• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6 • [url==http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=159150]Topic 7 [/url] • Topic 8 Topic 9Topic 10 Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15 • Topic 16 • Topic 17 • Topic 18 • Topic 19 • Topic 20 • Topic 21 • Topic 22 • Topic 23 • Topic 24 •
    Topic 25 • Topic 26 • Topic 27 • Topic 28 • Topic 29 • Topic 30Topic 31

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 21:15 ]

    Jullie hebben mij niet eens meer nodig om dit topic vol te spammen. Dan ga ik weer! Doeg!
    *geeft iedereen een knuffel en Thorin een klopje op zijn hoofd*

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Nee!


    nou nou de ouwe brompot komt weer naar boven denk dat tijd word om weer eens iemand op te vrolijken... ^^
    wat dacht je van een feestje?

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 16:12 ]


    You can't touch music but music touch you

    Myriophyllum schreef:
    Jullie hebben mij niet eens meer nodig om dit topic vol te spammen. Dan ga ik weer! Doeg!
    *geeft iedereen een knuffel en Thorin een klopje op zijn hoofd*

    Blijf met je poten van me af elf! (grapje...)


    Gold Gold

    Myriophyllum schreef:
    Jullie hebben mij niet eens meer nodig om dit topic vol te spammen. Dan ga ik weer! Doeg!
    *geeft iedereen een knuffel en Thorin een klopje op zijn hoofd*


    Ik haat knuffels, maar bij jou sta ik het dan voor deze keer wel toe....


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    nou nou de ouwe brompot komt weer naar boven denk dat tijd word om weer eens iemand op te vrolijken... ^^
    wat dacht je van een feestje?


    Is niet nodig...

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 16:12 ]


    Gold Gold

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    nou nou de ouwe brompot komt weer naar boven denk dat tijd word om weer eens iemand op te vrolijken... ^^
    wat dacht je van een feestje?



    Gandy kan er wat van!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik moet even gaan... vergadering met andere dwergen uit de Iron Hills over geheime dingen


    Gold Gold

    Myriophyllum schreef:
    Jullie hebben mij niet eens meer nodig om dit topic vol te spammen. Dan ga ik weer! Doeg!
    *geeft iedereen een knuffel en Thorin een klopje op zijn hoofd*


    bye bye ^^ (je mag ook gewoon blijven alleen maar gezellig ^^)


    You can't touch music but music touch you

    Lanthir schreef:
    (...)

    Gandy kan er wat van!


    jah zeker die ouwe heeft losse heupen joh wil je niet weten :P


    You can't touch music but music touch you

    Ik wou jullie even vertellen dat ik waarschijnlijk naar de premiere ga van de laatste film :)


    Firm believer of all that is magic

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Is niet nodig...


    jawel joh altijd gezellig lekker muziekie er bij en wat vuurwerk word iedereen blij van zelf jij moet kunnen ^^


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    jah zeker die ouwe heeft losse heupen joh wil je niet weten :P


    Shakey shakey.... :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Aidan schreef:
    Ik wou jullie even vertellen dat ik waarschijnlijk naar de premiere ga van de laatste film :)


    omg das wel super nice! ^^


    You can't touch music but music touch you

    Aidan schreef:
    Ik wou jullie even vertellen dat ik waarschijnlijk naar de premiere ga van de laatste film :)


    Cool O.O
    Ik wil ook :(


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DwarfThorin schreef:
    Ik moet even gaan... vergadering met andere dwergen uit de Iron Hills over geheime dingen


    okey bye bye doe ze maar de groetjes van me ^^ :P


    You can't touch music but music touch you