• Jaa fijn... ik heb dus so shop gvonde waar se niet controleren hoe oud je bent. En nu blijkt dat als ik da laat zetten dat ik strafbaar ben.

    Is dit waar?

    En wat voor straf?

    *wil dit graag en snel wete want gaat binnekort (niet stiekem fzuuw (A)) latee settee...:S

    Xxx Michelle

    Okee vlgens een vriendin vaan mij kan j dan selfa na gevangenis,, doe da waar sijn:S:S

    daar weet ik niets van,, je moet aleen toestemming hebben, i know that becouse i have 3 piercings en krijg er nog 1 bij^^

    xx


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik zou daar niet gaan als ze je leeftijd niet controleren. Dan zijn zij en jij strafbaar. En infecties worden dan idd niet vergoed, zoals DarkPassion al zei.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Wrm doe je het zonder te vragen aan je ouders? Niet zo slim want dan verliezen je ouders het vertrouwen in jou snap je? Ik zou het gewoon vragen, en trouwens die shop is neit goed bezig, als jij ene infectie krijgt mag je het allemaal zelf betetalen en hun hebben kans op een boete! BTW, je kunt dodelijke infecties oplopen als het daar neit goed schoon is, en aangezien ze neit goed controleren zou ik neit op die shop vertrouwen!


    Tears are crashing out of my eyes

    Je bent niet strafbaar. Alleen door je ouders.
    xoxo

    Wrm doe je het zonder te vragen aan je ouders? Niet zo slim want dan verliezen je ouders het vertrouwen in jou snap je? Ik zou het gewoon vragen, en trouwens die shop is neit goed bezig, als jij ene infectie krijgt mag je het allemaal zelf betetalen en hun hebben kans op een boete! BTW, je kunt dodelijke infecties oplopen als het daar neit goed schoon is, en aangezien ze neit goed controleren zou ik neit op die shop vertrouwen!


    Eens ^^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Je bent wel strafbaar, want je weet dat je 16 moet zijn en tog ga je daarheen. Maar omdat je minderjarig bent zijn je ouders verantwoordelijk voor jou.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    tuurlijk is dat niet strsfbaar O_<
    alleen als het zonder toestemming van je ouders is gedaan.


    don't Worry...Be gay.

    tuurlijk is dat niet strsfbaar O_<
    alleen als het zonder toestemming van je ouders is gedaan.

    Dat gaat ze tog ook? Nou dan.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Jua joh, je krijgt 5jaar gevangenis + boete van 5000€.
    Nee dat was een grapje. En ja ik heb slechte humor.
    Naja ik denk dat je ouders eerder 'gestraft' gaan worden omdat, als je minderjarig bent, ze verantwoordelijk zijn voor jou ..


    One man's fun is another's hell.

    Ik zou gewoon toestemming vragen en als het niet mag, naja dan heb je pech.


    One man's fun is another's hell.

    ik heb op mijn 13e een wenkbrouw piersing laten zetten.. okej wel met toestemming van mijn mama.. en ik ga nu nog den piersing nemen maar volgens mij krijg je zelf geen straf als ze er achter moesten komen hoor maar juist die gast die hem heeft gezet want hij had moeten controleren.. en verder is het natuurlijk wel op eigen risico..
    volgens mij heeft verder het ziekenfons niets te maken met of je een piersing hebt of niet.. en ook niet op welke leeftijd.. tis gwn voor als je een iets hebt dan maakt het echt niet uit of dat je een piersing hebt ofzow..
    maar goed volgens mij is het alleen strafbaar voor de mensen die hem bij je zette...
    de enige die je straf zou kunnen geven is je ouders...


    A Noble was Born in Chaos

    dacht ik ^^ (A)


    A Noble was Born in Chaos

    Toen ik mijn piering gnig zetten ging me moeder wel mee, maar ze vroegen niks ofzo, geen Idd niks, en ik ben 13!!
    dus ik weet het niet.


    Dunno ><

    nja weet het oowk niet zeker hoor.. maar ik dacht dat je zelf alleen straf zou kenne krijgen van je ouders en de gast die hem bij je gezet heeft omdat hij niets chekt ofzow..


    A Noble was Born in Chaos