• Thee! Wie drinkt er hoe zijn thee?
    Ik dronk mijn thee heel erg sterk en nu ga ik naar voorbeeld uit series mijn theezakje eens in de mok laten hangen, in plaats van dippen en dan eruit. En dan geen suiker of melk, behalve bij English Breakfast. Daar gaat suiker in. En bij Earl Grey gaat heel veel suiker en een beetje melk in.

    Dus, hoe drinken jullie jullie thee?
    Vooruit dan, voor de niet theedrinkers, hoe drinken jullie je koffie?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als er maar veel suiker in zit, dan vind ik het best. :Y)


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Zonder melk of suiker erin - koffie daarentegen, drink ik met wat suiker én melk.
    Anders vind ik het niet te zuupen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Forestfruit en appel kaneel thee met suiker :') Ik hou niet van sterke thee dus laat ik mijn theezakje er maar een aantal seconden in hangen :')


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik drink mijn thee meestal redelijk sterk zonder iets erin.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik drink mijn thee zonder iets erin. (:
    Soms dan laat ik hem erin hangen en dan wacht ik gewoon tot hij voor mij goed is, een andere keer dan dip ik het zakje erin, zodat ik niet hoef te wachten en mijn zakje in de keuken kan laten ;p.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Rooibos met honing, jomnomnomnomnom ^^ En goed voor je keel :Y)
    En ik laat hem het liefste een minuutje of twee 'hangen', mijn theezakje. Niet dippen, maar gewoon hangen zodat het lekker kan verspreiden. Alleen als ik meerdere kopjes moet zetten, maar geen pot zet dan dip ik. Of als ik haast heb.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 19:52 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik hou van elke soort thee zonder melk of suiker. Meestal laat ik het zakje een paar minuten liggen en haal het er dan weer uit.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Novoselic schreef:
    Ik drink noch thee, noch koffie. :)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2014 - 1:52 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik drink niet vaak thee, maar als ik het doe, dan heb ik het liefst groene thee. Met een schep of twee suiker. En absoluut geen melk. Het smaakt echt vies bij thee. Is alleen goed voor coffee.


    -

    Er gaat altijd suiker bij in :Y)
    En over dat gedeelte van melk in de thee. No. Just no.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Een hele hoop suiker en ik laat dat theezakje er altijd zo'n 10 minuten erin zitten voordat ik het opdrink (cat) Maar ik drink dan ook alleen maar die Forest Fruit van Lipton, de rest is minder lekker dan dat.

    En koffie drink ik gewoon zwart ^^