• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 21:32 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [OKe, ik laat Amy wel wakker worden xd]


    "We accept the love we think we deserve."

    [Scorp is offline :'( ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy - 5de jaar Huffelpuf - aanvoerder, keeper - klassenoudste

    Opeens hoor ik Campbell hard schreeuwen en ik kijk Brooke schuldig aan. 'Sorry ik moet echt gaan. Het spijt me heel erg!' zeg ik en ik open de der naar de ziekenzaal. Daar ligt Campbell hard te schreeuwen. Ik ren meteen naar hem toe en zie dat zijn vader spul over zijn wonden heen smeert. Ik sla het potje uit zijn handen. 'Je ziet toch dat hij zit te schreeuwen van de pijn!' schreeuw ik woedend en ik doe moeite hem niet te slaan. Ik pak het potje weer op. 'Wat doet dit?' vraag ik aan hem. Ik loop achteruit zodat ik Campbells hand achter mijn rug vast kan pakken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Sorry dat ik een tijdje niet meer heb gereageerd, heb ik wat gemist?
    En dat we al bij topic 5 zijn XD gaat snel ;p]

    [Uhm wanneer heb je voor het laatst gereageerd]


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:[/b
    [Uhm wanneer heb je voor het laatst gereageerd]


    [Volgens mij nog een x in topic 3 en heel topic 4 heb ik niet gereageerd.]

    [Even denken...
    Ik denk als je in de grote zaal zit niet echt veel
    Ik weet eigenlijk niet echt wat er allemaal aan de slytherintafel gebeurt is. Ik weet wel dat er bij de leraren nog helemaal niks gebeurt is]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    De deuren werden open gegooid en Scorpius kwam tevoorschijn. Mijn borstkast ging hard op en neer terwijl mijn mondhoeken gedeeltelijk openstonden door zo de pijn weg te laten nemen en mijn vingers in mijn handpalm gedrukt stonden. ‘Je ziet toch dat hij zit te schreeuwen van de pijn!.’ Schreeuwde Scorpius naar mijn vader; ik probeerde onopvallend te laten merken dat hij dat niet kon doen. Ik wist niet of mijn vader hem pijn zou doen.
    Hij pakte het potje uit mijn vaders handen en ik sloeg mijn ogen neer terwijl ik mijzelf nog steeds verbeet van de pijn. ‘Wat doet dit?’ vroeg hij. Het was beter niet mijn vader tegen te werken.
    Mijn vader gaf mij nog een blik en ik kon daar door wel door de grond zakken.
    ‘Het zorgt dat de wonden dicht gaan, ik neem aan dat je je vriend; of mijn zoon niet wil laten sterven.’ Zei hij ijzig. Hij pakte het potje weer van Scorpius af en stopte het in zijn zak.
    Scorpius liep naar achter en greep mijn hand vast. Ik wilde hem lostrekken maar mijn vader zag het en het kwaad was al geschiet. Er stonden vlammen in zijn ogen.
    ‘Ik denk dat hij wel in goede handen zit hier.’ Zei hij tegen mijn moeder. ‘Misschien is het beter om deze herfst vakantie eens thuis te spenderen, Campbell.’ Hij draaide zich om en mijn moeder volgde hem de deur uit.
    Mijn hart sloeg hard tegen me ribben en ik iets zeggen maar alleen gepiep verliet mijn lippen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Ik laat Amy nu wakker worden ja (: ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    [Ik laat Amy nu wakker worden ja (: ]


    Oui bon, DACCORD!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Ziekenzaal

    Kreunend van de pijn in mijn lichaam kwam ik langzaam bij bewust zijn toen ik geschreeuw hoorde, gevolgd door stemmen. Met moeite opende ik mijn ogen, maar sloot ze echter direct weer door het felle licht. Ik kreunde luid. Ik stak mijn hand uit. 'Finn?' vroeg ik zwakjes. Ik hoopte dat hij er al was, maar iets zei mij dat hij dat niet was.
    Ik waagde nog een poging en opende opnieuw mijn ogen. Ik kon enkel zien hoe twee volwassenen de zaal verlieten, gevolgd door de deur die met een klap dichtviel. 'Wie waren dat?' mompelde ik zacht. Ik had geen idee tegen wie ik überhaupt aan het praten was, maar als er iemand in de zaal lag zou die vast wel antwoorden.
    Ik keek even opzij en merkte als eerst de gedaante van een blonde jongen op. Scorpius. Hij stond bij Campbell zijn bed, die wakker was. Mijn adem stokte in mijn keel toen zijn bruine ogen die van mij ontmoette. Hij was wakker!
    'Campbell, je bent wakker!' riep ik uit terwijl ik mijzelf uit het bed liet rollen. Helaas was ik blijkbaar nog te zwak en zakte ik door mijn knieën. Ik bestat geen aandacht aan het feit dat ik nog ontzettend zwak was en waagde opnieuw een poging richting de twee jongens. Helaas werkte deze niet helemaal.
    Deze verdomde bijwerkingen waren nog erger dan ik had gedacht, maar het was nou eenmaal zo. Ik wist nu honderd procent zeker dat ik echt mijn oma haar krachten had geërfd, alleen wist ik nog niet voor hoeveel ik ze had geërfd. Misschien had ik maar een deel, wat ik immers hoopte.


    Hihi, ik ga Amy mixen met mijn personage in mijn verhaal ^^ Zij bezit namelijk coole krachten. Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden? ^^

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 22:01 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Ziekenzaal

    Kreunend van de pijn in mijn lichaam kwam ik langzaam bij bewust zijn toen ik geschreeuw hoorde, gevolgd door stemmen. Met moeite opende ik mijn ogen, maar sloot ze echter direct weer door het felle licht. Ik kreunde luid. Ik stak mijn hand uit. 'Finn?' vroeg ik zwakjes. Ik hoopte dat hij er al was, maar iets zei mij dat hij dat niet was.
    Ik waagde nog een poging en opende opnieuw mijn ogen. Ik kon enkel zien hoe twee volwassenen de zaal verlieten, gevolgd door de deur die met een klap dichtviel. 'Wie waren dat?' mompelde ik zacht. Ik had geen idee tegen wie ik überhaupt aan het praten was, maar als er iemand in de zaal lag zou die vast wel antwoorden.
    Ik keek even opzij en merkte als eerst de gedaante van een blonde jongen op. Scorpius. Hij stond bij Campbell zijn bed, die wakker was. Mijn adem stokte in mijn keel toen zijn bruine ogen die van mij ontmoette. Hij was wakker!
    'Campbell, je bent wakker!' riep ik uit terwijl ik mijzelf uit het bed liet rollen. Helaas was ik blijkbaar nog te zwak en zakte ik door mijn knieën. Ik bestat geen aandacht aan het feit dat ik nog ontzettend zwak was en waagde opnieuw een poging richting de twee jongens. Helaas werkte deze niet helemaal.
    Deze verdomde bijwerkingen waren nog erger dan ik had gedacht, maar het was nou eenmaal zo. Ik wist nu honderd procent zeker dat ik echt mijn oma haar krachten had geërfd, alleen wist ik nog niet voor hoeveel ik ze had geërfd. Misschien had ik maar een deel, wat ik immers hoopte.


    Hihi, ik ga Amy mixen met mijn personage in mijn verhaal ^^ Zij bezit namelijk coole krachten. Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden? ^^


    WTF wat is haar kracht? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy - 5de jaar Huffelpuf - aanvoerder, keeper - klassenoudste

    ‘Het zorgt dat de wonden dicht gaan, ik neem aan dat je je vriend; of mijn zoon niet wil laten sterven.’ Ik kijk hem niet aan. Misschien kon ik het gewoon niet aan dat hij zoveel pijn leed. ‘Ik denk dat hij wel in goede handen zit hier. Misschien is het beter om deze herfst vakantie eens thuis te spenderen, Campbell.’ Ze lopen
    weg en ik kijk naar madame Plijster, die ook weer gaat slapen. 'Ik ga dat spulletje even meenemen,' zegt ze en ze pakt het potje uit mijn handen. Ik laat het haar meenemen en kijk naar Campbell. Ik klim weer bij hem op het bed. Eindelijk is het weer rustig. 'Wat was dat spulletje?' vraag ik aan Campbell omdat ik er niet helemaal zeker van ben dat het was wat zijn vader zei dat het was. 'Campbell, je bent wakker!' Ik kijk naar Amy en sta op om haar te helpen om bij het bed te komen. Ik zet haar neer op de stoel en ga er zelf bij staan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)


    WTF wat is haar kracht? ('x

    [Mijn personage in mijn verhaal bezit 6 krachten, maar ik ga Amy gewoon maar 1 of 2 geven haha. Mijn personage in mijn verhaal bezit deze krachten:
    1. Het hemels oor; zoals het horen van wat er op zeer grote afstand gezegd wordt, het kunnen beluisteren van de conversaties van de goden en het kunnen verstaan van dierentaal.
    2. Telepathie; het kunnen lezen van iemands geest, emoties en gedachten.
    3. Het hemels oog; zoals het kunnen zien van goden en geesten, hemels en hellen.
    4. De dood tot leven wekken. Wanneer een persoon vermoord wordt kan hij of zij tot leven gewekt worden. Wanneer het een ongeluk is kan het echter niet. Net als bij een natuurlijke dood.
    5. Het verleden en toekomst kunnen inzien.
    6. Iemand kunnen verbranden bij een aanraking.

    Ik ga Amy denk ik alleen 2 en 3 geven. Maar van 2 laat ik haar geen gedachten lezen, dat is too much. Dan laat ik haar denk ik alleen iemand zijn of haar emoties lezen. Dus zij kan dan voelen wat iemand anders voelt als zij dat wilt, alleen heeft ze in het begin daar nog geen controle over, dus wordt ze helemaal gek van al die emoties. Ik denk vooral van die van Campbell (':]


    "We accept the love we think we deserve."

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    ‘Wat was dat spulletje?’ hoorde ik Campbell aan mij vragen. Ik opende mijn mond en deed hem weer dicht.
    ‘Campbell, je bent wakker!’ riep Amy. Ze viel uit haar bed en ik schrok waarna Scorpius Amy uit op een stoel hielp.
    Ik keek ze echter niet aan en keek richting het kamertje waar madame Plijster in vertrokken is.
    Mijn vader wist dat ik homo was; of iets anders. Hij had me nooit gedwongen om in de herfst vakantie terug te laten komen. Hij zei altijd dat een zomer vakantie met mij spenderen al erg genoeg was. Ze gingen daarom ook altijd op vakantie wanneer ik er niet was.
    Ik voelde nog steeds het binnenuit in mij branden maar ik verbeet de pijn omdat ik het niet uit wilde schreeuwen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya