• Lacey = Fabiënne
    KiliOfDurin = Miriam
    Wall = Sterre
    Pudge = Amber
    Whisperings = Quinn
    CrazyGirlxx = Simone
    SuperTOMMO = Do
    Nightingalex = Noa


    Je mag hier allemaal onzin neer zetten, gezellig kletsen en over de RPG praten! Zorg dat je zo min mogelijk off-topic gaat in het speeltopic.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 23:09 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mooi


    Bowties were never Cooler

    Guys zouden jullie zoiets willen lezen op Q:

    Pain or Love || James S. Potter

    Chanellav Kueane is al vanaf de basisschool gepest. Ook haar ouders haten haar. Tot dat ze naar Hogwarts mag. Ze denkt dat alles zal veranderen maar ze heeft het mis. Ze moet beginnen aan haar zesde jaar maar brengt haar vakantie door,al vanaf het 4e jaar, in een afkick kliniek. Al vanaf haar vierde jaar snijd ze zich zelf. Ook soms op school. Ze Maar haar leven veranderd echt wanneer ze met hem omgaat.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik niet. Ik lees namelijk geen dingen die misschien een terugval kunnen veroorzaken


    Bowties were never Cooler

    Feaser schreef:
    Guys zouden jullie zoiets willen lezen op Q:

    Pain or Love || James S. Potter

    Chanellav Kueane is al vanaf de basisschool gepest. Ook haar ouders haten haar. Tot dat ze naar Hogwarts mag. Ze denkt dat alles zal veranderen maar ze heeft het mis. Ze moet beginnen aan haar zesde jaar maar brengt haar vakantie door,al vanaf het 4e jaar, in een afkick kliniek. Al vanaf haar vierde jaar snijd ze zich zelf. Ook soms op school. Ze Maar haar leven veranderd echt wanneer ze met hem omgaat.


    Ik zou het niet lezen. Ik hou niet zo van verhalen die over depressiviteit gaan en - waarschijnlijk - een happy end erachteraan geplakt wordt. Andere mensen vinden zulke verhalen geweldig, ik vind het niks. Maar goed, ik heb ook maar twee abo's ergens op. Verder lees ik niet zo snel iets op Quizlet.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Okay dankje voor je mening.Maar ik dacht ik wil een verhaal schrijven waar ik mn gevoel in kan leggen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Feaser schreef:
    Okay dankje voor je mening.Maar ik dacht ik wil een verhaal schrijven waar ik mn gevoel in kan leggen.


    Dan moet je dat gewoon doen. In de tijd dat ik me rot voelde, heb ik ook verschrikkelijk veel verhalen over zulke zaken geschreven. Je moet het voor jezelf doen, niet voor de lezers. Hoewel het natuurlijk leuk is als iemand actief je verhaal leest. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    OLD MCDONALD HAS A FARM! HI HA OH HIA OH! OLD MCDONALD HAS A FARM HI HA HI HA OHHHHH
    Its a kind of dead her.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    I know. Zal ik Zayn anders gewoon Amy en Louis mee laten slepen naar de Common Room?


    Bowties were never Cooler

    I know. I wish I could write something. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    KiliOfDurin schreef:
    I know. Zal ik Zayn anders gewoon Amy en Louis mee laten slepen naar de Common Room?


    Is goed (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lacey schreef:
    I know. I wish I could write something. :')


    Nawhh! I wish it to for u


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik wacht eigenlijk op Sterre, maar het lukt hopelijk wel...


    Bowties were never Cooler

    Ik wacht wel op Mir, dan kan ik tenminste al iets lezen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ga me uitschrijven. Ik heb het een beetje te druk met school en de dingen daaromheen, ben ik bang.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }