• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Feaser • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 21




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 21:32 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    [Applausje voor mijn beste grammaticale zin: Alsof er geen einde aan leek te komen deze avond.


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    [Applausje voor mijn beste grammaticale zin: Alsof er geen einde aan leek te komen deze avond.


    haha ik moet nu lachen ik lees de zin weer; ik keek ze geamuseerd aan! dus jouw beste droom is twee jongens met elkaar zoenen?! omg ik lig nu echt dubbel X')
    En ja indd top hoor! die zin


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    haha ik moet nu lachen ik lees de zin weer; ik keek ze geamuseerd aan! dus jouw beste droom is twee jongens met elkaar zoenen?! omg ik lig nu echt dubbel X')
    En ja indd top hoor! die zin

    [Hallo, het is toch gewoon ontzettend cute als je twee jongens ziet zoenen! XD]


    "We accept the love we think we deserve."

    Scorpius Malfoy - 5de jaar Huffelpuf - aanvoerder, keeper - klassenoudste

    Ik ga weer zitten maar hou wel Campbells hand vast. 'Waarom moet ik altijd dit soort rare dingen dromen?!' Ik ben even in de war. Als ik iets wil zeggen zie ik dat ze het al begrijpt. Ze schudt haar hoofd en probeert op te staan, het lukt niet. Ze kruipt op haar knieen een stuk maar komt niet ver. 'Maar-? Wat- ? Hoe -?' stottert ze. Ik kijk meteen naar Campbell. Ik weet niet wat ik moet zeggen. 'Waarom moet iedereen mij altijd blijven bedriegen?' Ik kijk naar de grond. Ze begint te huilen en ik voel me nog schuldiger. Ik heb haar vriendje afgepakt. 'En ik dacht nog wel dat jij anders was!' Ik bijt op mijn lip en kijk naar Campbell. 'Sorry,' zeg ik tegen haar. Ik loop naar haar toe om haar te helpen met lopen. 'Waar wil je heen?' vraag ik rustig. Van binnen gieren veel emoties door me heen dus ik weet niet hoe ik me moet voelen. 'Het spijt me heel erg,' herhaal ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Silvanaa schreef:
    (...)
    [Hallo, het is toch gewoon ontzettend cute als je twee jongens ziet zoenen! XD]


    Zeker als het Campbell en Scorpius zijn...; CAMPIUS 4 EVER <3
    ik heb eigenlijk wel medelijden met Amy....


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Zeker als het Campbell en Scorpius zijn...; CAMPIUS 4 EVER <3
    ik heb eigenlijk wel medelijden met Amy....


    [Ja! Campius forever (H)]


    Spoiler alert: you will save yourself

    FINN <3 <3 (Even liefde op mijn eigen personage werpen xd)


    "We accept the love we think we deserve."

    Campbell Saunders - Huffelpuf 5de jaar – Chaser

    Scorpius stopte de zoen en ik kon er niets aan doen maar ik liet een zacht kreuntje erachter aan volgen; hij liet mij mijn problemen vergeten voor even. Hij hield mijn hand vast en een akelig moment dringt tot me binnen wat er zojuist is gebeurd.
    Ze ging op haar bed zitten met behulp van Scorpius. ‘Waarom?’ het stak in mijn hart.
    Ik blijf maar mensen pijn doen maar voor deze keer slikte ik de tranen weg en veegde mijn gezicht af. Ik ging zitten in het bed wat mij veel pijn deed, waardoor ik weer bloed op hoestte.
    Ik deed mijn voeten langs het bed en ik probeerde te gaan staan. Het leek te lukken totdat ik de grond onder mij voelde tuimelen maar net kon ik me vast grijpen aan het raamkozijn. Ik hijgde, omdat het me veel inspanning koste en ging net op tijd naast haar zitten.
    Ik keek haar mistroostig aan terwijl ik haar handen pakte.
    Ik keek er naar en ik wist dat niks goed genoeg was om mijn daad minder erg te maken. Ik was een loser en ik snapte helemaal niet wat Scorpius mij kuste. Ik verdiende dat soort dingen niet.
    ‘Amy.’ Begon ik. Ik wist eigenlijk niet eens waar ik moest beginnen.
    ‘Amy, ik weet dat ik een verhaal kan beginnen vol met slijm praatjes en dat soort dingen maar ik ben eerlijk tegen jou. Ook al heb ik je bedrogen. Het spijt me.’
    Ik keek naar onze handen die ik vast hield.
    ‘Amy jij hebt meer voor mij betekend dan alle meisjes samen wat ik ooit wat mee heb gedaan.’ Ik kon mijzelf wel voor mijn hoofd slaan; wat een opmerking.
    ‘Ik bedoel ik ga zelfs mijn bed uit voor je.’ Probeerde ik grappend te zeggen maar ik faalde er in.
    Ik was niet goed in dit soort dingen.
    ‘Amy. Eerlijk gezegd weet ik niks te zeggen. Niks zou goed genoeg zijn en niks zou mijn verraad verlichten.’ ik zuchtte.
    ‘Ik dacht dat liefde niet bestond totdat ik Scorpius ontmoeten. De jongen die de eerste vriendelijke woorden in mijn leven tegen mij zei toen ik de weg naar het perron niet kon vinden.’

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 23:39 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Amy Lynn Winchester || Klassenoudste || Zesde jaars || Ziekenzaal

    Scorpius kwam echter mijn kant opgelopen en hielp mij naar mijn bed toe. 'Het spijt me.'
    Ik wuifde zijn woorden weg. 'Ik neem het je niet kwalijk.' zei ik hem vlug. 'Jij kiest ook niet op wie je verliefd woord.' Ik wilde eigenlijk boos op Scoprius worden en tegen hem schreeuwen, maar dat had immers geen zin. En hij kon er in feiten inderdaad niets aan doen. Je werd nou eenmaal verliefd of niet.
    Plots kwam Campbell kreunend van de pijn uit zijn bed en wankelde hij mijn kant op. Hij pakte mijn beide handen vast en keek mij spijtig in de ogen aan. ‘Amy, ik weet dat ik een verhaal kan beginnen vol met slijm praatjes en dat soort dingen maar ik ben eerlijk tegen jou. Ook al heb ik je bedrogen. Het spijt me.’
    Ik beet hard op mijn onderlip terwijl ik even naar onze handen keek, Dit voelde nu ineens zo raar. Zo onnatuurlijk. Nog steeds vertrouwd, maar anders. ‘Amy jij hebt meer voor mij betekend dan alle meisjes samen wat ik ooit wat mee heb gedaan. Ik bedoel ik ga zelfs mijn bed uit voor je.’ Zijn woorden waren lief bedoelt, maar ik kon enkel met mijn ogen draaien bij het horen van zijn dwaze woorden. Hij was en bleef nou eenmaal een dwaas. Daarvoor was hij Campbell Saunders.
    ‘Amy. Eerlijk gezegd weet ik niks te zeggen. Niks zou goed genoeg zijn en niks zou mijn verraad verlichten.’ Ik hoorde hem zuchten en even keek ik weer op in zijn gezicht. '‘Ik dacht dat liefde niet bestond totdat ik Scorpius ontmoeten. De jongen die de eerste vriendelijke woorden in mijn leven tegen mij zei toen ik de weg naar het perron niet kon vinden.’
    Onwillekeurig moest ik glimlachen bij het horen van zijn liefdes verklaring voor Scorpius en even kneep ik zacht in zijn handen waarnaar ik mijn blik even op Scorpius liet rusten die ook bij mijn bed stond, naast Campbell. 'Het is al goed jongens,' fluisterde ik zachtjes. 'ik ben niet boos en ik haat jullie nu heus niet.' legde ik uit. Ik keek weer naar Campbell.
    'Ik ben gewoon verdrietig. Maar ik neem jullie niets kwalijk.' zei ik toen maar, en ik meende wat ik zei. 'Je kiest niet op wie je verliefd wordt. Zo iets gebeurt nou eenmaal.' Ik liet Campbell zijn handen los. 'Een relatie beginnen met jou was gewoon een vergissing.' mompelde ik zacht. 'Maar wel een prachtige vergissing. En ik hoop dat het voor jou en Scorpius beter uit pakt dan het voor ons tweeën heeft gedaan.'


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    FINN <3 <3 (Even liefde op mijn eigen personage werpen xd)


    [Awh hij is ook lief hoor!
    We zijn nu al op 1/5 van het topic. In minder dan 4 uur]


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    (...)

    [Awh hij is ook lief hoor!
    We zijn nu al op 1/5 van het topic. In minder dan 4 uur]


    [ Mensen: we zijn helden <'3 We kunnen de topic weer volspammen en mogen er nog vele volgen <3 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy - 5de jaar Huffelpuf - aanvoerder, keeper - klassenoudste

    'Ik neem het je niet kwalijk.' zegt ze. Meteen ben ik opgelucht doordat ze het niet erg vindt. 'Jij kiest ook niet op wie je verliefd wordt. Ik grinnik. 'Zelfs al mocht ik kiezen dan zou ik hem nog kiezen,' zeg ik met een glimlach. Campbell komt kreunend uit zijn bed en loopt naar Amy toe. ‘Amy, ik weet dat ik een verhaal kan beginnen vol met slijm praatjes en dat soort dingen maar ik ben eerlijk tegen jou. Ook al heb ik je bedrogen. Het spijt me.’ Ik sta hier en luister naar wat ze zeggen. ‘Amy jij hebt meer voor mij betekend dan alle meisjes samen wat ik ooit wat mee heb gedaan. Ik bedoel ik ga zelfs mijn bed uit voor je.’ Ik grinnik zachtjes om zijn poging tot een grap. ‘Amy. Eerlijk gezegd weet ik niks te zeggen. Niks zou goed genoeg zijn en niks zou mijn verraad verlichten. Ik dacht dat liefde niet bestond totdat ik Scorpius ontmoeten. De jongen die de eerste vriendelijke woorden in mijn leven tegen mij zei toen ik de weg naar het perron niet kon vinden.’ Mijn hart staat even stil bij zijn woorden en ik doe mijn best om niet meteen op hem af te rennen en hem te knuffelen. 'Het is al goed jongens,' fluistert ze zachtjes. 'ik ben niet boos en ik haat jullie nu heus niet.' Ik glimlach. 'Ik ben gewoon verdrietig. Maar ik neem jullie niets kwalijk.' Ik knik. Ik snap het wel. 'Je kiest niet op wie je verliefd wordt. Zo iets gebeurt nou eenmaal.' Ze laat Campbells handen los. 'Een relatie beginnen met jou was gewoon een vergissing. Maar wel een prachtige vergissing. En ik hoop dat het voor jou en Scorpius beter uit pakt dan het voor ons tweeën heeft gedaan.' Ik loop naar ze toe. 'Maak je maar geen zorgen over hem hoor. Ik laat hem echt niet meer gaan,' zeg ik en ik pak Campbells hand. 'Het was niet eerlijk van ons. Maar ik hoop echt dat jij de juiste persoon tegen zal komen,' zeg ik tegen haar.


    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 23:56 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    [ Mensen: we zijn helden <'3 We kunnen de topic weer volspammen en mogen er nog vele volgen <3 ]


    [Ja. Heel veel. Ik wil deze rpg niet meer kwijt :'D]


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    (...)

    [Ja. Heel veel. Ik wil deze rpg niet meer kwijt :'D]


    Ik moet hem helaas al veel te gauw goodbye zeggen binnenkort-- echt serieus plottwist.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Noo what?? :O
    Tell me!]


    Spoiler alert: you will save yourself