• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster
    Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross


    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster : Winston Alvirus Pastalaan • Dooddoenervo
    Dooddoenervo schreef:
    - naam + achternaam
    Winston Alvirus Pastalaan

    - leeftijd
    109

    - geschiedenis
    Winston komt uit een volbloed rovenaarsfamilie. Hij groeide op in de buurt van Wales en had een normale jeugd. Hij was wel abnormaal slim. Hij kon al lezen op zijn derde en ook op Zweinstein was hij altijd de beste. Na zijn opleiding ging hij zich verdiepen in verweer tegen de zwarte kunsten en schreef tientallen boeken. Tijden de tweede tovenaarsoorlog wouden de dooddoeners van hem af omdat hij in de orde zat. Maar toen ze toesloegen was hij niet thuis. Helaas wel zijn familie. Sindsdien leefde hij ondergedoken. Tot de heer van het duister verslagen werd, daarna soliciteerde hij op Zweinstein. Hij was een aantal jaar professor VTZK maar toen Anderling stierf volgde hij haar op als schoolhoofd.

    - vrienden/familie
    Zijn familieleden zijn allemaal gestorven. Vermoord door dooddoeners tijdens de tweede tovenaarsoorlog.
    Hij heeft een aantal vrienden buiten het kasteel waarmee hij af en toe schrijft. En natuurlijk zijn collega's.

    - vakken
    Voor hij schoolhoofd werd, was hij leraar VTZK.

    - omschrijf je personage
    Winston is een erg gezellig persoon, hij houdt ervan om met mensen te praten en ook van feesten. Alleen door het feit dat de dooddoeners het op hem gemunt hadden jaren geleden is hij erg wantrouwig. Hij denkt namelijk dat dooddoeners die toch zijn kunnen ontsnappen aan het ministerie hem nog altijd weg willen hebben.
    - uiterlijk




    Winston is oud, en dat zie je ook. Hij heeft bijna geen haar, het haar dat hij heeft is wit. Hij heeft heel wat rimpels en bruine ogen. Hij is redelijk klein en aan de wat dikkere kant.

    - *schoolhoofd
    Ja



    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Zo, kijk deze drama!]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    [Zo, kijk deze drama!]


    [Drama 4 Life. Waarom hebben we hier geen lesbisch op school? x')]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    [Drama 4 Life. Waarom hebben we hier geen lesbisch op school? x')]

    [geen idee haha xd]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [geen idee haha xd]


    [Waarschijnlijk omdat ik en Scorpius beide alleen jongens als accounts hebben. pahahha XD]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    [Waarschijnlijk omdat ik en Scorpius beide alleen jongens als accounts hebben. pahahha XD]

    [Ha denk het ook x'd]


    "We accept the love we think we deserve."

    Scorpius Malfoy - 5de jaar Huffelpuf

    Ik bedenk me opeens waar Campbell wel eens zou kunnen zijn. 'Hij bedoelde het niet zo. Hij dacht dat jij Austin kuste en ja...' zeg ik en ik kijk haar met spijt aan. 'Sorry ik moet echt naar hem toe.. Het is belangrijk,' zeg ik en ik geef haar snel even een schouderklopje en ren dan door het kasteel naar de eerste mannenbadkamer die ik tegenkom. Ik hoor al meteen gehuil en loop naar binnen. Daar zie ik Campbell. Mijn hart gaat als een wilde tekeer en ik sla mijn armen van achteren om hem heen. Ik draai hem om zodat hij mij aankijkt. 'Ik hou van je,' zeg ik tegen hem en ik kijk hem met een twinkeling in mijn ogen aan. Ik kijk naar het betraande gezicht van mijn beste vriend. Het lijkt alsof ik nu voor het eerst zijn gezicht echt goed kan zien. Ik kijk even naar zijn lippen en het duurt dan ook niet lang voordat ik de mijne daarop gedrukt heb. Net wist ik niet wat er allemaal aan de hand was maar was het geweldig. Nu is het beter. Na een tijdje laat ik hem los en grijns ik naar hem.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    Ik voelde twee warme sterke armen van achteren om me heen slaan; in de spiegel zag ik dat het Scorpius was. Hij draaide mij om; ‘Ik hou van je.’ Zei hij terwijl er een mooie twinkeling in zijn ogen speelden. Hij drukte zijn lippen op de mijne en meteen kwam de lust weer terug waardoor ik mijn ene hand op zijn rug vouwde en met zijn andere door zijn haar ging. Hij stopte de zoen en ik wreef met mijn hoofd langs zijn kin omlaag naar zijn nek waar ik kusjes drukte op zijn nek- wat ik deze keer schaamteloos deed. Terwijl Scorpius adem over mij heen ging drukte ik hem tegen de muur aan.
    ‘Ik weet dat ik nooit genoeg voor je zal zijn, Scorpius; maar ik wil er alles voor doen om dat wel te zijn.’ Ik keek in zijn felblauwe ogen wat me een fijn gevoel gaf. Ik drukte mijn lippen weer op de zijne.
    Elk seconden waar mijn lippen niet op de zijne leken te zijn leek verloren tijd. Terwijl de tranen nog over mijn wangen gleden en mezelf dicht tegen hem aanduwde; alsof ik bang was hem te verliezen.

    Yep.. Campbell is blij met je (':

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 0:03 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Iets zegt mij dat Amy haar hulp niet meer nodig is X'D]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    [Iets zegt mij dat Amy haar hulp niet meer nodig is X'D]


    [Haha een beetje maar hé :p. Moet ik Robert even - vriendschappelijk - op je af sturen? xD Robert is wel al bezet dus je mag hem niet zoenen.!]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy - 5de jaar Huffelpuf - klassenoudste - aanvoerder, keeper

    Hij drukt kusjes in mijn nek waardoor een grote grijns op mijn gezicht ontstaat. ‘Ik weet dat ik nooit genoeg voor je zal zijn, Scorpius; maar ik wil er alles voor doen om dat wel te zijn.’ Ik kijk hem verbaasd aan. 'Weet je nog dat je tegen me zei dat ik alles had wat ik altijd wilde? Ik heb dat net pas,' zeg ik. Hij drukt weer zijn lippen op de mijne en ik ga maar al te graag met hem mee. 'Campbell we zijn in een toilet waar ieder moment iemand binnen kan komen,' grinnik ik. 'Ik heb liever niet dat de hele school kan meegenieten,' grinnik ik. Ik kan het niet laten om snel nog een kusje op zijn mond te drukken voordat ik de wc uit loop en achterom kijk of Campbell komt. Opeens denk ik aan Brooke, die in de grote zaal zit. Ik kijk verdrietig naar Campbell. 'Hoe moet ik het ooit aan Brooke vertellen?' vraag ik aan hem. Opeens lijkt alles aan hem nog aantrekkelijker. Ik kijk snel of er niemand in de gang staat en druk dan snel een kusje op zijn wang. Daarna loop ik naar de grote zaal.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    [Haha een beetje maar hé :p. Moet ik Robert even - vriendschappelijk - op je af sturen? xD Robert is wel al bezet dus je mag hem niet zoenen.!]


    Voor dat zoenen is Austin wel (nerd)


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    (...)

    Voor dat zoenen is Austin wel (nerd)


    Voor dat zoenen heeft Campbell, Scorpius nodig :o Wacht maar.! na het avondeten ben je van mij, hihi xD.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Voor dat zoenen heeft Campbell, Scorpius nodig :o Wacht maar.! na het avondeten ben je van mij, hihi xD.


    (haha dat vindt Scorpio helemaal niet erg hoor ^^)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    ‘Campbell we zijn in een toilet waar ieder moment iemand binnen kan komen. Ik heb liever niet dat de hele school kan meegenieten.’ Met tegen zin liet ik hem los. Ik kon er niks aan doen maar nu ik eenmaal met hem gezoend heb lijkt het net een verslaving maar ik moest me inhouden en dat zal ik doen.
    Scorpius drukte nog een zacht kusje op mijn mond voordat hij de wc uitkomt. ‘Hoe moet ik het ooit aan Brooke vertellen?’ vroeg hij aan mij.
    Ik grijnsde. ‘Zeg maar dat een versiertruc genaamd Campbell Saunders, Chaser en single werkt.’ Scorpius drukte een kusje op mijn wang waardoor hij het nog moeilijker voor mij maakte om van hem af te blijven. We liepen de grote zaal in en plofte naast Scorpius neer waarna ik van alles opschepte; tot de raarste combinaties aan toe. Mijn honger die zojuist verdwenen leek was nu echter terug gekeerd.

    Nou... Scorpius is ook weer beschadigd voor het leven door Campbell x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    LegoIas schreef:
    (...)

    (haha dat vindt Scorpio helemaal niet erg hoor ^^)


    [Nee maar de toiletten zijn weer net kantje-boord he xD]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya