• dit is de nieuwe naam van we are rthe champions



    We are the champions, my friend
    and we'll keep on fighting
    till the end
    We are the champions
    We are the champions
    No time for losers
    'Cause We are the champions
    Of the world


    - we are the champions, Queen



    Ergens in deze wereld is een plekje, met diverse jonge atleten. Junioren ook wel genoemd. Diverse kinderen van 15 tot 20, die uitblinken in die ene sport.
    Elk kind apart is uit huis weggerukt om te trainen, trainen en nog meer trainen. School? Daar heb je geen tijd voor. Vrienden? Die heb je niet nodig, enkel je traingenoten. Uitgaan? Ben jij gek straks krijg je een blessure en ben je niet fit de volgende dag.
    Nee, het geen wat voorop staat is trainen in de sport waarin jij uitblinkt, wedstrijden winnen. Maak je land trots, en laat iedereen zien dat jij het persoon bent dat jou land verdedigd tegenover de anderen.
    Niet iedereen zal hier vrijwillig zitten, ja sommige zullen ervoor kiezen om dit te doen, maar anderen zijn gedwongen bezig, je hebt het talent, dus gebruik het, Verspil het niet, laat zien dat jij een betere bent.


    Het gaat dus kort gezegd om een, nog onbepaald aantal, kinderen tussen de 15 en 20 jaar die zijn gezien tijdens het beoefenen van hun sport. Deze kinderen hebben 3 dagen gehad, om hun spullen te pakken, afscheid te nemen en te verhuizen naar deze plek,

    het gebouw zelf en de omgeving bevatten alle faciliteiten die je nodig zult hebben om jou sport te beoefenen.


    Ik heb geen limiet in personage's maar zorg er alsjeblieft een beetje voor dat jongens/meisjes gelijk blijven :)
    max 4 personage's per persoon
    Maar zorg dan ook dat je dit aankunt zonder ze te verwaarlozen

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    - Liefde ruzie drama, alles mag zolang het maar tussen de personages blijft een geen ruzie onderling
    -Géén ruzie in deze RPG!
    - Alleen ik, (Appelboompje )of Patoloog maken de nieuwe topics! Dit geldt voor speeltopics, maar ook voor praattopics.


    wat wil ik zoiezo weten bij je personage?

    Nou, iig welke sport hij/ zij beoefent. Maakt niet uit wat, al is het tapdancen, er zijn ook meerdere personen bij 1 sport mogelijk, van mijn part gaan we allemaal rondjes schaatsen...
    In elke sport kun je immers uitblinken :)


    leiding
    John Smith patoloog
    Emma Jane Gibbs - abbysciuto

    Meisjes stop op de meisjes!
    - Laurinda Pearl Appelboompje
    -Abigail Pierce Appelboompje
    -Dena Fields Patoloog
    -Vanilla GrayPatoloog
    -Olivia "Liv" Elena O'Connor annexelsa
    -Audrey Gwendolyn Henderson rawiyah
    - Dahlia Sijnders 220912



    Jongens
    -Jeremy Devoné Appelboompje
    -Ethan Brooks Patoloog
    -Timothy Hale Abbysciuto
    - Jackson Rigsby abbysciuto
    -Jayden Sam Footter Kathe
    -Jason Danny Jones Rayhi


    have fun :)




    waar beginnen we, tsja,
    een nieuwe ochtend, een nieuwe dag, een nieuwe start. Mensen worden wakker, beginnen met hun ochtend routine en een nieuwe dag bestaat uit trainen trainen en trainen. Het is momenteel 6 uur
    Er komen weer diverse wedstrijden aan van diverse sporten en ja, we willen natuurlijk niet onderop eindigen :)



    Kamer indeling

    kamer 1; Laurinda Pearl, Dena Fields
    kamer 2; Olivia Elena O'Connor , Dahlia Sijnders
    kamer 3; Abigail Pierce, Vanillia Gray en Audrey Gwendolyn

    Kamer 4; Timothy Hale, Jayden Sam Footter
    kamer 5; Jeremy Devoné, Jason Danny Jones
    kamer 6; Ethan Brooks, Jackson Rigsby


    Het verblijf en de omgeving
    slaapkamer 1; slaapkamer badkamer
    slaapkamer 2; slaapkamer badkamer
    slaapkamer 3; slaapkamerbadkamer
    slaapkamer 4;slaapkamerbadkamer
    slaapkamer 5;slaapkamerbadkamer
    slaapkamer 6;slaapkamerbadkamer

    woonkamer;
    klik

    keuken; klik

    eetzaal; klik



    In de omgeving gelegen:

    gymzaal voor o.a. judo, turnen, dans etc. (nee niet alle atributen staan paf boem in de afbeelding... denk de juiste atributen er even bij...) klik
    boogschietbaan; klik
    schaatsbaan; klik
    kunstschaatsbaan; klik
    dressuur bak; klik
    springbak ; klik
    cross baan; ik kon geen geschikte afbeelding vinden, maar in het bos vlakbij is een crossbaan :)
    paardenstallen; klik
    voetbalveld; klik
    bmx terein; klik

    atletiekbaan: klik


    Fitness ruimte; kllik

    balletzaal; klik

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 19:21 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Antony Hale | Kunstschaatsen
    Ik trok me weinig van mijn broer aan. Ik deed mijn ochtendroutine en ontbeet stil in een hoekje. Toen ik klaar was ging ik naar de schaatsbaan om snel wat in te schaatsen en al een paar trucjes te oefenen. Ik deed mijn ogen dicht en liet de adrenaline door mij heen gieren.
    (Slechte beginpost, ik weet het, maar iemand voor hem?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Mijn topic (: reageer morgen :')


    Go Dutch.

    Jayden Sam Footter


    Ik wil me nog een keer omdraaien, maar iets houd me tegen. Ik kijk op mijn wekker. Half 8, kan best nog even liggen, denk ik. Ik schiet omhoog. Verslapen! Ik vloek en gooi de dekens van me af. Lekker bezig... De eerste schooldag op een sportinternaat, daar waar ik door kan breken. Oke, vergeet het maar. Ik kreun en ren snel naar de kast om mijn kleren aan te trekken. 'Schiet op schiet op' mompel ik in mezelf. Snel haast ik me naar de eetzaal. Zodra ik de deur open doe, kijk ik snel waar ik kan zitten. Ik zie voor mij nog een lege stoel en ga snel zitten. Oke, dit was eenmalig. En ik zucht van opluchting.


    Go Dutch.

    kathe schreef:
    Jayden Sam Footter


    Ik wil me nog een keer omdraaien, maar iets houd me tegen. Ik kijk op mijn wekker. Half 8, kan best nog even liggen, denk ik. Ik schiet omhoog. Verslapen! Ik vloek en gooi de dekens van me af. Lekker bezig... De eerste schooldag op een sportinternaat, daar waar ik door kan breken. Oke, vergeet het maar. Ik kreun en ren snel naar de kast om mijn kleren aan te trekken. 'Schiet op schiet op' mompel ik in mezelf. Snel haast ik me naar de eetzaal. Zodra ik de deur open doe, kijk ik snel waar ik kan zitten. Ik zie voor mij nog een lege stoel en ga snel zitten. Oke, dit was eenmalig. En ik zucht van opluchting.



    Iemand voor hem?


    Go Dutch.

    ik zal ff voor hem posten :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Laurinda Pearl

    Ik sta met een slaperig hoofd op en haal een hand door mijn lange, blonde haren heen en loop in de richting van mijn kast waar ik een schone rijbroek uithaal, rijsokken en een t-shirt waarna ik naar de badkamer loop en mijn gezicht was. Ik kleed me aan in mijn rijkleding en haal snel een kam door mijn haren heen, een laagje mascara op en wandel richting de eetzaal waar ik net iemand aan zie kmen rennen en ik grinnik. Aangezien ik de onbekende niet ken, daarom is hij onbekend, ga ik me maar eerst eens voorstellen en ik loop zijn kant op waarna ik naast hem ga zitten en me wat scheef draai zodat ik hem makkelijker aan kan kijken "Hey, jij moet nieuw zijn... Ik ken je nog niet in ieder geval.. Ik ben Laurinda."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Jayden Sam Footter



    Ik kijk het meisje naast me aan en glimlach. 'Ja ik ben nieuw, net als jij toch?' En ik grinnik. Ik doe kaas op mijn brood en vouw ze alle 4 dubbel. Rare gewoonte. En ik grinnik. 'Ik ben Jayden. En jij?' Ik kijk haar aan. Ze draagt paardrijkleren. 'Doe je aan paardrijden?' vraag ik geïnteresseerd en ik kijk haar glimlachend aan. Ik eet mijn broodjes allemaal op en neem een glas melk. 'Wil je ook?' vraag ik haar. En ik drink het mijne op en schenk nog een glas in voor mezelf.


    Go Dutch.

    Dena Fields
    Na een ontbijt van een plak peperkoek, een paar stukjes appel en jus d'orange ga ik terug naar mijn kamer om daar mijn tanden te poetsen en me om te kleden in mijn maillot en zwarte balletpakje. In mijn tas steek ik mijn verschillende dansschoenen, water, extra eten, verschillende vesten en allemaal andere dingen die ik nodig heb. Voor nu doe ik weer mijn hoodie aan en stap in mijn ballerina's voor de weg naar de balletzaal. Eenmaal daar doe ik mijn flexibele klassieke balletschoenen aan en loop naar barre om weer te beginnen met strekken. Wanneer het half negen is en ik al een tijdje gestrekt heb, komt een klein oud Russisch vrouwtje binnen strompelen. 'Jij strecht goed?' vraagt ze me gebrekkig. Ik ken haar al een hele poos en ik weet was ze bedoelde. Ik pak met mijn linkerhand de bal van mijn linkervoet en strek deze tot bij mijn oor. 'Goed Dena,' zegt ze en ik zet mijn been weer neer. Ik doe mijn hoodie uit en verwissel deze voor een wollen dansvest om vervolgens te beginnen met een opwarmingsroutine.

    Ethan Brooks
    Het is koud op de schaatsbaan zoals iedere keer, maar het deert me niet. Ik had me al omgekleed in mijn schaatspak en ik hoef alleen nog maar mijn noren aan te doen. Vlak voor de baan doe ik de beveiligers eraf en leg ze in de daarvoor bestemde bak. Langzaam begin ik aan mijn eerste ronde. Het is belangrijk om niet te snel te beginnen hebben ze me altijd geleerd en daar houd ik me graag aan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Interesse in iemand van mijn mensjes?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    AbbySciuto schreef:
    (Interesse in iemand van mijn mensjes?)


    Misschien kan iemand van jou (maakt mij niet echt uit wie, als diegene maar een beetje aardig is voor Audrey) bij Audrey gaan zitten. Ze zit in de eetzaal.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Emma Jane Gibbs | Leiding
    Ik zag een meisje alleen zitten en ik dacht dat het goed was om even een praatje met haar te gaan maken. Ik stond op van mijn plaats, pakte mijn bord met het sneetje bruine brood met jonge, magere kaas en ging naast het meisje zitten. "Jij was Audrey toch? Het is een beetje moeilijk al die namen te onthouden als er zoveel nieuwe mensen zijn. Welke sport doe je ook al weer?" Ik keek ernaar hoe ze haar ontbijt op at, terwijl ik het zelf ook naar binnen werkte. Ik smaakte het brood me al een paar jaar niet meer, maar ik moest me aan mijn dieet houden, dus at ik niets anders dan dat. Misschien moest het er eens met John over hebben, hij had er vast wel verstand van. Ik slikte een droge hap brood met een slok melk weg. Ik keek naar Audrey wachtend op antwoord.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Audrey Gwendolyn Henderson


    Oppeens komt er iemand naast me zitten "Jij was Audrey toch? Het is een beetje moeilijk al die namen te onthouden als er zoveel nieuwe mensen zijn. Welke sport doe je ook al weer?" Vraagt ze me. "ja, dat ben ik. Ik doe aan boogschieten. En jij? Hoe heet jij? En wat voor sport doe je?" Ze lijkt me iets te oud om nog te sporten zoals ik doe, ze zou eerder leiding of leraar kunnem zijn. Maar dat kon ik niet met zekerheid zeggen. Ik pakeen appel uit een schaal, en een fruitmesje. Ik schil de appel, en snij het in vier stukken, en dan snij ik dir stukken in dunne plakjes, zo had ik ze het liefst. De keuken in ons landhuis verzorgde ons eten erg goed, en ze maakte altijd klaar hoe wij het wouden. Zo ook mijn appels.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Emma Jane Gibbs | Leiding
    "Boogschieten? Interessante sport. Ik ben Emma Gibbs, ik doe aan turnen, en ik ben hier de leiding, zou je dat willen weten. Net zoals mijn collega John Smith. Dus als er iets is, of je moet je hart luchten, of er is iets mis, dan kun je naar een van ons toe komen." zei ik tegen haar. "Maar ik zou nu opschieten als ik jou was, de training gaat zo beginnen, en je weet, denk ik dan, onderhand de gevolgen wel, als je te laat komt voor je training."
    Ik stond op om naar mijn kamer om mijn turnpakje aan te doen. Ik liep naar de turnzaal en deed mijn routine een paar keer om op te warmen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (AnnaxElsa --> Curuxa)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    kathe schreef:
    Jayden Sam Footter



    Ik kijk het meisje naast me aan en glimlach. 'Ja ik ben nieuw, net als jij toch?' En ik grinnik. Ik doe kaas op mijn brood en vouw ze alle 4 dubbel. Rare gewoonte. En ik grinnik. 'Ik ben Jayden. En jij?' Ik kijk haar aan. Ze draagt paardrijkleren. 'Doe je aan paardrijden?' vraag ik geïnteresseerd en ik kijk haar glimlachend aan. Ik eet mijn broodjes allemaal op en neem een glas melk. 'Wil je ook?' vraag ik haar. En ik drink het mijne op en schenk nog een glas in voor mezelf.


    Jayden Sam Footter


    Ik glimlach maar de mensen om me heen maar besluit dan toch echt naar de training te gaan. Te laat komen lijkt me niet echt slim. Ik kijk het meisje aan. 'Sorry ik moet nu echt gaan.' En ik loop naar de gangen en naar mijn kamer om mijn al ingepakte rugzak te pakken. Ik loop de kamer uit en ga richting de baan. De zon schijnt en ik krijg meteen een goed gevoel. Ik glimlach en besluit dag ik eerst een rondje lopen ga. Zo leer ik de baan kennen. En ik begin te joggen.


    Go Dutch.