• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6 • [url==http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=159150]Topic 7 [/url] • Topic 8 Topic 9Topic 10 Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15 • Topic 16 • Topic 17 • Topic 18 • Topic 19 • Topic 20 • Topic 21 • Topic 22 • Topic 23 • Topic 24 •
    Topic 25 • Topic 26 • Topic 27 • Topic 28 • Topic 29 • Topic 30Topic 31

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 21:15 ]

    Celebrian schreef:
    (...)
    ik herkende in paris uit troy Orlando bloom en zocht het op, toen zag ik dat hij ook in lord of the rings meedeed
    mijn gezicht zag er ook behoorlijk idioot uit toen ik dat te weten kwamxD


    e.e, wat vond je van Hector? Want hij was toch echt wel mijn eyecandy toen ik die film een paar dagen geleden keek :9~
    En tjaaaa, je moet Orlando wel echt met herkennen in Legolas. Dat is hij ook blond, wat een beetje verwarrend kan zijn, Haha.


    Stenenlikker

    Oh ja, ik ging slapen, niet nog even op mn mobiel op Q....


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    e.e, wat vond je van Hector? Want hij was toch echt wel mijn eyecandy toen ik die film een paar dagen geleden keek :9~
    En tjaaaa, je moet Orlando wel echt met herkennen in Legolas. Dat is hij ook blond, wat een beetje verwarrend kan zijn, Haha.

    we hadden gewoon fragmentjes gezien bij latijn, maar het staat wel op mijn lijstje om te zien


    Alles heeft betekenis, ook niets

    GilGalad schreef:
    Oh ja, ik ging slapen, niet nog even op mn mobiel op Q....

    tssssss


    Alles heeft betekenis, ook niets

    GilGalad schreef:
    Oh ja, ik ging slapen, niet nog even op mn mobiel op Q....


    Haha :P
    Het is hier gewoon te gezellig om te negeren...


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Celebrian schreef:
    (...)
    tssssss


    Ik ga eens lekker beginnen met een hoofdstukje 'uitspraak' haha :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik ga eens lekker beginnen met een hoofdstukje 'uitspraak' haha :P

    dat kan heel handig zijn, als ik de boeken lees zit ik vaak in de knoop met de wooruitspraak (dacht eerst dat je thranduil met de ui als duif zei, tot ik de film keek...)


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    dat kan heel handig zijn, als ik de boeken lees zit ik vaak in de knoop met de wooruitspraak (dacht eerst dat je thranduil met de ui als duif zei, tot ik de film keek...)


    Nogal falend, haha. Maar ik had het eigenlijk over de letters en niet over fouten door geen twee puntjes op de i te zetten als ondersteuning ;)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ga echt kapot van het lachen hier. Mijn vader is in slaap gevallen met zijn boek en zijn bril nog op, haha :P
    Ik zo met mijn hand voor zijn gezicht zwaaiend, en zeggend: Koekkoek, koekkoek!

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 22:09 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Ik ga echt kapot van het lachen hier. Mijn vader is in slaap gevallen met zijn boek en zijn bril nog op, haha :P
    Ik zo met mijn hand voor zijn gezicht zwaaiend, en zeggend: Koekkoek, koekkoek!

    welk boek?


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    welk boek?



    No idea. Een van de verschrikkelijke boeken dat ie altijd leest.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik mis Thorin :(

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 22:16 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    No idea. Een van de verschrikkelijke boeken dat ie altijd leest.

    mijn ouders lezen van die saaie boeken en bijna elk boek dat ik lees (bijna, want ze hebben nog altijd niet lord of the rings vastgepakt of zelfs bekeken)


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Lanthir schreef:
    Ik mis Thorin :(

    ik ook


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    ik ook


    Alleen met hem/haar is het leuk en chatten we het helemaal vol.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]