• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 21:32 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Ziekenzaal

    Ik had niet echt de tijd om na te denken over Scorpius zijn laatste woorden, want Campbell barstte plots in huilen uit waarnaar hij zijn gezicht achter zijn handen verborg. Vol medelijden pakte ik zijn beide polsen vast en haalde ik zijn handen voorzichtig weg van zijn gezicht.
    'Het komt allemaal goed,' suste ik de jongen. 'wij zijn bij je. Wij zullen je nooit alleen laten.' beloofde ik hem. Ik pakte één van zijn handen beet terwijl ik met mijn vingers over de rug van zijn hand streelde. Ik glimlachte door mijn eigen tranen heen en nam zijn kort zijn gezicht in mijn handen waarnaar ik zachtjes een kus op zijn kruin drukte en even door zijn haren streelde. Ik liet hem weer los en pakte opnieuw zijn hand vast.
    'Alles komt goed.' fluisterde ik zacht.


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Ziekenzaal

    Ik had niet echt de tijd om na te denken over Scorpius zijn laatste woorden, want Campbell barstte plots in huilen uit waarnaar hij zijn gezicht achter zijn handen verborg. Vol medelijden pakte ik zijn beide polsen vast en haalde ik zijn handen voorzichtig weg van zijn gezicht.
    'Het komt allemaal goed,' suste ik de jongen. 'wij zijn bij je. Wij zullen je nooit alleen laten.' beloofde ik hem. Ik pakte één van zijn handen beet terwijl ik met mijn vingers over de rug van zijn hand streelde. Ik glimlachte door mijn eigen tranen heen en nam zijn kort zijn gezicht in mijn handen waarnaar ik zachtjes een kus op zijn kruin drukte en even door zijn haren streelde. Ik liet hem weer los en pakte opnieuw zijn hand vast.
    'Alles komt goed.' fluisterde ik zacht.


    [ Zou ik na Scorpius post vertellen dat hij homo is? :p of kan ze dat nog niet aan? ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)


    [ Zou ik na Scorpius post vertellen dat hij homo is? :p of kan ze dat nog niet aan? ]

    [Haha, ja mag wel ^^]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [Haha, ja mag wel ^^]


    [FF kijken wat Scorpi doet straks pakt hij Campbell vol op zijn mond en dan denkt amy WTF?!?!('x ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 22:47 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Gosh great idea!]


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    [Gosh great idea!]


    [ Jullie geven hem nog een hartaanval waardoor hij werkelijk doodgaat! ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [You made a promise!]


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    [You made a promise!]


    [ Yeah yeah fine.. sigh >.> ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Waarom wil jij Campbell zo graag dood hebben?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpius Malfoy - 5de jaar Huffelpuf - aanvoerder, keeper - klassenoudste

    Campbell trekt zijn hand weg en begint te huilen. Even ben ik in de war. Amy pakt zijn gezicht vast. 'Het komt allemaal goed, wij zijn bij je. Wij zullen je nooit alleen laten.' Ik knik. 'Nooit Campie. Voor mijn part blijf ik hier voor altijd zitten als jij dat wilt,' zeg ik grinnikend. Ze pakt zijn hand en streelt erover. Ik voel een steek van jaloezie door me heen gaan. Ik wil tegen haar zeggen dat ze van hem af moet blijven maar ze is nog steeds zijn vriendin. Als ze hem een kus op zijn kruin geeft sta ik op en loop ik naar de uitgang. Ik wil hier niet bij zijn maar ik kan hem niet alleen laten. Het is gewoon teveel voor me. Net heb ik het uitgemaakt met Brooke voor hem. Ik draai me om en loop naar hem toe zonder Amy aan te kijken. Als ik naast hem sta pak ik zijn gezicht vast en druk mijn lippen op de zijne. Het maakt met niet uit wat Amy ervan vindt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [OMG! SCORPIUS! :0 Post jij eerst Leora?]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    [OMG! SCORPIUS! :0 Post jij eerst Leora?]


    ja xD
    Ik post een cliffhanger zodat jij gewoon lekker je gang kan gaan Amy, hihi ^^ ]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 23:00 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    ‘Het komt allemaal goed. Wij zijn bij je. Wij zullen je nooit alleen laten.’ Suste ze me waardoor er een rot gevoel tot me naar binnen drong. Ze pakte mijn linkerhand en met haar vingers streelde ze de rug van mijn hand. Ik was versteend; Amy was toch op Austin, of durfde ze dat niet te zeggen omdat ze bang was dat ik zelfmoord ging plegen? Ze glimlachte en er waren nog steeds tranen op haar gezicht waarna ze kort mijn gezicht in haar handen hield. Ze drukte een kus op mijn kruin en beegon mijn haren te strelen om vervolgens mijn hand weer vast te pakken. ‘Alles komt goed.’
    Ik voelde een steek door mijn buik gaan; maar deze keer is het van wroeging.
    Uit mijn ooghoeken zie ik dat Scorpius bij de uitgang stond wat mij wanhopig maakte; ik had zojuist Amy’s aanrakingen gevoeld; maar Scorpius maakte mij met een blik al week terwijl Amy daar nooit aan kon tippen; ik viel eenmaal voor jongens. Nee ik viel niet op jongens; ik viel op Scorpius.
    Opeens ging alles snel en Scorpius rukte me los van Amy en pakte mijn gezicht waarna hij zijn volle lippen op de mijne drukte. Mijn adem stokte en ik voelde kriebels in mijn buik wat de pijn een beetje leek te verdrijven; ik hunkerde naar zijn lippen.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 23:04 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Ziekenzaal

    Met grote verbaasde ogen staarde ik de twee zoenende jongens aan. Ik kantelde mijn hoofd lichtjes terwijl ik ze met opgetrokken wenkbrauw aankeek. Plots begon ik heel hard te lachen. 'Waarom moet ik altijd dit soort rare dingen dromen?!' grinnikte ik in mijzelf terwijl ik de twee jongens geamuseerd aanstaarde.
    Ik droomde de laatste tijd wel gekkere dingen, maar dit was toch echt wel het top punt. Ik wilde opstaan, maar zakte door mijn knieën en merkte plots een stekende pijn die door mijn rug schoot. Dit was dus geen droom?
    Ik knipperde een paar keer verwoed met mijn ogen terwijl ik met ingehouden adem niet begrijpend naar Scorpius en Campbell staarde. Ik opende mijn mondt om iets te zeggen, maar ik leek de juiste woorden niet te vinden, dus ik sloot mijn mond weer. Mijn emoties leken verdoofd, want ik voelde op dit moment geen enkele emotie door mijn aderen stromen. Ik kon enkel met niet begrijpende ogen naar de twee jongens staren die zojuist elkaar gezoend hadden. En het raarste van allemaal: één van die jongens was in feiten mijn vriendje.
    Ik schudde mijn hoofd diep verward terwijl ik opnieuw een poging waagde om op te staan. Mijn benen begonnen hevig te protesteren onder mijn gewicht en ik zakte een paar keer door mijn knieën terwijl ik langzaam achteruit strompelde. Onderweg naar mijn eigen bed zakte ik in. Ik deed opnieuw een poging om op te staan, maar mijn benen leken volledig ontdaan van hun krachten, dus ik kon enkel hulpeloos op de grond zitten terwijl ik hoofdschuddend naar de twee jongens bleef staren.
    'Maar-? Wat-? Hoe-?' stotterde ik terwijl mijn gevoel langzaam terug leek te komen. Ik staarde Campbell recht in de ogen aan terwijl ik hem verwijtend aanstaarde. 'Waarom?'
    Nu pas besefte ik mij dat Campbell in feiten mij bedrogen had. Zoals Aiden dat twee jaar geleden ook had gedaan. 'Waarom moet iedereen mij altijd blijven bedriegen?' Mijn ademhaling raakte opnieuw onregelmatig terwijl er tranen over mijn wangen begonnen te stromen. Alsof er geen einde aan deze avond leek te komen. Een luide snik verliet mijn mond. 'En ik dacht nog wel dat jij anders wat!'
    Ik trilde van top tot teen en voelde hoe alle lucht uit mijn longen werd geperst. Er leek geen einde aan de pijn te komen. Als ik dacht dat het dan eindelijk over was met de drama, kwam er weer iets anders tussen. Er was gewoon te veel gebeurt deze avond, mijn hoofd leek het niet aan te kunnen. En de bijwerkingen die ik ook nog is had zorgde er alleen maar voor dat mijn emoties vereenvoudigd werden.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 23:18 ]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Ziekenzaal

    Met grote verbaasde ogen staarde ik de twee zoenende jongens aan. Ik kantelde mijn hoofd lichtjes terwijl ik ze met opgetrokken wenkbrauw aankeek. Plots begon ik heel hard te lachen. 'Waarom moet ik altijd dit soort rare dingen dromen?!' grinnikte ik in mijzelf terwijl ik de twee jongens geamuseerd aanstaarde.
    Ik droomde de laatste tijd wel gekkere dingen, maar dit was toch echt wel het top punt. Ik wilde opstaan, maar zakte door mijn knieën en merkte plots een stekende pijn die door mijn rug schoot. Dit was dus geen droom?
    Ik knipperde een paar keer verwoed met mijn ogen terwijl ik met ingehouden adem niet begrijpend naar Scorpius en Campbell staarde. Ik opende mijn mondt om iets te zeggen, maar ik leek de juiste woorden niet te vinden, dus ik sloot mijn mond weer. Mijn emoties leken verdoofd, want ik voelde op dit moment geen enkele emotie door mijn aderen stromen. Ik kon enkel met niet begrijpende ogen naar de twee jongens staren die zojuist elkaar gezoend hadden. En het raarste van allemaal: één van die jongens was in feiten mijn vriendje.
    Ik schudde mijn hoofd diep verward terwijl ik opnieuw een poging waagde om op te staan. Mijn benen begonnen hevig te protesteren onder mijn gewicht en ik zakte een paar keer door mijn knieën terwijl ik langzaam achteruit strompelde. Onderweg naar mijn eigen bed zakte ik in. Ik deed opnieuw een poging om op te staan, maar mijn benen leken volledig ontdaan van hun krachten, dus ik kon enkel hulpeloos op de grond zitten terwijl ik hoofdschuddend naar de twee jongens bleef staren.
    'Maar-? Wat-? Hoe-?' stotterde ik terwijl mijn gevoel langzaam terug leek te komen. Ik staarde Campbell recht in de ogen aan terwijl ik hem verwijtend aanstaarde. 'Waarom?'
    Nu pas besefte ik mij dat Campbell in feiten mij bedrogen had. Zoals Aiden dat twee jaar geleden ook had gedaan. 'Waarom moet iedereen mij altijd blijven bedriegen?' Mijn ademhaling raakte opnieuw onregelmatig terwijl er tranen over mijn wangen begonnen te stromen. Alsof er geen einde aan leek te komen deze avond. Een luide snik verliet mijn mond. 'En ik dacht nog wel dat jij anders wat!'
    Ik trilde van top tot teen en voelde hoe alle lucht uit mijn longen werd geperst. Er leek geen einde aan de pijn te komen. Als ik dacht dat het dan eindelijk over was met de drama, kwam er weer iets anders tussen. Er was gewoon te veel gebeurt deze avond, mijn hoofd leek het niet aan te kunnen. En de bijwerkingen die ik ook nog is had zorgde er alleen maar voor dat mijn emoties vereenvoudigd werden.


    [ sorry maar ik zie het nu voor me dat Amy bellatrix is die lacht in deel 7 p2 en dat molly haar dan met een spreuk raakt hihi. Sorry Campbell gaat 't zo goed maken <3 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya