• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Dit gevoel is verschrikkelijk maar ik weet dat dit het beste is voor me.


    Life is hard and then we die

    "Mijn conclusies zijn getrokken, je bent niet te vertrouwen." Ja moeder, ik heb mijn kamer niet gestofzuigd, big deal. Het is niet omdat ik mijn kamer niet gestofzuigd heb, dat ik niet te vertrouwen ben. Control your OCD.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 12:55 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Okay sinds wanneer werd ik sex icoon van het mannelijke geslacht dit is hatelijk leave me alone....


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    YukiOnna schreef:
    En dan komt er uit de test en gesprek dat ze twijfelen om je anti-psychotica of antidepressiva voor te schrijven... En krijg je antidepressiva voor geschreven omdat ze je de bijwerkingen van anti-psychotica niet aan willen doen tenzij de antidepressiva niet zou werken... Langleven mijn leven...


    I know the feeling. Ik heb ook een anti-psychotica voorgeschreven gekregen.


    26 - 02 - '16

    Hetgene dat mij zo ongelofelijk frustreert aan de jongemannen die interesse in je tonen is het dat ze interesse tonen omdat ze een vriendin willen, niet omdat ze jou willen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hele SE cijfer verneukt door één fucking luistertoets. Ik heb er nu echt helemaal genoeg van. Kutschool


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hashirama schreef:
    Hetgene dat mij zo ongelofelijk frustreert aan de jongemannen die interesse in je tonen is het dat ze interesse tonen omdat ze een vriendin willen, niet omdat ze jou willen.


    Ja of gewoon seks...


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Lissandra schreef:
    (...)

    I know the feeling. Ik heb ook een anti-psychotica voorgeschreven gekregen.


    Nja ik vind het opzich niet perse erg als het me zou helpen maar het klinkt zo heftig alsof ik compleet padje af ben ofzo...


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Net met de hond gewandeld en de engste man ever tegen gekomen. Mijn hond rende letterlijk voor hem weg en toen ik hem zocht ging die man raar roepen (russisch of pools i guess) en raar kijken. Ik andere weg terug genomen zodat ik hem niet meer tegen zou komen.. stond ie even later achter een boom verstopt en stond ie naar me te kijken.. Ben letterlijk naar huis gerend toen...

    Disaronno schreef:
    Net met de hond gewandeld en de engste man ever tegen gekomen. Mijn hond rende letterlijk voor hem weg en toen ik hem zocht ging die man raar roepen (russisch of pools i guess) en raar kijken. Ik andere weg terug genomen zodat ik hem niet meer tegen zou komen.. stond ie even later achter een boom verstopt en stond ie naar me te kijken.. Ben letterlijk naar huis gerend toen...

    Omfg, wat een creep .. Als je hond zelfs weg rent voor 'm.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, ik zag hem aan komen lopen op een smal pad en de hond ook, maarja, ik liep gewoon door en toen was ik de hond ineens kwijt. Ik roepen, maar niet komen hoor. Begon die man raar om te kijken en ook raar te roepen. Hij had ook een heel raar iets aan.. soort van aparte kledij/uniform-achtig iets. Toen ie eenmaal van het pad af was, ben ik ook weer een stukje terug gelopen om te kijken waar de hond nou was. Hij wou echt niet komen en ik was bang dat ik de hond kwijt was of dat die man hem iets aan zou doen ofzo. Het was zo'n rare man. Naja, de hond gewoon gevonden, die was een stuk terug gerend toen ie de man had gezien. toen aangelijnd en via een andere weg terug gelopen zodat ik langs het fietspad zou lopen en niet meer in dat parkje en toen zag ik em op een gegeven moment op een ander pad langs het fietspad. Toen ben ik stil gaan staan totdat hij uit mijn zicht was en toen bleek dus dat ie achter een boom was gaan staan. Ik mag dan wel 22 zijn, maar ben echt letterlijk naar huis gerend. Echt een creep :s.

    Omfg, ik zou creeped-out door die engerd zijn. Is dat parkje vlakbij je huis? Hopelijk woont hij niet in de buurt dan. ;s


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je hebt me niet meer nodig en het kan je ook helemaal niets meer schelen hoe ik me voel. Ik ben gewoon vervangen en hoor het wel weer als je me nodig hebt. Hoe lang is het geleden dat we een goed gesprek hebben gevoerd? Dat je vroeg hoe alles ging? Is het echt zo moeilijk om interesse te tonen aan degene die je met al je problemen geholpen heeft en altijd voor je klaarstond/staat? Ik weet echt niet wat ik nu moet en je hebt het niet eens door.


    :)

    I feel like writing a badass vampire novel.

    Werk eens even mee, stom internet. Quizlet laden doe je wel, maar magister? Ho maar


    I dress to kill, but tastefully