• Jaa fijn... ik heb dus so shop gvonde waar se niet controleren hoe oud je bent. En nu blijkt dat als ik da laat zetten dat ik strafbaar ben.

    Is dit waar?

    En wat voor straf?

    *wil dit graag en snel wete want gaat binnekort (niet stiekem fzuuw (A)) latee settee...:S

    Xxx Michelle

    ooww ben trouwens 14. heb geen toesteming dus gaat seerrrr stiekem

    Pff ik mag niet eens een piercing van men ouders x'D

    Maar zodra ik 18 ben laat ik er lekker een zetten x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ja, dan ben je strafbaar bezig en wordt een infectie waarschijnlijk niet vergoed door het ziekenfonds ><


    Bored.

    Mmmh,bij bijna alle shops moet je 16+ zijn.Als je dat niet bent,Met toestemming van ouders.Dus ik denk dat je het toch beste eerst ff moet vragen :D

    xD onder de 16 moet je nrml toestemming hebben van 1van u ouders xD


    Gilles (ll)

    Ik had 5 piercings en ik heb ze allemaal moeten weghalen omdat het verboden was van school . Ik denk als jij je piercing laat zetten, en die man/vrouw controleert je leeftijd niet, dat het hun fout is en dat zij strafbaar zijn. Jij kan daar tg niet aandoen. Kon jij tg ni weten ? ^^
    Haha, maar kweet niet in hoeverre je daar strafbaar in kan zin . Wss meer door je ouders. Want het is jou body en daar kan de wet niets tegen beginnen, wel op de piercingschietermens .

    Wat een uitleg! xD


    ' Yes, music is the new religion_

    nou kijk... ik mag het niet... ma bij dese shop controlere se heleaal niet hoe oud je bent dus meote se wel niet wete dak pas(ovr 2 dage) 14 ben.

    Ik had 5 piercings en ik heb ze allemaal moeten weghalen omdat het verboden was van school . Ik denk als jij je piercing laat zetten, en die man/vrouw controleert je leeftijd niet, dat het hun fout is en dat zij strafbaar zijn. Jij kan daar tg niet aandoen. Kon jij tg ni weten ? ^^
    Haha, maar kweet niet in hoeverre je daar strafbaar in kan zin . Wss meer door je ouders. Want het is jou body en daar kan de wet niets tegen beginnen, wel op de piercingschietermens .

    Wat een uitleg! xD



    ja idd ma wat kan er gebeure? boete? nog erger??

    (...)


    ja idd ma wat kan er gebeure? boete? nog erger??

    Diegene die je een piercing heeft gestoken kan een boete krijgen, maar jij helemaal niets. Buiten huisarrest dan! ^^


    ' Yes, music is the new religion_

    normaal gezien als je een piercing vraagt die persoon je ID en als je jonger bent dan 16 krijg je het niet, behalve als je ouder mee is, en toestemming geeft

    het helpt niet om op een papiertje te schrijven dat het mag ofzo, zelf der bellen geloven ze niet.

    was eig wel kut maarjah


    dat was toch zo bij mij hea


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    waar ik mijn navelpiercing heb laten zetten vroegen ze wel hoe oud ik was. en mijn moeder moest handtekening zetten voor toestemming. maar om ID vroegen ze niet.

    normaal gezien als je een piercing vraagt die persoon je ID en als je jonger bent dan 16 krijg je het niet, behalve als je ouder mee is, en toestemming geeft

    het helpt niet om op een papiertje te schrijven dat het mag ofzo, zelf der bellen geloven ze niet.

    was eig wel kut maarjah


    dat was toch zo bij mij hea


    jaaa... alleen dese sijn net in dit vak en dii sijn bij paar vriende vergete te controlere dus dan hoop ik bij mij ook...

    maar nu krijg ik aleemaaal van daje 16 moet sijn ens. ik moet alleen wete hoe strafbaar IK dan ben snapsst?

    ik denk niet dat die zaakhet dan goed doet.. en als ie ontsteekt ben je helemaal de lul. Ik ben 13,en heb een navelpiercing.. Daar vroegen ze wel mijn leeftijd en alles. En me moeder moest handtekening zetten..

    Dan ben jij niet strafbaar, kan jij dan toch niet weten dat ze dat niet vragen.. jij wou gewoon een piercing laten zetten xD.
    Die winkel is dan alleen strafbaar.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    oooww god... yess,, aleen kan dan neit dat idd soals DarkPasion alsij dat ik dan als het ontsteekt of ifectie ofzodat dt neitwrd betaalt door,, njaa iksnap niet wat dat is... maar is daT dan ook nit ofwa?