• Thee! Wie drinkt er hoe zijn thee?
    Ik dronk mijn thee heel erg sterk en nu ga ik naar voorbeeld uit series mijn theezakje eens in de mok laten hangen, in plaats van dippen en dan eruit. En dan geen suiker of melk, behalve bij English Breakfast. Daar gaat suiker in. En bij Earl Grey gaat heel veel suiker en een beetje melk in.

    Dus, hoe drinken jullie jullie thee?
    Vooruit dan, voor de niet theedrinkers, hoe drinken jullie je koffie?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aardbeien, sterk en een overload aan suiker xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik drink heel veel verschillende soorten thee, maar dan zet ik voor mezelf gewoon een pot zodat ik extra veel heb. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik drink het liefst kersenthee of English Blend en dan zonder suiker of melk. Soms sterk en soms juist niet, ligt eraan of ik vergeet het zakje eruit te halen (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik doe er meestal een zoetje in, maar daar blijft het ook bij.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik dip mijn theezakje altijd een paar keer, niet te sterk, maar ook niet te slap. Ik ben aan het minderen met mijn suiker, dus verschilt met de grootte van de mok of het een of twee schepjes suiker zijn. Ik drink vooral lipton's forrest fruits en english blend. verse munt thee vind ik ook erg lekker, verder ben ik vooral aan het proberen. Ik doe geen melk in mijn thee.

    Koffie ben ik net pas aan begonnen dus dat zijn nog vooral cappuccino's en latte macciato's xD met twee scheppen suiker.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik drink altijd zoethout thee met één of twee klontjes suiker. Meestal laat ik hem een minuutje ofzo trekken.


    Stenenlikker

    Ik dip een paar keer, daarna gaat-ie eruit. Ik hou niet zo van sterke thee. Ik drink ook thee in periodes; een hele tijd niet, dan weer een hele tijd elke ochtend. Mijn favoriete thee is toch wel groene jasmijnthee, maar dan niet uit die slappe zakjes van pickwick.


    Searching heavens for another earth

    Groene thee zonder iets erin. Als er geen groene thee is drink ik Rooibos (soms met honing). Ik vind fruitsmaakjes (zoals aardbeien thee of appelthee) echt heel vies.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Caramelised pear. <3 Omg, hemel. En ik heb standaard 3 schepjes suiker, lol. Mijn zakje laat ik een paar minuutjes hangen en dan haal ik 'm er uit. Oh, en ik kan geen loeihete thee drinken, haha. Ik laat het altijd afkoelen.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 22:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    In mijn koffie doe ik trouwens ook geen suiker. Ben niet zo van de zoetigheid.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik drink het liefst muntthee of groene thee met citroen smaak. Verder geen melk of suiker.


    You are beautiful, you are love.

    Aan verse muntthee ben ik echt helemaal verslaafd. Verder vind ik het lekker om verse thee in zo'n houdertje te doen en dan dat er in te laten hangen.
    Met suiker of andere dingen vind ik vies.


    Do what people say you can't.

    I <3 thee

    Liefste mango, appel, meloen of Dutch blend.
    Kers of manderijn is ook goed.

    Ik dip meestal een paar keer, zodat het niet te sterk is en drink mijn thee zonder suiker (vroeger wel altijd, maar dat heb ik afgeleerd haha).

    's Zomers dip ik altijd een waterijsje in normale thee, dat is ook lekker (naar mijn mening)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik drink verschillende en meestal weet ik niet eens wat ik aan het drinken ben. Zal ik eens op moeten letten.
    Ik drink mijn thee altijd met suiker, maar geen melk.


    Take me to wonderland

    Ik drink een of andere Indische thee die chai heet, je moet hem heel sterk drinken anders is niet heel lekker vind ik persoonlijk. Hij is echt heel lekker, ik vind niet zelfs sommige andere thee niet meer zo lekker. Fruitsmaakjes vind ik vaak niet zoveel aan in het algemeen maar toch het is thee het is oke.
    Al maakt het mij bij de meeste thee niet heel veel uit hoe sterk hij is zolang het niet bijna alleen maar heet water is. Koffie daar in tegen die moet van mij wel redelijk sterk zijn, geen Starbucks spul ofzo. Al drink ik veel meer thee dan koffie

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 23:29 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''