• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Stomme rabobank. Ik kies zelf wel wanneer ik langs kom. Doeiii.

    Ik maak me zorgen om je. Waar ben je?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het oneerlijk dat je wel naar het mbo mag wanneer je havo 3 gehaald hebt, maar niet naar het hbo mag met vwo 5 (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lissandra schreef:
    MIJN BOOK REPORT IS EINDELIJK AF!
    Eindelijk! Jippie!!


    Nu ik nog... En die moet morgen al af zijn IPV vrijdag wat verschrikkelijk uberoneerlijk is WAT EEN HEKS IK WOU DAT IK DIE ANDERE DOCENT VOOR ENGELS HAD!!! ): ): ):

    Volgens mij ben ik allergisch voor maandag, aangezien ik altijd hoofdpijn krijg en misselijk ben op maandagen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    And again I'm tired as hell.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja hoor tuurlijk. Was te verwachten dat je 't over jezelf ging hebben. Oh, wat heb je het toch slecht en ben je toch zielig.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Moe en misselijk. Bah, ik haat maandagen.


    :)

    Ik wil meedoen aan een nieuwe RPG, maar de enige RPG's die ik tegenkom zijn van 1D.. en die zijn wel de laatste waar ik op aan het wachten ben :'D. Ugh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    Ik wil meedoen aan een nieuwe RPG, maar de enige RPG's die ik tegenkom zijn van 1D.. en die zijn wel de laatste waar ik op aan het wachten ben :'D. Ugh.


    Ik heb gisteren een rollentopic geopend :'D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    I'm addicted to Disney.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 20:59 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ineens doet mijn rechterknie vervelend :c


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Attraversare schreef:
    I'm addicted to Disney.

    [IMAGE]
    Fanpop staat het niet toe op plaatjes te hotlinken. Wij zien dit plaatje dus niet.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 20:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hoe langer de 1D hype duurt, hoe meer mensen van Q weggaan...


    Your make-up is terrible

    Sigil schreef:
    (...)

    Ik heb gisteren een rollentopic geopend :'D

    Oh, echt? I didn't know that.


    Don't walk. Run, you sheep, run.