• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik ben eerder klaar dan verwacht, en dat terwijl ik om half 11 begon en nog een halfuur iets ander heb gedaan dan leren. Nog even doorzetten voor Spaans, geschiedenis en Engels, maar misschien ben ik nog voor 5 uur klaar. Dat zou best fijn zijn. Gaat niet lukken, maar toch, het zou fijn zijn. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik raak met de dag meer zat van school. Erg leuk dat "vriendinnen" waar je al zeker 5 jaar bevriend mee bent je in de steek laten voor jongens die ze eerst niet eens mochten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim schreef:
    Ik raak met de dag meer zat van school. Erg leuk dat "vriendinnen" waar je al zeker 5 jaar bevriend mee bent je in de steek laten voor jongens die ze eerst niet eens mochten.



    kindness is never a burden.

    Elvenking schreef:
    Im trapped in this world
    lonely and fading
    heartbroke and waiting
    for you to come
    we are stuck in this world
    thats not meant for me


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Elvenking schreef:
    Im trapped in this world
    lonely and fading
    heartbroke and waiting
    for you to come
    we are stuck in this world
    thats not meant for me


    precies dat ja...
    + im Sick n tired of waiting, 2 years have been enough

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 15:45 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Is het al zó laat?! Aaah!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh, wat lief van je dat je me zo ontzettend lelijk vindt! Al had ik het nog leuker gevonden als je het recht in m'n gezicht vertelde. <3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo blij met mijn nieuwe schoenen en de andere spullen. ^^ Internetwinkelen is nog best handig.


    :)

    Nog. Even. Doorzetten. Myke.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik mis je :c


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Echt geen zin in zometeen. Deze hele dag was al kut. Laat me slapen. Voor eeuwig.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik haat mijn hoofd. Ik haat hem. Ik wil mezelf onthoofden en een nieuw hoofd kopen. het oude exemplaar is dom, koppig en tamelijk lelijk ):


    I dress to kill, but tastefully

    Elwood schreef:
    ik haat mijn hoofd. Ik haat hem. Ik wil mezelf onthoofden en een nieuw hoofd kopen. het oude exemplaar is dom, koppig en tamelijk lelijk ):


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb zowaar een politieke partij gevonden die heel goed past bij hoe ik denk. Dat is ook voor het eerst. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.