• Lacey = Fabiënne
    KiliOfDurin = Miriam
    Wall = Sterre
    Pudge = Amber
    Whisperings = Quinn
    CrazyGirlxx = Simone
    SuperTOMMO = Do
    Nightingalex = Noa


    Je mag hier allemaal onzin neer zetten, gezellig kletsen en over de RPG praten! Zorg dat je zo min mogelijk off-topic gaat in het speeltopic.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 23:09 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zayn is wat erg opvliegerig, maar die zal wel op z'n flikker krijgen van z'n pa. Dan heb je geen last meer van hem


    Bowties were never Cooler

    En ook van Lou^^


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    KiliOfDurin schreef:
    Zayn is wat erg opvliegerig, maar die zal wel op z'n flikker krijgen van z'n pa. Dan heb je geen last meer van hem


    Ik heb er ook echt geen problemen mee als er conflicten ontstaan, helemaal niet zelfs. Maar ik vind het gewoon zo snel gaan, en ik ben bang dat er dadelijk geen gevecht meer tussen de SVH en de Deatheaters hoeft plaats te vinden, aangezien Zayn en Louis iedereen al hebben afgemaakt. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    (...)

    Ik heb er ook echt geen problemen mee als er conflicten ontstaan, helemaal niet zelfs. Maar ik vind het gewoon zo snel gaan, en ik ben bang dat er dadelijk geen gevecht meer tussen de SVH en de Deatheaters hoeft plaats te vinden, aangezien Zayn en Louis iedereen al hebben afgemaakt. :')


    Nehh, Lou is de slimmere van hem en Zayn. Zayn is de doener en Louis is de denker xD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    (...)

    Nehh, Lou is de slimmere van hem en Zayn. Zayn is de doener en Louis is de denker xD


    Noem je Louis nou slim? ;p


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zayn heeft een veel korter lontje dan Lou en hij krijgt Avada Kadavra niet voor elkaar. Lou is dus inderdaad de slimme van de twee zodra er spanningen in de lucht hangen


    Bowties were never Cooler

    APPELKIP! (krul)

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 17:09 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    KiliOfDurin schreef:
    Zayn heeft een veel korter lontje dan Lou en hij krijgt Avada Kadavra niet voor elkaar. Lou is dus inderdaad de slimme van de twee zodra er spanningen in de lucht hangen


    Kijk :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    En waren we stil!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nee heur.
    Gaat Lou nu Zayn op z'n donder geven of krijgt hij een howler van z'n pa?


    Bowties were never Cooler

    Lou eerst nog, en later Zayn zijn papa. xD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Okay :P


    Bowties were never Cooler

    Feaser schreef:
    APPELKIP! (krul)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Er zullen echt geen doden vallen hoor, APPELKIP


    Bowties were never Cooler

    Volgens mij is het jouwn beurt, of die van Sterre...................................................................(krul) (krul)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded