• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6 • [url==http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=159150]Topic 7 [/url] • Topic 8 Topic 9Topic 10 Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15 • Topic 16 • Topic 17 • Topic 18 • Topic 19 • Topic 20 • Topic 21 • Topic 22 • Topic 23 • Topic 24 •
    Topic 25 • Topic 26 • Topic 27 • Topic 28 • Topic 29 • Topic 30Topic 31

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 21:15 ]

    GilGalad schreef:
    (...)

    Ik weet dat je die ook hebt :')
    En een wakizashi is een klein Japans zwaard ^^

    Oja, die heb ik ook ooit een keer gezegt :D
    Ah, aha


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    echt vet, echt zo vet, misschien neem ik de mijne mee naar de elf, maar misschien ook niet, hij kan niet aan mn zij :D, misschien op mn rug :D


    Ik zat er ook over na te denken. Maar aan de zij is zwaar en op de rug kan. Maar dan zit je toch wel weer met een zwaard. Ik heb nu een veel beter idee. Ik koop Aragorn's mes en neem die mee :D


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Ik zat er ook over na te denken. Maar aan de zij is zwaar en op de rug kan. Maar dan zit je toch wel weer met een zwaard. Ik heb nu een veel beter idee. Ik koop Aragorn's mes en neem die mee :D

    Ja da kan ook, :D het zwaard komt bij mij tot rond mijn borst, ken je na gaan als ie aan me zij hangt :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ja da kan ook, :D het zwaard komt bij mij tot rond mijn borst, ken je na gaan als ie aan me zij hangt :D


    Bij mij ook tot zo ongeveer. Je hebt gezien hoe lang is aan mijn zij is :')
    Al met een beetje handigheid kan je heb dus wel bijna horizontaal hangen :')


    Stenenlikker

    I'm back bitches.
    Here, have a piece of Thranduil;

    GilGalad schreef:
    (...)

    Bij mij ook tot zo ongeveer. Je hebt gezien hoe lang is aan mijn zij is :')
    Al met een beetje handigheid kan je heb dus wel bijna horizontaal hangen :')

    We zullen zien :D, ik wil als Feanor heen :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Elvenking schreef:


    haha


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Elvenking schreef:


    mooi


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Feanor schreef:
    (...)
    We zullen zien :D, ik wil als Feanor heen :D


    Oeh nice! Ik als een random elfgirl :')
    Eigenlijk zat ik in mn hoofd om er meteen een karakter omheen te weven, die ook in mijn verhaal zou voorkomen, maar ik ben haar een beetje vergeten en heb haar vervangen voor Samantha.


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Oeh nice! Ik als een random elfgirl :')
    Eigenlijk zat ik in mn hoofd om er meteen een karakter omheen te weven, die ook in mijn verhaal zou voorkomen, maar ik ben haar een beetje vergeten en heb haar vervangen voor Samantha.

    Mmm, leuk, misschien kom ik je wel tegen :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    Even er tussen door :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Mmm, leuk, misschien kom ik je wel tegen :D


    Ik ga wel waarschijnlijk zaterdag, want een van mijn vriendinnen kan zondag niet..
    Maar dat zou erg leuk zijn :')


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Ik ga wel waarschijnlijk zaterdag, want een van mijn vriendinnen kan zondag niet..
    Maar dat zou erg leuk zijn :')

    Uhu, ik ga met een vriendin misschien zondag, zij opperde om misschien twee dagen te gaan :D, maar ik weet het niet :D, lijkt me wel vet :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf