• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy - 5de jaar Huffelpuf - klassenoudste - aanvoerder, keeper

    ‘Zeg maar dat een versiertruc genaamd Campbell Saunders, Chaser en single werkt.’ Ik kijk hem verontwaardigd aan. 'Single? Jij bent nu helemaal geen single meer,' zeg ik met een grinnik. Eenmaal in de zaal begint Campbell als een gek eten op zijn bord te gooien. Ik lach en eet wat mee van zijn bord. Soms vang ik zijn blik op en is het lastig hem niet alweer te knuffelen en kussen. Als ik zeker weet dat niemand het ziet pak ik onder de tafel zijn hand stevig vast. Aangezien we wel gewoon moeten eten laat ik zijn hand niet los. 'Ik moet zometeen de nieuwe Huffelpufjes naar de Huffelpuf - toren brengen,' zeg ik vooral tegen Campbell. Zo vaak mogelijk raak ik hem 'perongeluk' aan als ik bijvoorbeeld iets van zijn bord pak. Ik durf Brooke niet meer aan te kijken. Toch kan ik het niet laten om steeds stiekem aan Campbell te zitten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Austin Jase

    Ik krijg allemaal scheldwoorden naar mijn hoofd toe geworpen en ik bal mijn handen tot vuisten onder de tafel. Mijn wang doet nog steeds pijn. Ik besluit dat ik wel genoeg gegeten heb en loop de grote zaal uit. Ik loop naar de uilenvleugel omdat het daar wel rustig is. Onderweg zie ik Amy huilend zitten en ik ga er meteen naast zitten en sla mijn armen om haar heen. 'Wat is er?' vraag ik aan haar terwijl ik geruststellend over haar arm wrijf met mijn hand. 'Zijn de rollen eens omgedraaid. Troost ik jou omdat jij zit te huilen,' zeg ik met een trieste glimlach.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    Af en toe keek ik Scorpius aan en het was moeilijk hem te weerstaan. Ik voelde zijn hand onder tafel de mijne vastpakken en een warme gloed verspreid zich door mij heen waardoor ik mijn best moest doen om hem niet letterlijk hier voor de volle zaal te bespringen.
    ‘Ik moet zometeen de nieuwe Huffelpufjes naar de Huffelpuftoren brengen.’ Zei hij terwijl hij mij raakte.
    ‘Oké. Ik kan er toch wel voor door gaan als een eerste jaar?’ zei ik plagend.
    Terwijl ik een kippenpootje pakte. ‘Dit was toch jouw favoriet?’ zei ik terwijl ik er een hap van nam. ‘Now its mine.’
    Mijn hoofd was al in gedachten bij de toren van Huffelpuf, waar ik hem weer zou kunnen kussen en stevig tegen mij aanhouden als hij dat ook wilde.

    Ik ga nu offline soz.! spreek je morgen (uhm vandaag bedoel ik eerder.!) Jij alvast weltrusten gewenst ^^ Sigh I <3 Campius


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    [Drama 4 Life. Waarom hebben we hier geen lesbisch op school? x')]


    [Demi mag van mij part lesbisch worden. Maar dan is ze forever alone.]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scorpius Malfoy - 5de jaar Huffelpuf - klassenoudste - aanvoerder, keeper

    ‘Oké. Ik kan er toch wel voor door gaan als een eerste jaar?’ Ik grinnik. 'Ja hoor. Moet je gewoon ergens vooraan. Moet ik dan je handje vasthouden zodat je niet verdwaald?' plaag ik terug. Hij pakt het laatste kippenpootje van de schaal. ‘Dit was toch jouw favoriet?’ zegt hij en hij neemt er een hap van. Ik trek een pruillipje ‘Now its mine.’ Zo zielig mogelijk kijk ik hem aan. 'Dat was de laatste!' zeg ik en ik doe zijn haar een beetje door de war. 'Ik hou nog een plekje over voor het toetje,' zeg ik tegen hem. Opeens vult de schaal met kippenpootjes zichzelf weer en kan ik het niet laten er weer twee op mijn bord te scheppen en te gaan eten. 'Malfoy! Wanneer zijn de try-outs voor het zwerkbalteam?' Ik draai me om en zie meteen en heleboel mensen mijn kant op kijken. 'Weet ik nog niet,' zucht ik en ik begin weer met eten. Steeds komen er weer Huffelpufs met vragen over zwerkbal naar me toe. Ik zucht. 'Ik weet het allemaal nog niet oke,' antwoord ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    ‘Dat was de laatste!’ zei Scorpius waarna hij mijn haar door de war maakte.
    ‘Ik moet je toch een reden geven om mij zo straks te zoenen.’ Fluisterde ik zodat niemand het kon horen.
    ‘Ik hou nog een plekje over voor het toetje.’ zei Scorpius. Ik pufte. ‘Oh nee, ik zit nu al prop vol.’ Zei ik terwijl ik over mijn buik wreef. Ik keek Scorpius geëmotioneerd aan.
    ‘Volgens mij moet je mij straks naar boven rollen.’ Ik wreef met mijn duim zachtjes over Scorpius hand terwijl zijn ogen door mij heen leken te staren. ‘Malfoy! Wanneer zijn de try-outs voor het zwerkbalteam?’
    Ik schrok. Snel liet ik Scorpius hand los; straks zouden ze het zien en ik wil niet Scorpius in de problemen werken. Ik was niet belangrijk in deze school; ik was geen klasse oudste of aanvoerder. Ik had niet veel te verliezen maar hij wel.
    ‘Weet ik nog niet.’ Scorpius zuchtte.
    ‘Als ze net zo snel zijn als dat ze vragen om een try-outs belooft het een goed jaar voor Huffelpuf te worden.’ Zei ik met een klein glimlachje terwijl ik naar het eten staarde wat veels te veel was; ik zat al prop vol.

    School en Quizlet zijn echt geen goede combi (‘: hihi


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Desanemi van Detta || Vijfde jaars || Beater || Klassenoudste ||

    Alleen liep ik door de gangen van de school. Toch ging ik maar naar de Groote Zaal. Anders had ik toch niets te doen. Mijn blik viel op Scorpius en Campbell. Langzaam liep ik naar ze toe en ging naast Campbell zitten. ''Hallo.''Zei ik, en ik pakte een kippenpootje. ''Hoe was je vakantie Campell?''Vroeg ik de bruinharige jongen naast me. Emélie zat aan de andere kant van me. ''Hey Em.''Lachte ik naar haar. ''Hoi Demi! Hoe was je vakantie?''Vroeg ze meteen enthousaist. ''Zoals gewoonlijk doorgebracht in mijn kamer en in de wegisweg.''Grinnikte ik. ''Jij?''Vroeg ik haar. ''Het was super! We gingen kamperen!''Ik draaide me weer om naar Campbell.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Scorpius Malfoy - 5de jaar Huffelpuf - klassenoudste - aanvoerder, keeper

    ‘Ik moet je toch een reden geven om mij zo straks te zoenen.’ Ik grinnik maar kijk wel snel om me heen of niemand het hoorde. ‘Oh nee, ik zit nu al prop vol.’ Ik kan het niet laten even te lachen. 'Zou je wel denken ja na al die rare combinaties,' grijns ik. ‘Volgens mij moet je mij straks naar boven rollen.’ Hij wrijft met zijn duim over mijn hand en ik probeer er niet naar de kijken zodat het niet opvalt. Wel kijk ik hem met een glimlach aan. Als er mensen aankomen laat hij mijn hand snel los en ik ga net iets verder van hem weg zitten. ‘Als ze net zo snel zijn als dat ze vragen om een try-outs belooft het een goed jaar voor Huffelpuf te worden.’ Ik grinnik en knik. 'Laten we hopen,' zeg ik. Demi komt aangelopen en ze gaat naast Campbell zitten. Ze vraagt wat aan Campbell en praat wat met Emily. Als de kinderen die mee willen doen aan de try-outs eindelijk weg zijn buig ik me even naar haar toe. 'Ik neem aan dat jij weer beater wil zijn?' vraag ik aan haar. Ze is goed en ik heb liever niet dat er nog meer try-outs komen. Ik buig me weer terug waarbij ik Campbell even aanraak.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    Demi kwam aangelopen en ging naast mij zitten. ‘Hallo’ zei ze terwijl ze een kippenpootje pakte.
    ‘Heey Demi.’ Ik kende Demi al 5 jaar, ze was de nicht van Scorpius en ze zat ook in het zwerkbalteam van Huffelpuf. ‘Hoe was je vakantie, Campbell?’
    ‘Ging wel. Mocht niet toveren hé.’ Zei ik met een grijns. ‘En bij jou?’
    Scorpius leek ook nu Demi in de gaten te hebben en boog naar haar toe waardoor hij voor mij heen ging. Ongewild kreeg ik het er warm van. Ik hoorde dat hij wat zei tegen Demi waarna hij weer terug boog en mij aanraak. Ik keek naar onder en ademde zachtjes even uit.
    Wat ik voor die jongen voelde was een onbeschrijfelijk anders dan bij meisjes; hij deed wat met me met een simpele blik kon hij mij laten smelten.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [MT, ik zal meteen schrijven!]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Wil iemand een korte samenvatting geven van wat ik gemist heb?]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Haha, er zijn nu twee klasgenoten bij mij en die zijn echt ontzettend gay samen (CAMPIUS!)]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    [Haha, er zijn nu twee klasgenoten bij mij en die zijn echt ontzettend gay samen (CAMPIUS!)]


    [ Wat omschrijf je ons weer ontzettend goed Xd ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Brooke Jane Eatside || Klassenoudste || Keeper || Griffoendor 6de jaar

    Ik keek naar Scorpius die weer terug liep naar me. ''Sorry dat ik wegliep, waar wilde je eigenlijk heen?'' vroeg hij en hij ging weer zitten. Ik haalde mijn schouders op en ik zag Scorpius nadenken. ''Finnick geeft binnenkort een feestje, wil je met me daarmee naartoe?'' vraagt hij en hij pakt mijn hand vast. 'Lijkt me heel leuk' zeg ik enthousiast. ''En niet boos worden als we jullie verslaan met zwerkbal he?'' grijnsde Scorpius. Ik grinnikte, en pakte zijn hand iets steviger vast. Scorpius begint met Campbell met discussiëren, en ik kijk maar om me heen. ''Is het gelukt met Brooke?'' vraagt Campbell hoorbaar. Scorpius grijnsde en als antwoord tilde hij onze verstrengelde handen op en gaf hij me plotseling een kus op de wang. Ik begon te blozen en ik keek snel even naar achteren dat ze het niet zouden zien. Dan draai ik mijn hoofd weer om en ik kijk Scorpius weer aan. Plotseling verschijnt het eten op tafel, en ik zie Scorpius al hongerig dingen pakken. Ik grinnikte en schepte zelf ook wat op mijn bord. Plotseling zie ik Scorpius met Amy en dan kust Amy Austin. Ik ken Austin wel, een Ravenklauw jongen. Ik zie Campbell weglopen en Scorpius pakt snel een kippenpootje en rent achter hem aan. Ik kijk verbaasd voor me uit. Ik pakte ook een kippenpootje en begon te eten. Ik keek om me heen en zag de andere Griffoendors zitten en nog wat anderen. Ik wilde Scorpius volgen maar dit zijn mijn zaken niet dus daarom wacht ik maar tot hij terugkomt. Het duurde lang voordat ik Scorpius weer zag aankomen, ik probeerde normaal te doen en niet te nieuwsgierig. Ik merkte op dat Scorpius als hij eten wou pakken steeds even aan Campbell zat. 'Scorpius? als het kan, wil je dan zo even meekomen naar de gang?' vroeg ik aan hem, en ik keek hem lief aan.


    Als Campbell en Scorpius het kunnen op de wc's kunnen Brooke en Scorpius het toch ook wel doen? xD


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [Ik had het idee dat Scorpius en Brooke samen ook wel zo kunnen doen ;) of Brooke ontmaskert Scorpius en komt te weten dat Scorpius homo is :o]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''