• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Oh, echt? I didn't know that.


    Yeah, kijk maar even of je het wat vind, dan kan ik nog wel een rolletje eruit persen voor je denk ik :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Trut. Ik hoop dat het een flop word.


    kindness is never a burden.

    Je moest eens weten hoe hard ik je uitlach :') dit is echt grappig. Ik wist dat er zielige figuren rondliepen maar jij bent het toppunt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]


    kindness is never a burden.

    Lol, al dat puberale gedrag :'), Gelukkig was ik niet zo in mijn jongere jaren. :')


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hongerhongerhonger


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    lololol. Hilarsch. (':


    kindness is never a burden.

    Werk mee, stomme karakteromschrijving +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eh, oke? Wtf. Dan ga ik maar aan de posts en de karakterbeschrijvingen.

    @ Sigil: Eh, die met de Engelen? Ergens spreekt het me niet zo aan. Ik zal erover nadenken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh echt, wat word ik hier gek. IK ZEI TOCH DAT IK DIE FUCKING WAS MORGEN GING OPRUIMEN, maak er dan nu is niet zo'n probleem van jezus. Me lekker uitschelden voor alles, ja, echt fijn. En het dan nu ook nog is zelf doen. --"


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ongewoonlijk schreef:
    Nu ik nog... En die moet morgen al af zijn IPV vrijdag wat verschrikkelijk uberoneerlijk is WAT EEN HEKS IK WOU DAT IK DIE ANDERE DOCENT VOOR ENGELS HAD!!! ): ): ):


    Na een avond stressen heb ik hem af...

    Chiroptera schreef:
    Eh, oke? Wtf. Dan ga ik maar aan de posts en de karakterbeschrijvingen.

    @ Sigil: Eh, die met de Engelen? Ergens spreekt het me niet zo aan. Ik zal erover nadenken.


    het hoeft niet hoor als je niet wilt :'). Just mentioned it, omdat je zei dat je een rpg zocht en er is net een rol vrij gekomen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kut carnaval, Kut blije dronken mensen allemaal voor op straat, dag 4 al, Oprotten! ×.×


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Sigil schreef:
    (...)

    het hoeft niet hoor als je niet wilt :'). Just mentioned it, omdat je zei dat je een rpg zocht en er is net een rol vrij gekomen.

    Yea iknow. I'm gonna think about it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    UGH. Stom lichaam. Ik haat mijn hoofd. Ik wil gewoon eigenlijk slapen en niks doen, maar dat gaat helaas niet.
    Klotekaak.


    Deep inside, I've never felt alive