want je kan echt in problemen komen en dit meen ik echt! Het is daar niet zoals hier in Nederland dat ze niet op 2 jaar verschil kijken.
    Het is gewoon hardstikke oneerlijk.

    Mensen, je moet 16 jaar of ouder zijn!
    Het heeft geen zin om mee te doen als je jonger bent. Je kunt je wel geregistreerd hebben ookal ben je onder de 16 maar dat is strafbaar.En zoiezo wordt je toch niet binnengelaten, want ze controleren of je paspoort/id 100% klopt.

    Maar echt mensen, doe niet mee als je onder 16 bent want je kan echt in problemen komen en dit meen ik echt! Het is daar niet zoals hier in Nederland dat ze niet op 2 jaar verschil kijken.
    Het is gewoon hardstikke oneerlijk.



    En weer stel ik dezelfde vraag als daarnet =P
    & sorry als dit grof/gemeen overkomt want zo bedoel ik het niet maar : Hoe kan jij dit weten ?

    x


    /

    ik doe er niet eens aan mee, iedereen doet er aan mee, dus is de kans toch klein dat je het wint, dus doe ik er geen moeite voor (A)
    Ghehe jaa idd, ik ook.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)


    En weer stel ik dezelfde vraag als daarnet =P
    & sorry als dit grof/gemeen overkomt want zo bedoel ik het niet maar : Hoe kan jij dit weten ?

    x


    Nou het staat zoiezo duidelijk op de site.
    Due to legal aspects this contest is only open to fans who are 16 years or older on the day of the fan party

    ik heb mij geregistreerd
    het zit zo xD GMOET 16 zijn
    als ge u registreerd en ge verzint een leeftijd en gwint dat staat op u ticket komt ge daar toe gaan ze u ticket met u Paspoort vergelijken dus klopt het niet hebj expres tot hamburg gereden
    dus mense doe het gewoon niet alsj geen 16 bent !

    Jaaa, ik denk niet dat ze 540 mensen gaan controleren hoor ><
    Ik denk dat ze je pas controleren als je er verdacht jong uitziet, wat bij mij het geval niet is ^^ Ik was vorig jaar op de tmf awards, daar dachten ze dat ik 16jaar was, was ik nog maar 13 ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    Nou het staat zoiezo duidelijk op de site.
    Due to legal aspects this contest is only open to fans who are 16 years or older on the day of the fan party


    Ja, heb ik ook gelezen ..
    Maar, 'k denk niet dat ze echt zooo streng gaan controleren .
    Ze zullen geen 12-jarigen fzo binnen laten, dat niet ; maar ik denk niet dat ze op 'n jaartje zullen kijken daar .. =)
    & moest ik winnen, gaat mijn ma mee zei ze ;D Om er zogezegd voor te zorgen dat ik binnen geraak ;D

    x


    /

    Het staat op die site zelf, het staat op de th fan hyves dus ;)!

    (...)

    Ja, heb ik ook gelezen ..
    Maar, 'k denk niet dat ze echt zooo streng gaan controleren .
    Ze zullen geen 12-jarigen fzo binnen laten, dat niet ; maar ik denk niet dat ze op 'n jaartje zullen kijken daar .. =)
    & moest ik winnen, gaat mijn ma mee zei ze ;D Om er zogezegd voor te zorgen dat ik binnen geraak ;D

    x



    Ik snap je punt.
    Maar alcohol mag pas geschonken worden als je 16 jaar of ouder bent.
    En ik neem niet aan dat er geen alcohol geschonken wordt.
    Maar laten ze wel mensen onder 16 jaar binnen en schenken ze gewoon alcohol is dat gewoon hardstikke strafbaar.
    Maar ik heb ook al verhalen gehoord dat mensen id gaan vervalsen en dit geldt voor iedereen; doe dit niet. Staat in Nederland 10 jaar gevangenis straf op want het is hetzelfde als bankbiljetten vervalsen. XD

    x

    (...)


    Ik snap je punt.
    Maar alcohol mag pas geschonken worden als je 16 jaar of ouder bent.
    En ik neem niet aan dat er geen alcohol geschonken wordt.
    Maar laten ze wel mensen onder 16 jaar binnen en schenken ze gewoon alcohol is dat gewoon hardstikke strafbaar.
    Maar ik heb ook al verhalen gehoord dat mensen id gaan vervalsen en dit geldt voor iedereen; doe dit niet. Staat in Nederland 10 jaar gevangenis straf op want het is hetzelfde als bankbiljetten vervalsen. XD

    x



    & jij zegt hele slimme dingen =P
    Nhaja ;
    we zien wel hé ;
    Waarschijnlijk win ik gewoon niet & is dat probleem er voor mij dus niet =D

    x


    /

    (...)


    Ik snap je punt.
    Maar alcohol mag pas geschonken worden als je 16 jaar of ouder bent.
    En ik neem niet aan dat er geen alcohol geschonken wordt.
    Maar laten ze wel mensen onder 16 jaar binnen en schenken ze gewoon alcohol is dat gewoon hardstikke strafbaar.
    Maar ik heb ook al verhalen gehoord dat mensen id gaan vervalsen en dit geldt voor iedereen; doe dit niet. Staat in Nederland 10 jaar gevangenis straf op want het is hetzelfde als bankbiljetten vervalsen. XD

    x


    Euhm, en wat als je geen alcohol drinkt? .D


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Is er een fanparty?! Waarom weet ik daar weer eens niks van!:( xD Wat is de site waar jullie dat vandaan hebben?

    Xoxo!


    you're my favourite part of the day ~

    Is er een fanparty?! Waarom weet ik daar weer eens niks van!:( xD Wat is de site waar jullie dat vandaan hebben?

    Xoxo!

    jemoet 16 zijn
    dus eigenlijk asj jonger bent doe geen moeite


    Gilles (ll)

    (...)

    Euhm, en wat als je geen alcohol drinkt? .D


    Nou dat risico kunnen ze gewoon niet nemen.
    Want iedereen kan dat zeggen.


    Maja mensen ik ga slapen.
    ik ben kapot moe van al dat stressen xP