• Dertien jaar na de grote oorlog kwam er een groep non-benders opzetten die met hun machtige wapen de wereld in hun greep kreeg. Een nieuw tijdperk van onderdrukking brak aan. De earth-, water-, air- en firebenders werden vermoorden of gevangen gezet. Langzaamaan verdween het verzet tegen de non-benders. Ze kwamen aan de macht en sindsdien is er nergens meer iets van een bender te bekennen - ten minste, dat is wat ze denken.
    Diep in de bossen, afgelegen van de mensheid is er in de laatste paar jaren een dorpje van benders ontstaan, die samen een plan smeden om de wereld te verlossen van jarenlange onderdrukking en hun eigen land op te eisen. Dagen, weken en maanden gaan voorbij, besteed aan het oefenen en het bedenken van tactieken. Ze staan op voor hun rechten en ze gaan hun vermiste familieleden, vrienden en geliefden wreken. Uiteraard lopen ze risico door de wekelijkse tocht van de non-benders, die nog altijd actief zoeken naar benders. Hierdoor zijn ze gedwongen om van plaats naar plaats te trekken en zich telkens te verstoppen of voor te doen als non-benders. Er zijn echter nog problemen tussen verschillende stammen als gevolg van de laatste oorlog, maar zodra de groep sterk genoeg is, vallen ze aan.


    REGELS
    - Minimaal 200 woorden
    - 16+ is toegestaan, maar hou het wel netjes
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Voor OOC wordt nog een praattopic aangemaakt
    - Elkaar niet buitensluiten
    - Geen perfecte personages - Mary sue's of Gary Stu's, dus
    - Reserveringen blijven 48 uur staan, tenzij je een goede reden hebt om het later in te vullen
    - Geen bestaande karakters
    - Alleen Lizor of Occult maken een nieuw topic aan.

    INVULLEN
    Naam:
    Leeftijd: Wees realistisch, niet iedereen is 16-18 jaar oud. We willen graag variatie zien, dus kinderen van 10 en volwassenen van 30 zijn toegestaan - er is geen limiet.
    Element: Vuur, water, aarde, lucht of non-bender
    Uiterlijk: Beschrijving én foto van een mens, dus geen tekening/animatie.
    Karakter: Géén Mary-sue. Doe je dit wel, spreken we je er op aan - daarna nog, lig je eruit.
    Plus- en minpunten: Probeer zo origineel mogelijk te zijn. We hebben het hier over zowel karakter als vaardigheden.
    Extra: Optioneel. Denk aan hobby's, geschiedenis, familie etc.



    ROLLEN
    Non-benders - Vrij: 2 non-benders (één mannelijk en één vrouwelijk, of twee mannen)
    Leider: Roman Sadarias Jaw - WillNotLearn
    - Scarlett Kathy Sophia-ann Woodward - Pwettyness
    - Gereserveerd voor Wherewolve
    - Drace Seorgio Nöhl - Requille
    - Kutukan Udara - Maximesa
    -
    -


    Firebenders - VOORLOPIG VOL
    Leider: Adelyn Chloe Cavett - Occult bliksemstuurder
    - Dreogan Kaeleb Aiden Kasai - Lizor
    - Zuko achternaamloos - Pumbaa
    - Griffin Blake Abelli - WillNotLearn bliksemstuurder
    - Mitchell Elliott Adams - Adamlicious
    - Mori Jillian Moine - Matata
    - Beaudyn 'Beau' Céri Daneaux - Adamou


    Waterbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Thorn Enzo Rhys - Nephele
    - Aislinn Sadie Lo - Occult bloedstuurder
    - Eathelyn Avariella Mason - Lizor Healer
    - Ember Ava Rhys - Nephele
    - Ethan Elliot Lancaster - Leshley
    - Zacharias "Zach" Louis Moreno Cortez - Pwettyness bloedstuurder
    -


    Airbenders - Vrij: 1 bender (mannelijk)
    Leider: Beristirahat Elang Oboku - Maximesa Soundbending
    - Ohndrea Shantelle Auracle - Jafar
    - Tashi Manik - Pabu
    - Eloise Aurora Raven - Sitara
    - Jet Fang - VladiFerr
    - Ming Shy - Quart
    -


    Earthbenders - Vrij: 1 bender (vrouwelijk of mannelijk)
    Leider: Eris Lin Beifong - Beifong Metaalstuurder
    - June Asato - Vladiferr Zandstuurder
    - Haru Manik - Pabu
    - Dimitri Blaze Valentin - Requille
    - Hunter Jackson - ShiningLight
    - Haldor Jackson - ShiningLight
    -


    Hou er rekening mee dat niet elke leider vrouwelijk kan zijn en áls ze dat is, het natuurlijk niet een verlegen, schattig meisje is. Bloedstuurders, metalbenders en bliksemstuurders komen niet vaak voor en er mogen er dus ook niet meer dan 2 per stam zijn. Ook weten wij dat RPG's over The Last Airbender vaak doodbloeden, dus we hebben onze best gedaan om iets van een verhaallijn te bedenken. Een non-bender kan dus niet randomly bevriend raken met een bender, dit gaat geleidelijk en bijna niet - ook geven wij aan wanneer het dag en nacht wordt, zodat het een beetje logisch en smooth loopt.
    And nope, geen Avatar in deze RPG.

    Dus, veel plezier!

    Speeltopic
    Praattopic

    Under construction

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 12:25 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Goed. Fire – bender dan. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ruitenburg schreef:
    Goed. Fire – bender dan. (:

    In dit geval had ik liever een air- of non-bender gehad, maar goed, je staat erbij. ;p

    FIREBENDERS ZIJN VOL.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nog nodig:
    - 6 non-benders
    - 3 waterbenders, 1 leider
    - 5 airbenders, 1 leider
    - 3 earthbenders, 1 leider

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 10:22 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wil mijn personage best als leider van de earthbenders, maar ik weet niet of dat als vrouwelijk heel erg slim is?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Beifong schreef:
    Ik wil mijn personage best als leider van de earthbenders, maar ik weet niet of dat als vrouwelijk heel erg slim is?

    Nou ja, mijn personage is leider bij de firebenders en zij is ook vrouwelijk, maar het moet wel echt in het karakter te zien zijn, denk ik. Het kan best, maar het kan geen lief, schattig meisje zijn, I assume. Haha.

    En ik denk dat ik het hier dan ook bij hou, want als elke leider een vrouw is, is het ook niet erg realistisch. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik zou denk ik toch nog wel een extra personage erbij nemen. Aangezien ik me veel beter voel ^^
    Ik reserveer wel een mannelijke luchtstuurder.


    "Rebellion's are build on hope"

    Occult schreef:
    (...)
    Nou ja, mijn personage is leider bij de firebenders en zij is ook vrouwelijk, maar het moet wel echt in het karakter te zien zijn, denk ik. Het kan best, maar het kan geen lief, schattig meisje zijn, I assume. Haha.

    En ik denk dat ik het hier dan ook bij hou, want als elke leider een vrouw is, is het ook niet erg realistisch. :'D

    Ach, ik ben toch niet zo'n fan van snoepmeisjes, haha. Al helemaal niet als het een earthbender is :')
    En nee, klopt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    VladiFerr schreef:
    Ik zou denk ik toch nog wel een extra personage erbij nemen. Aangezien ik me veel beter voel ^^
    Ik reserveer wel een mannelijke luchtstuurder.

    Yay, top. :3


    Beifong schreef:
    (...)
    Ach, ik ben toch niet zo'n fan van snoepmeisjes, haha. Al helemaal niet als het een earthbender is :')
    En nee, klopt.

    Dus moet ik er een leider van maken?

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 11:13 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Doe maar (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Naam: Eris Lin Beifong.


    Leeftijd: Eris is eenentwintig jaar oud.
    Element: Aarde
    Uiterlijk: Eris heeft lang, bruin haar wat speels over haar schouders valt. Helaas heeft het hier niet vaak de kans toe, omdat ze het meestal in een strakke paardenstaart zet. Haar grijsblauwe ogen hebben vaak een koude blik in zich liggen, en er valt geen emotie in te vinden. De kleur heeft ze van haar grootmoeder Lin, de dochter van Toph. Ze heeft een vrij lange wipneus, die lichtelijk bedekt is met kleine sproetjes. Om haar mond is zelden een glimlach te vinden. Een sarcastische lach is meer een kenmerk voor Eris. Als teken van haar leiderschap draagt zij een brede, metalen band om haar schouder met het teken van de aardemeesters er in gedrukt. Ook loopt ze, net als haar overgrootmoeder, altijd zonder schoenen rond.
    Karakter: Eris is een avontuurlijk meisje. Ze is graag op pad en houdt er van om in de buitenlucht te zijn. Ze is vanaf jongs af aan al een goede aardemeester, en metaalsturen had ze al snel onder de knie. Onder de stuurders werkte ze zich op naar het leiderschap, en ze is iemand die leidt met harde hand. Ze heeft haar situatie graag onder controle. Waar Eris minder goed in is, is vrienden maken. Ze is graag alleen en vindt het lastig om altijd maar vriendelijk te moeten zijn. Het liefste sluit ze zich gewoon af met aardsturing, zodat ze niet over haar sociale problemen hoeft na te denken. Mede doordat de benders verstoten zijn is haar persoonlijkheid hard geworden. Eris is iemand van de sarcasme, en haar vertrouwen is lastig te krijgen.
    Plus- en minpunten: Een groot pluspunt van Eris is dat ze kan metalbenden. Dit is mede omdat ze afstammelinge is van Toph Beifong, de allereerste metalbender. Een minpunt van Eris is onder andere dat ze last heeft van ernstige hoogtevrees. Ook laat ze zich makkelijk te snel gaan in aarsturen, waardoor ze niet echt rekening houdt met haar medemensen.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 16:50 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ^ Kan ze niet iets ouder zijn? (: Als leider is dat wat logischer, denk ik? De mijne is 23, namelijk. Verder is ze tot nu toe goed, haha.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Occult schreef:
    ^ Kan ze niet iets ouder zijn? (: Als leider is dat wat logischer, denk ik? De mijne is 23, namelijk. Verder is ze tot nu toe goed, haha.

    Whoops, ja. Ik had eerst een ander uiterlijk wat er te jong uitzag, maar ik zal het aanpassen, haha. Is eenentwintig goed?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Beifong schreef:
    (...)
    Whoops, ja. Ik had eerst een ander uiterlijk wat er te jong uitzag, maar ik zal het aanpassen, haha. Is eenentwintig goed?

    Ja hoor, prima *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Naam:
    Jet Fang.

    Leeftijd:
    20 jaar. Verjaard op 17 Mei.

    Element:
    Lucht.

    Uiterlijk:



    Jet heeft donkerblonde haren die soms ook kunnen worden verward met lichtbruin. Vaak staat het in een warrige manier omhoog. Zijn donkerblauwe ogen kleuren apart bij zijn haarkleur en als je goed kijkt zie je kleine groene spikkels erin. Lange wimpers omlijsten de blauwe kijkers en dikke wenkbrauwen zitten erboven. Jet heeft lichte roze lippen die zich altijd in een glimlach bevinden. Zijn kaken zijn een beetje hoekig en hij heeft lichte wallen door soms slecht slapen. Hij heeft meestal een drie dagen baard en scheert dat met snelle luchtsturing. Hij hoeft geen lange baard en laat het ook maar soms groeien. Hij is een lange jongeman van 1,87 en is behoorlijk gespierd door training. Vooral zijn been spieren zijn het sterkst doordat hij zich vaak afzet van de grond met lucht en daardoor hoog moet springen. Jet is behoorlijk lenig en lichtvoetig wat hij altijd in zijn voordeel gebruikt tijdens sturing.

    Karakter:
    Jet is een rustige jongen die eigenlijk altijd voor iedereen klaar staat. Hij is altijd luchtig over alles wat de meeste mensen behoorlijk op hun zenuwen kan werken. Hij ziet de hele wereld niet als een enorm probleem en doet overal rustig over. Als het op vechten aankomt maakt hij er vaak geintjes over. Hij kan bijna nooit serieus zijn, maar als het aankomt op mensen die hij lief heeft is hij in één keer serieus. Niemand komt aan zijn geliefden. Hij is vaak aan het ronddartelen en kan bijna worden vergeleken met een klein kind ondanks zijn leeftijd. Hij weet ook altijd de moed in de groep erin te houden doordat hij een andere kijk heeft op de wereld. Hij is ook degene waar je naartoe kan gaan als je een probleem hebt. Ook al kan hij er dan soms lollig over doen, hij luistert wel. Hij kan erg kinderachtig voor zijn leeftijd zijn en kan enorm plagen. Hij is de clown van de groep en kan soms wel een klap verwachten omdat hij de zaak niet ernstig neemt. Ook kan hij behoorlijk sarcastisch zijn waardoor hij stiekem mensen beledigd en hij altijd snel de benen neemt voordat diegene er achter komt. Wat Jet namelijk altijd doet is weglopen voor zijn problemen. Hij wilt ze nooit ondergaan en sneakt er altijd wel voor weg.

    Plus- en minpunten: .
    Jet is meneer onbezorgd en het boeit hem niet wat andere van hem denken. Hij is soms erg kinderachtig en is alleen serieus als iemand van zijn vrienden in gevaar is. Ook is Jet soms té snel verliefd op knappe dames. Waardoor zijn hart soms snel wordt gebroken. Ook loopt hij dus snel weg voor zijn problemen.

    Extra:
    Jet is een fantastische luchtstuurder en houd er ook super veel van. Het is zijn lust en zijn leven. Hij heeft altijd een blokfluit bij zich die hij bespeelt met sturing en is vaak in de bomen te vinden waar de muziek weerklinkt.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2014 - 7:53 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    -

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 12:08 ]


    "Rebellion's are build on hope"