• Dertien jaar na de grote oorlog kwam er een groep non-benders opzetten die met hun machtige wapen de wereld in hun greep kreeg. Een nieuw tijdperk van onderdrukking brak aan. De earth-, water-, air- en firebenders werden vermoorden of gevangen gezet. Langzaamaan verdween het verzet tegen de non-benders. Ze kwamen aan de macht en sindsdien is er nergens meer iets van een bender te bekennen - ten minste, dat is wat ze denken.
    Diep in de bossen, afgelegen van de mensheid is er in de laatste paar jaren een dorpje van benders ontstaan, die samen een plan smeden om de wereld te verlossen van jarenlange onderdrukking en hun eigen land op te eisen. Dagen, weken en maanden gaan voorbij, besteed aan het oefenen en het bedenken van tactieken. Ze staan op voor hun rechten en ze gaan hun vermiste familieleden, vrienden en geliefden wreken. Uiteraard lopen ze risico door de wekelijkse tocht van de non-benders, die nog altijd actief zoeken naar benders. Hierdoor zijn ze gedwongen om van plaats naar plaats te trekken en zich telkens te verstoppen of voor te doen als non-benders. Er zijn echter nog problemen tussen verschillende stammen als gevolg van de laatste oorlog, maar zodra de groep sterk genoeg is, vallen ze aan.


    REGELS
    - Minimaal 200 woorden
    - 16+ is toegestaan, maar hou het wel netjes
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Voor OOC wordt nog een praattopic aangemaakt
    - Elkaar niet buitensluiten
    - Geen perfecte personages - Mary sue's of Gary Stu's, dus
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een goede reden hebt om het later in te vullen
    - Geen bestaande karakters
    - Alleen Lizor of Occult maken een nieuw topic aan.

    INVULLEN
    Naam:
    Leeftijd: Wees realistisch, niet iedereen is 16-18 jaar oud. We willen graag variatie zien, dus kinderen van 10 en volwassenen van 30 zijn toegestaan - er is geen limiet.
    Element: Vuur, water, aarde, lucht of non-bender
    Uiterlijk: Beschrijving én foto van een mens, dus geen tekening/animatie.
    Karakter: Géén Mary-sue. Doe je dit wel, spreken we je er op aan - daarna nog, lig je eruit.
    Plus- en minpunten: Probeer zo origineel mogelijk te zijn. We hebben het hier over zowel karakter als vaardigheden.
    Extra: Optioneel. Denk aan hobby's, geschiedenis, familie etc.



    ROLLEN
    Non-benders - Vrij: 2 non-benders (één mannelijk en één vrouwelijk, of twee mannen)
    Leider: Roman Sadarias Jaw - WillNotLearn
    - Scarlett Kathy Sophia-ann Woodward - Pwettyness
    - Gereserveerd voor Wherewolve
    - Drace Seorgio Nöhl - Requille
    - Kutukan Udara - Maximesa
    -
    -


    Firebenders - VOORLOPIG VOL
    Leider: Adelyn Chloe Cavett - Occult bliksemstuurder
    - Dreogan Kaeleb Aiden Kasai - Lizor
    - Zuko achternaamloos - Pumbaa
    - Griffin Blake Abelli - WillNotLearn bliksemstuurder
    - Mitchell Elliott Adams - Adamlicious
    - Mori Jillian Moine - Matata
    - Beaudyn 'Beau' Céri Daneaux - Adamou


    Waterbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Thorn Enzo Rhys - Nephele
    - Aislinn Sadie Lo - Occult bloedstuurder
    - Eathelyn Avariella Mason - Lizor Healer
    - Ember Ava Rhys - Nephele
    - Ethan Elliot Lancaster - Leshley
    - Zacharias "Zach" Louis Moreno Cortez - Pwettyness bloedstuurder
    -


    Airbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Beristirahat Elang Oboku - Maximesa Soundbending
    - Ohndrea Shantelle Auracle - Jafar
    - Tashi Manik - Pabu
    - Eloise Aurora Raven - Sitara
    - Jet Fang - VladiFerr
    - Ming Shy - Quart
    -


    Earthbenders - Vrij: 1 bender (vrouwelijk of mannelijk)
    Leider: Eris Lin Beifong - Beifong Metaalstuurder
    - June Asato - Vladiferr Zandstuurder
    - Haru Manik - Pabu
    - Dimitri Blaze Valentin - Requille
    - Hunter Jackson - ShiningLight
    - Haldor Jackson - ShiningLight
    -


    Hou er rekening mee dat niet elke leider vrouwelijk kan zijn en áls ze dat is, het natuurlijk niet een verlegen, schattig meisje is. Bloedstuurders, metalbenders en bliksemstuurders komen niet vaak voor en er mogen er dus ook niet meer dan 2 per stam zijn. Ook weten wij dat RPG's over The Last Airbender vaak doodbloeden, dus we hebben onze best gedaan om iets van een verhaallijn te bedenken. Een non-bender kan dus niet randomly bevriend raken met een bender, dit gaat geleidelijk en bijna niet - ook geven wij aan wanneer het dag en nacht wordt, zodat het een beetje logisch en smooth loopt.
    And nope, geen Avatar in deze RPG.

    Dus, veel plezier!

    Speeltopic
    Praattopic

    Under construction

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 12:25 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh dit klinkt zo leuk. Twijfels...


    Happy Birthday my Potter!

    Occult schreef:
    (...)
    Lizor haar personage was je voor, zij heeft ook helende krachten...
    Trouwens, jij deed ook mee aan mijn RPG Calamity, maar daar postte je op een gegeven moment amper omdat je ziek bent/was, is het dan wel zo'n goed idee om er nog een RPG bij te nemen?
    Ik vind het prima, hoor, maar denk er alsjeblieft even over na. ^^ Het is namelijk niet echt leuk als mensen ineens niet meer reageren.


    Begrijp ik en geen zorgen. Het was de laatste twee weken gewoon heel slecht, maar door medicijnen ben ik een heel stuk opgeknapt. Morgen ga ik ook naar de dokter voor goed onderzoek. Ik wil graag meedoen, maar ik neem je advies wel mee. Dus ik doe alleen een Earthbender girl. Trouwens (het spijt me ik ben echt heel er Avatar verslaafd hehe..) Earthbenders kunnen na oefenen ook zandsturen. Is het dan goed dat mijn Earthbender dat dan heel slecht onder de knie heeft, Dus wel dat ze er nog super duper veel mee moet oefenen??


    "Rebellion's are build on hope"

    Awesome :3
    Mag ik een firebender (bliksemstuurder) en een earthbender
    -beide mannelijk-

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 21:20 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    VladiFerr schreef:
    (...)

    Begrijp ik en geen zorgen. Het was de laatste twee weken gewoon heel slecht, maar door medicijnen ben ik een heel stuk opgeknapt. Morgen ga ik ook naar de dokter voor goed onderzoek. Ik wil graag meedoen, maar ik neem je advies wel mee. Dus ik doe alleen een Earthbender girl. Trouwens (het spijt me ik ben echt heel er Avatar verslaafd hehe..) Earthbenders kunnen na oefenen ook zandsturen. Is het dan goed dat mijn Earthbender dat dan heel slecht onder de knie heeft, Dus wel dat ze er nog super duper veel mee moet oefenen??

    Oki, top. Ik zet je er zo meteen bij. En is goed. :3

    Voor iedereen die twijfelt: Gewoon doen, anders krijg je er spijt van. (wbw)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Is het goed dat ik angel morgen aanpas?

    twijfel tussen non-bender of earthbender xd


    Don't be like the rest of them, darling

    Occult schreef:
    (...)
    Oki, top. Ik zet je er zo meteen bij. En is goed. :3

    Voor iedereen die twijfelt: Gewoon doen, anders krijg je er spijt van. (wbw)


    Ja, daar heb je wel gelijk in. Mag ik een airbender meisje, dat nogal faalt in het besturen van haar element, omdat ze veel te aards is? Misschien dat ik er later nog een mannelijke non-bender bij neem, maar ik weet nog niet 100% zeker of ik daar tijd voor ga hebben.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 21:20 ]


    Happy Birthday my Potter!

    xxjiggerxx schreef:
    Is het goed dat ik angel morgen aanpas?

    Jahoor.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: Zuko (hij is genoemd naar vuurheer Zuko). Verder heeft hij niet echt een achternaam, maar hij noemt zichzelf vaak gewoon Zuko van de Vuurnatie.

    Leeftijd: 17

    Element: Vuur

    Uiterlijk:



    Zuko heeft kort, donker haar dat altijd alle kanten uit staat, wat eigenlijk gewoon is omdat hij niets geeft over hoe hij eruit ziet. Zuko is redelijk lang (1.92), maar ondanks dat kan hij zich bijna geluidloos door het bos bewegen zonder gezien te worden. Zijn ogen zijn, net als zijn haar, heel donker. Verder heeft zijn gezicht normale verhoudingen en in de zomer zullen er af een toe een paar lichte sproeten op te zien zijn. Hij heeft een paar grote littekens, een op zijn linker onderarm en eentje die over zijn ruggengraat van zijn nek tot bijna bij zijn stuitje loopt. Hier heeft hij soms erge last van, maar zal pas stoppen met hetgeen dat hij aan het doen is als hij zich bijna niet meer kan bewegen van de pijn.
    Je zal Zuko niet vaak zien lachen, wat komt doordat er in het kamp voor hem vaak weinig te lachen valt. Hij heeft een goede conditie (hij begint zijn dag altijd met een flinke afstand joggen of rennen door het bos) en is redelijk gespierd.
    Zuko's stem is redelijk hoog, maar niet zo hoog dat je zou denken dat je een meisje hoort praten als hij überhaupt praat, wat hij vrij weinig doet. Vaak draagt Zuko donkere kleren, het liefst zwart, donkerblauw of bloedrood. Op feestelijke gebeurtenissen zal hij misschien zijn enige lichtblauwe blouse aantrekken, maar over het algemeen heeft hij een hekel aan vrolijke kleurtjes of dresscodes.

    Karakter: Zuko is een nogal serieus type met weinig gevoel voor humor. Ook is hij een erg gesloten en intorvert persoon die liever niet heeft dat anderen zich met hem bemoeien, hij kan immers zijn eigen problemen wel oplossen. Hijzelf bemoeit zich ook vrij weinig met anderen en is erg gesteld op zijn privacy. Zuko is ook erg zwijgzaam en zegt eigenlijk nooit meer dan er noodzakelijk gezegd moet worden. Hij vind mensen die maar door blijven praten altijd verschrikkelijk irritant en probeert daarom sommig contact te vermijden. Meestal is het aan Zuko's gezicht niet te zien wat hij ergens van vindt, waardoor hij soms nogal onvoorspelbaar is. Het grootste gedeelte van de tijd loopt hij met een pokerface rond en vermijdt oogcontact, want zijn ogen zijn vaak de enige plaats waar je iets van een emotie in kan zien. Dit is omdat hij het niet fijn om zichzelf bloot te geven en ook niet als andere mensen teveel over hem weten - dit is ook een reden waarom sommige mensen hem nogal vreemd vinden. Ontdanks dat hij weinig contact maakt met andere mensen voelt Zuko zich vrijwel nooit alleen. Alleen heel af en toe als hij stelletjes of families ziet, maar dan stopt hij het zo diep mogelijk weg.
    Zuko deinst nooit terug voor een gevecht, maar zal het altijd eerst proberen op te lossen met woorden en zal uit zichzelf nooit aan een gevecht beginnen. Hij is nogal afstandelijk naar mensen, maar als hij je eenmaal mag zal hij alles doen om je te beschermen. Zuko heeft een goed stel hersens maar laat het echte grote denkwerk -gevechtsstrategieën en dergelijke- liever aan anderen over - hij houdt meer van het "doen" gedeelte. Hij kan moeilijk stilzitten en is heel ongeduldig. Ook maakt hij zich vaak druk om niets en is een enorme stresskip.
    Zuko is erg gesteld op regelmaat en planningen en kan er niet goed tegen als dingen niet volgens plan gaan. Improviseren is een punt waar hij nog moeite mee heeft. Hij doet altijd erg zijn best om dingen overzichtelijk te houden en zit meestal ook ergens in een hoek van de kamer waar hij alles kan zien en horen zonder dat de anderen hem echt op merken. Hij is dan een soort levende bloempot: je weet wel dat het er is maar schenkt er geen aandacht aan.

    Plus- en minpunten: In de strijd is Zuko een geduchte tegenstander; hij kan uitstekend overweg met zijn lange zwaard. Hij kan echter niet goed tegen mensen die hem commanderen en heeft een hekel aan mensen die anderen onderdrukken. Hij is (zoals boven gezegd) erg slecht in improviseren en maakt zich vaak druk om niets.
    Vuursturen heeft hij net zo goed onder controle als zijn gezichtsuitdrukkingen; hij beheerst het geweldig. Het vuur doet altijd precies wat hij wil. Vuur creëeren is echter een ander verhaal. Zuko put zijn kracht niet uit woede, zoals de meeste vuurstuurders dat doen. Hij moet zich heel goed kunnen concentreren om iets te kunnen laten branden. Meestal heeft hij om deze reden bijna altijd wel een lamp of kaars aan als hij gaad slapen. Niet omdat hij bang is voor het donker -in tegendeel- maar voor het geval dat de non-benders aanvallen en hij voor de zekerheid wat vuur klaar wil hebben staan om eventueel groter te maken en te kunnen gebruiken.
    Een ander minpunt aan het vuursturen is dat hij nog maar vrij weinig patronen en tactieken kent. Hij brengt een vrij groot deel van zijn tijd door kijkend naar anderen en met het bedenken van nieuwe manieren om vuur te sturen.

    Extra: Niemand weet eigenlijk waar Zuko vandaan komt. Hij is op een dag uit het niets opgedoken in het bos en heeft zich toen bij de benders gevoegd. Het is tot nu toe niemand gelukt enige informatie uit hem te peuteren. Hij is in het bezit van een klein wit vogeltje, Ree (spreek het gewoon op zijn Nederlands uit).
    Zuko valt op jongens; niemand buiten hijzelf weet dit en dat houdt hij graag zo.
    Muziek heeft Zuko eigenlijk nooit geïnteresseerd, hij kan wel nuttigere dingen doen met zijn tijd. Hij bedenkt liever nieuwe gevechtstactieken dan eindeloos oefenen op het aanslaan van een paar snaren of toetsen in een bepaalde volgorde.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 19:32 ]


    -

    MANNELIJKE VUURSTUURDERS EN VROUWELIJKE LUCHTSTUURDERS ZIJN VOL.

    Iedereen staat erbij.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 21:22 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mitshy, wil je mijn Earthbender veranderen in een non-bender (leider)?


    Don't be like the rest of them, darling

    CrueIIa schreef:
    (...)

    Omg, ik weet het niet zeker, maar was dat met jou? In een andere RPG over the last airbender?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    Mitshy, wil je mijn Earthbender veranderen in een non-bender (leider)?

    Doe ik zo :3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam: June Asato

    Leeftijd: 24 jaar. Verjaard op 6 Oktober.

    Element: Aarde. Zandstuurder.

    Uiterlijk:


    June heeft lange donkerbruine haren die heel af en toe bijna zwart zijn en ze heeft er een hekel aan. Het hangt altijd voor haar ogen en daardoor wordt haar zicht vaak vertroebeld. Het liefst pakt ze een mes en snijd ze alles af zodat ze een korte coupe heeft. June heeft grote ogen met de kleur groen/bruin erin. Ze is vooral trots op haar ogen omdat het haar aan de aarde doet denken. June is niet één van de langste, maar is zeker ook jiet klein met de lengte van: 1,67. Ze heeft een slank postuur en is trots op haar rondingen. June draagt altijd groene en bruine kleding als aandenken aan het vroegere aarderijk. Ze heeft een rond en smal gezicht waar je af en toe in de zomer een paar sproeten kan vinden. Ook draagt ze een ketting die ze ooit heeft gekregen van een weeskind.

    Karakter:
    June is een pittige tante die alles van zich afbijt. Ze heeft een bloedhekel aan non-Benders en houd er altijd van om hun een lesje te leren. Ze zou dan ook nooit bevriend willen raken met een non-bender. Ze raakt nog liever haar eigen bending kwijt. June heeft altijd moeite om haar liefde voor andere personen te laten zien. Ze geeft je haast nooit een compliment en als ze dat doet dan heb je in haar ogen echt iets goeds gedaan. Als June je aardig vindt krijg je vaak een stomp tegen de arm. Zo laat zij het nou eenmaal zien. June houd erg van de natuur en de aarde die onder haar voeten ligt. De grond is bijna haar muse. Ze kan sinds kort ook zandsturen. Iets waar ze nog veel op moet oefenen, maar het lukt. June vind het altijd moeilijk om nieuwe mensen te vertrouwen. Zeker vrouwen, ze voelt zich op één of andere manier gewoon meer op haar gemak bij jongens. Gewoon omdat zij overal minder een drama van maken. Kinderen vindt ze ook nog wel oke, maar het liefst lost ze al haar probleempjes zelf op.

    Plus- en minpunten:
    June heeft moeite met het luisteren naar een leider. Ze doet alles veel liever op eigen houtje en als ze hier op wordt aangesproken kan ze ontzetten kwaad worden. June is dus wel bezig met het leren van zandsturen en dat is waarschijnlijk het enige waar se tot nu toe echt geduld mee heeft gehad. Voor de rest is ze een zeer sterke aardemeester. Ze houd ervan om in de bomen te zitten en naar de vogels te kijken. Als ze aan kunst doet maakt ze iets leuks met aarde. Wel speelt ze de gitaar, het enige wat haar afleid na het sturen.

    Extra:
    June's ouders waren beide non-Benders en hebben haar het huis uit gestuurd toen ze achter haar bending kwamen. Sindsdien is June alleen. Ze heeft wel weeskinderen op de straten geholpen, maar was altijd erg op zichzelf. Zo heeft ze wel geleerd dat niemand echt te vertrouwen is. Haar vader wou haar eigenlijk nog houden, maar haar moeder had haar al met afschieten aangekeken. Hierdoor dus ook dat ze zich meer op haar gemak voelt bij mannen.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 12:21 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    -

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 21:31 ]


    "Rebellion's are build on hope"