• Ja, idk ik moest dit even kwijt haha. Gisteren heb ik dus door middel van de officiële All Time Low-fanclub de band ontmoet! Hun muziek heeft heel erg veel voor me betekend het afgelopen jaar, dus ik was echt blij dat ik ze ontmoette. Ik heb ze allemaal kunnen knuffelen en ze waren nog veel liever en socialer dan ik had verwacht (aangezien sommige mensen zeiden dat Alex een asshole is en Zack heel erg awkward is, wat dus totaal niet zo was tijdens de M&G).

    De foto's (het zijn er wel een aantal, lol):


    Met Alex:


    Alex knuffelen:


    Met Jack:





    Om dit topic een beetje nuttig te houden; hebben jullie je idool al een keer ontmoet?


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Wat tof!
    Eh ik heb niet echt een idool, maar van sommige mensen vraag ik me wel eens af hoe ze in het echt zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is wel een hele ervaring!
    Ik ben vorig jaar in Kreta Evannah Lynch tegengekomen maar ze wilde geen foto's of handtekening geven omdat ze op vakantie was en rust wilde.
    Maar ze was wel heel aardig en vriendelijk :D


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Pennybags schreef:
    (...)

    Hahahaha, hoe kom je nou weer "per ongeluk backstage"?


    Ik was flauwgevallen en de mensen van de EHBO wilden niet dat ik met de trap zou gaan, dus ik moest wel met de lift gaan.. En ik moest toevallig langs de kleedkamers, waar zij toevallig ook net naartoe gingen omdat ik op het einde van het concert pas flauwviel ^^

    Wat ontzettend tof! (:
    Ik heb met Pinkpop een paar jaar geleden de plectrum van Alex gevangen (nog steeds heel blij mee)!
    Maar verder nog nooit mijn helden ontmoet of iets, alleen zien optreden.

    Cozart schreef:
    Dat lijkt me erg leuk te zijn geweest!
    En nee, ik heb nog nooit een idool ontmoet.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wauw, wat gaaf zeg :D Foto's en herinneringen voor het leven!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wauw echt superleuk!

    Cozart schreef:
    Dat lijkt me erg leuk te zijn geweest!
    En nee, ik heb nog nooit een idool ontmoet.


    :)

    Hashirama schreef:
    Wat tof!
    Eh ik heb niet echt een idool, maar van sommige mensen vraag ik me wel eens af hoe ze in het echt zijn.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wat leuk dat je hun ontmoet hebt!

    Zelf heb ik al heel wat bekende mensen ontmoet, maar nooit mijn idool.


    16 - 09 - '17

    Awh wat gaaf! Ik wil hun nog graag eens ontmoeten ^.^

    Ik heb alleen die presentator ontmoet van dit was het nieuws en Keith Lemon een keer in een winkel ^.^ Beide eigenlijk heel aardig, Ondanks ik had verwacht van Keith een enorme ego zou zijn maar eigenlijk is hij hartstikke aardig en vriendelijk. En niet zo seksistisch als mensen denken :'D Owja en ik heb Zoe & Joe Sugg een keer ontmoet. Maar dat was het denk ik :']
    Maar met mijn idolen heb ik alleen maar een twitter follow. En tja ik heb wel een keer een soort van mijn idool ontmoet. Nou ja ik kan haar eigenlijk geen idool noemen maar ik vind haar echt geweldig. ^.^


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Awesome!

    Een nichtje van een vriendin van mij ging ook naar All Time Low, ik zag het op haar Facebook staan. Ik ben echt jaloers haha, maar ik ben niet zo'n hele grote fan. Vind sommige liedjes wel heel mooi, maar daar blijft het bij.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Aah. Zo cool. Ik vind sommigen van hun liedjes wel leuk, hehe.
    Ik heb wel een van mijn idolen ontmoet (wel vaker zelfs ^^). Ze is een Nederlandse theater actrice.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb niet echt idolen, tenzij fictieve mensen bestaan, maar mensen die ik wel cool vind op tv, heb ik nog nooit echt ontmoet. Behalve André Rieu, maar dat is geen idool. Meer zovan. 'Jeej, leuk?'
    Maar wel tof voor jou.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat ontzettend leuk voor je!
    And nope, nog nooit mijn idool ontmoet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.