• Ik was maandag jarig en op één na hebben mijn vriendinnen me niet gefeliciteerd. Zelfs mijn beste vriendin niet. Nu was er eentje op vakantie dus die had geen internet, maar voor de rest hebben ze dus helemaal niks gestuurd. Gelukkig zijn er nog wel mensen die wél aan me gedacht hebben. Het probleem is dat deze aan de andere kant van het land wonen. Ook dus een vriendin van me dus ik ben niet helemaal genegeerd.
    Ik weet niet wat ik ervan moet denken aangezien ik net een gesprek op Whatsapp had met mijn beste vriendin en ze zei er niks over. Ik besloot toen maar te sturen: 'Mijn vakantie is tot nu toe niet geweldig, maar mijn verjaardag was leuk', maar ze heeft nog niet gereageerd. Dat is nu dus een uur geleden en ze heeft het berichtje gekregen dus nu weet ik niet hoe ze erover denkt. Maar ik voel me nu dus genegeerd door mijn vriendinnen en ik weet niet wat ik tegen ze moet zeggen.


    Spoiler alert: you will save yourself




    Omdat plaatjes meer zeggen dan woorden. Maar je vrienden zijn niet aardig dan, als ze je verjaardag vergeten. Als het je dwars zit, praat er met hen over. Dat helpt meestal het beste. Maar voor nu: alles komt goed en nog gefeliciteerd met je verjaardag!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik begrijp je gevoel, dat lijkt me inderdaad akelig. Maar het kan zijn, zoals je eigenlijk zelf al zegt, dat ze het vergeten zijn. Dat kan, iedereen vergeet wel eens iets. Als ze wel wisten dat je jarig was, is het een ander verhaal natuurlijk. Wil je daar achter komen? Hoe kun je dat dan het beste aanpakken? Jij zit nu met dit gevoel, en wellicht is dat helemaal niet nodig. Jij voelt je genegeerd (wat begrijpelijk is!), maar als je de reden weet kun je dat gevoel misschien weghalen. Blijf niet zitten, maar onderneem actie. Ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat je vriendinnen je verjaardag met opzet zijn vergeten, jij wel? Kop op meid!


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ik ben ook een keer een verjaardag van een vriendin vergeten, ik ben gewoon niet goed in het onthouden van verjaardagen.
    Het is stom, maar een mens maakt fouten.
    Als ze echt niets terugsturen en het lezen is het wel gemeen, ze kunnen in ieder geval nog hun excuses aanbieden.

    Alsnog GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!*O**O**O**O**O*

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 17:37 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gefelciteerd c:
    Tja, iets vergeten is menselijk. Komt wel goed, joh!


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Phallon schreef:
    Ik ben ook een keer een verjaardag van een vriendin vergeten, ik ben gewoon niet goed in het onthouden van verjaardagen.
    Het is stom, maar een mens maakt fouten.
    Als ze echt niets terugsturen en het lezen is het wel gemeen, ze kunnen in ieder geval nog hun excuses aanbieden.

    Alsnog GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!*O**O**O**O**O*


    Some people are art and do art at the same time

    Het klinkt misschien dom hoor, maar misschien vinden ze het niet leuk dat je ze niet op je verjaardag uitgenodigd hebt?


    Your make-up is terrible

    Mhysa schreef:
    Gefelciteerd c:
    Tja, iets vergeten is menselijk. Komt wel goed, joh!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik weet nooit wanneer mijn vrienden jarig zijn. Thank you Facebook. Zoals al gezegd is, mensen maken fouten ^^
    Als je zelf niks over je verjaardag hebt gezegd van te voren, is het best begrijpelijk dat ze er geen erg in hadden. Grote kans dus dat ze je niet met opzet genegeerd hebben.
    Anyway, twee dagen later nog: GEFELICITEEEEEERDDD!! (yeah)(flower)


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik was bij mijn opa en oma die op twee en half uur afstand wonen ;)
    En bedankt voor alle felicitaties


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zoooo sneu!!! Gelukkig heb je nog quizlet, hè? Dus:
    VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG (lekker laat dan) EN VEEL PLEZIER MET DEZE FELICITATIES VAN DE AARDIGE MENSEN OP Q!!!!!!!!!!!!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Patholoog schreef:




    Omdat plaatjes meer zeggen dan woorden. Maar je vrienden zijn niet aardig dan, als ze je verjaardag vergeten. Als het je dwars zit, praat er met hen over. Dat helpt meestal het beste. Maar voor nu: alles komt goed en nog gefeliciteerd met je verjaardag!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LegoIas schreef:
    Ik was bij mijn opa en oma die op twee en half uur afstand wonen ;)
    En bedankt voor alle felicitaties


    Weten ze dat?


    Your make-up is terrible

    N'awh, dat is niet leuk. Vergeten kan iedereen, maar niks erover zeggen laat je wel aan hun twijfelen.



    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 18:13 ]


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Weten ze dat?


    Ja want ik had het er best wel vaak over omdat ik er heel veel zin in had


    Spoiler alert: you will save yourself

    Phallon schreef:
    Ik ben ook een keer een verjaardag van een vriendin vergeten, ik ben gewoon niet goed in het onthouden van verjaardagen.
    Het is stom, maar een mens maakt fouten.
    Als ze echt niets terugsturen en het lezen is het wel gemeen, ze kunnen in ieder geval nog hun excuses aanbieden.

    Alsnog GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!*O**O**O**O**O*


    Everything is illuminated by the light of our past.