• 'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik vraag heel veel, I'm sorry.. Maar opnieuw, iemand die me wil helpen met mijn story?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mercimek schreef:
    Ik vraag heel veel, I'm sorry.. Maar opnieuw, iemand die me wil helpen met mijn story?


    Ik wil wel helpen.


    Reality's overrated.

    Malcolm schreef:
    (...)

    Ik wil wel helpen.


    Gheghe, thankyouu.
    In de 'vorige versie' had ik van zowat iedere persoon die er in kwam POV's, maar het staat wat slordig. Wat vind jij fijner? Meerdere POV's of een limiet van 3/4/5?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mainwaring schreef:
    (...)
    DIE IS LEUK.
    Zac Efron, hehehe, HOT. Hele grappige film, maar ook romantisch. ^^


    Ik ben benieuwd. ^^
    Zac Efron vind ik niet zo. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    IK BEN TROUWENS BIJNA JARIG.
    EN IK HEB VAKANTIEEEEEE. <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Malcolm schreef:
    (...)

    Waat? Ik heb niks belangrijks neergezet toch? Uh? Ik heb toch niet neergezet wie A. is of zo?


    Je vertelt wie er onder andere dood gaat :o

    Het is maart en dat is een coole maand ^-^

    Mercimek schreef:
    (...)

    Gheghe, thankyouu.
    In de 'vorige versie' had ik van zowat iedere persoon die er in kwam POV's, maar het staat wat slordig. Wat vind jij fijner? Meerdere POV's of een limiet van 3/4/5?


    Hmm, het is leuk om vanuit velen een POV, maar als dat er meer als tien zijn zal ik inderdaad minder gaan doen. Tien is eigenlijk al veels te veel. Ik denk dat als je regelmatig switcht en je eens soort schema aanhoud je maximaal voor de vier moet gaan, af en toe kan je dan er nog eens iemands anders POV bij gooien als dat nodig is. Maar als je vanuit heel veel personen tegelijk schrijft als:
    1e Hoofdstuk: Japie.
    2e Hoofdstuk: Piet.
    3e Hoofdstuk: Appie.
    4e Hoofdstuk: Jan.
    5e Hoofdstuk: Henk.
    6e Hoofdstuk: Sjaak.
    7e Hoofdstuk: Karel.
    8e Hoofdstuk: Gerrit.
    9e Hoofdstuk: Hans.
    10e Hoofdstuk: Ron.
    11e Hoofdstuk: Japie.
    12e Hoofdstuk: Piet.
    13e Hoofdstuk: Appie.
    14e Hoofdstuk: Jan.
    15e Hoofdstuk: Henk.
    16e Hoofdstuk: Sjaak.
    17e Hoofdstuk: Karel.
    18e Hoofdstuk: Gerrit.
    19e Hoofdstuk: Hans.
    20e Hoofdstuk: Ron.
    Op deze manier word het heel chaotisch, onoverzichtelijk, loopt het langs elkaar heen. Dit zal ik vermijden. Natuurlijk is het leuk ook vanuit andermans ogen te schrijven, ook hun leven een twist te geven, ze een verhaal te laten vertellen, maar zorg dat dit er niet teveel worden. Dan is het meer een samenstelling van een hoop verhalen. Een verhalenbundel.


    Reality's overrated.

    Harrelson schreef:
    (...)

    Je vertelt wie er onder andere dood gaat :o


    Oh. Dat wist ik ook al voor ik het zag, want dat had ik op internet gezien, ik dacht er gewoon niet bij na. Sorry.


    Reality's overrated.

    Malcolm schreef:
    (...)

    Hmm, het is leuk om vanuit velen een POV, maar als dat er meer als tien zijn zal ik inderdaad minder gaan doen. Tien is eigenlijk al veels te veel. Ik denk dat als je regelmatig switcht en je eens soort schema aanhoud je maximaal voor de vier moet gaan, af en toe kan je dan er nog eens iemands anders POV bij gooien als dat nodig is. Maar als je vanuit heel veel personen tegelijk schrijft als:
    1e Hoofdstuk: Japie.
    2e Hoofdstuk: Piet.
    3e Hoofdstuk: Appie.
    4e Hoofdstuk: Jan.
    5e Hoofdstuk: Henk.
    6e Hoofdstuk: Sjaak.
    7e Hoofdstuk: Karel.
    8e Hoofdstuk: Gerrit.
    9e Hoofdstuk: Hans.
    10e Hoofdstuk: Ron.
    11e Hoofdstuk: Japie.
    12e Hoofdstuk: Piet.
    13e Hoofdstuk: Appie.
    14e Hoofdstuk: Jan.
    15e Hoofdstuk: Henk.
    16e Hoofdstuk: Sjaak.
    17e Hoofdstuk: Karel.
    18e Hoofdstuk: Gerrit.
    19e Hoofdstuk: Hans.
    20e Hoofdstuk: Ron.
    Op deze manier word het heel chaotisch, onoverzichtelijk, loopt het langs elkaar heen. Dit zal ik vermijden. Natuurlijk is het leuk ook vanuit andermans ogen te schrijven, ook hun leven een twist te geven, ze een verhaal te laten vertellen, maar zorg dat dit er niet teveel worden. Dan is het meer een samenstelling van een hoop verhalen. Een verhalenbundel.


    Hmm, en wat als ik Liam, Niall en een meisje als hoofdpersoon altijd neem. En heel af en toe vanuit een ander punt neem? Dus echt om de zoveel hoofdstukken..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    NIET KLIKKEN ALS JE NIET WILLEN WETEN.

    Spencer is/was in het A-team?


    Reality's overrated.

    Mercimek schreef:
    (...)

    Hmm, en wat als ik Liam, Niall en een meisje als hoofdpersoon altijd neem. En heel af en toe vanuit een ander punt neem? Dus echt om de zoveel hoofdstukken..


    Dat is prima!


    Reality's overrated.

    Malcolm schreef:
    (...)

    Oh. Dat wist ik ook al voor ik het zag, want dat had ik op internet gezien, ik dacht er gewoon niet bij na. Sorry.


    Maakt niet uit, joh (:

    Zal ik gaan schrijven?
    Ja, ik moet wel.


    Reality's overrated.


    I'm crying, for two reasons..
    1. Ze is serieus het stomste kind ooit door op zo'n manier rond te rennen. Attention seeking, kuch.
    2. Nariana on stage.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'