• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    De bloemetjes van het plantje groeien toch nog - dat terwijl ik het zowat geen water meer geef!
          Het is een wonder. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    And that is why.
          Dan ga ik maar saai verder schrijven. I dunno it anymore.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het gaat weer een lange nacht worden :c


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    En dan komt er uit de test en gesprek dat ze twijfelen om je anti-psychotica of antidepressiva voor te schrijven... En krijg je antidepressiva voor geschreven omdat ze je de bijwerkingen van anti-psychotica niet aan willen doen tenzij de antidepressiva niet zou werken... Langleven mijn leven...


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Als je er gewoon voor me was toen ik je nodig had, had je nu geweten wat er gaande is... Dan was al deze shit een stuk minder ingewikkeld geweest voor me.. Ahw damn ik zou willen dat ik gewoon fatsoenlijk me hart kon luchten instead of playing dumb like nothing is going on...


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Nu alweer doodmoe. En ik voel me zenuwachtig maar ik heb geen idee waarvoor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    That is really fucked up. Waarom doen mijn dromen me dit aan? Ugh, hierdoor ga ik alleen maar weer twijfelen ><


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ja ugh, bleh, fuck, ik mis je gewoon.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik haat het einde van de vakantie. Ik mis je nu al heel erg en ben nog niet eens 5 minuten bij je weg. Nou ja, vrijdag zie ik je weer. Het lukt me wel om vol te houden tot dan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Seriously, Adele Dazeem? :'D
    Her performance was perfect though, eens benieuwd hoeveel heisa er zal zijn rond ons verlies.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I feel shiiiiiit. Gelukkig heb ik die spullen bij mij, dat is 1) opluchting en 2) erg fijn. Blijft een gevalletje van 'Mweh'.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tired of everything and everyone


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik voel de stress alweer flink. De vakantie is afgelopen, jawel want: 3 toetsen, één werkstuk, één 7 Writing Folders met elk een reflection van een halve bladzijde en de revision én die waarschijnlijk meetelt voor volgend jaar, één presentatie, opdrachten voor godsdienst en maatschappijleer en het zal mij benieuwen of ik deze week al MAW moet inlveren. Oh ja, en een uiteenzetting voor Nederlands. CHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERS! Not.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Stupid dog. Gedraag je niet elke keer zo spacey wanneer hij langskomt. Hij komt elke dag langs, dus shut it :'). Ik krijg zo echt nog meer een fucking slaapprobleem dan ik al had.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het zou fijn zijn om voor een keer eens lekker in mijn vel te zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered