• 'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mercimek schreef:
    (...)

    Oh, fuck.

    ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik ga naar beneden, byebye. <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mercimek schreef:
    @Mir1, Thank you. ^^ Goed genoeg om hem te gebruiken? Of ander lettertype misschien?
    @Mir2, Ik denk van niet. Idk, niemand die er tot nu toe last van had.


    Aline :3

    *Aline

    UGH. FML.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Byee Mirrie <3

    Mercimek schreef:
    *Aline

    UGH. FML.


    ghehehe

    Ik twijfel, zal ik alles eraf halen en dan helemaal opnieuw uploaden. Of de aanpassingen erin zetten?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Waar heb je het over. Je story?

    Harrelson schreef:
    Waar heb je het over. Je story?


    Ja.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Je kan ook de oude bewaren en opnieuw beginnen, zegmaar. Zodt je niet kwijt bent wat je ooit eens hebt gedaan. Houd rekening met later. Dan zal je het leuk vibden om een van je eerste stories te kunnen lezen (:

    Harrelson schreef:
    Je kan ook de oude bewaren en opnieuw beginnen, zegmaar. Zodt je niet kwijt bent wat je ooit eens hebt gedaan. Houd rekening met later. Dan zal je het leuk vibden om een van je eerste stories te kunnen lezen (:


    Dan verlies ik veel abo's, ik hem er maar dertien en een groot deel is er volgens mij niet eens bij wat er gebeurd. Idk, ik twijfel. Die ander gaat dan wel inactief.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Wat is je plan? Wil je opnieuw beginnen? Wil je alles verbeteren? c:

    Harrelson schreef:
    Wat is je plan? Wil je opnieuw beginnen? Wil je alles verbeteren? c:


    Compleet herschrijven om de toekomst niet te belemmeren, want ik zit nu echt vast op een plek waar ik niet uit kan komen.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Dus eigenlijk weer opnieuw beginnen, maar dan in dezeldde story? (Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd? :') )

    Harrelson schreef:
    Dus eigenlijk weer opnieuw beginnen, maar dan in dezeldde story? (Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd? :') )


    Of dat, of een nieuwe story maken en de eerste inactief zetten.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'