• Het jaar 2145. Dankzij de technologie is het geloof in goed en kwaad vrijwel nihil. Toch is de oorlog tussen het goede en het kwaad op het randje van uitbreken. Maatregelen zullen genomen moeten worden.
    "jij hebt echt een engeltje op je schouder" is een gezegde die bekend is bij ieder mens. Niemand weet alleen dat ieder mens echt een engel bij zich heeft. Een Guardian Angel. Deze Guardian angel sterft als jij sterft, dit is de reden dat hij of zij er altijd voor zorgt dat je veilig bent.
    Uit noodzaak heeft de raad van Guardian angels een academy op gezet. Deze Academy leert de mens samen te werken met zijn Guardian Angel. Dit om te kunnen vechten tegen het kwade en zo de wereld van de ondergang te kunnen redden.

    De mensheid word in de gaten gehouden door deze angels. Na in wat mensen verdiept te hebben worden elk jaar zes meisjes en zes jongens uitverkoren om te komen in de academy. Dit gebeurd door middel dat hun Angel zich aan hen laten zien. Ze krijgen de keuze mee gaan naar de academy, daar leren ze hun Angel kennen (die overigens al alles van hun weet) maar ook samen te werken, vechten en de andere nodige vakken. Of niet meegaan, maar tegelijkertijd hun angel kwijt raken.

    Deze RPG speelt zich af op de Academy, deze is op een platform van 12 hectare boven de Himalaya gebergte. . Na drie jaar gestudeerd te hebben met je Angel ben je klaar voor het gevecht, Je word verplaatst naar een ander platform waar je woont tot je er klaar voor bent.
    Je opleiding duurt dus drie jaar, al die tijd woon je op het gebied van de Academy. Slapen, eten en leren doe je samen. Klassen en lessen zijn gevormt en elk jaar worden er 12 nieuwe leerlingen verwelkomt.


    De acadamy


    Regels van de Academy+Vakken
    Regels
    - Je bent hier ten alle tijden bij aanwezig bij je lessen.
    - Je dient respect te hebben voor elk leven mens, dier of plant.
    - Huisdieren zijn toegestaan. Die je als mens mee kan nemen. Angels mogen zich niet aan een specifiek dier hechten, dus die mogen geen huisdieren bezitten.
    - Respecteer je angel en je superior.
    - Je dient aanwezig te zijn bij alle eet gelegenheden (ontbijt, lunch, diner)
    - Dans gelegenheden (zoals Gala of Special Diner) zijn niet verplicht, aanwezigheid aangeven door middel van formulier
    - Toon respect voor anderen en houd Affectie privé.

    Vakken
    -ontbijt
    -Latijn
    -(vecht) sport
    - Lunch
    -Nederlands
    -Engels
    -Wiskunde/Rekenen
    - sporten
    -Pauze
    -Biologie
    -Muziek (vrijwillig)
    De volgorde kan verschillen per rooster



    Regels
    - minimaal 300 woorden per post en ik let hier op!
    - Niemand Buitensluiten!
    - Geen perfecte personages
    - Let zowel op de regels van de Academy als van dit rpg
    - Bestuur alleen je eigen personage
    - Verwond/vermoord elkaar niet zonder toestemming
    - Je hebt 48 uur om je rol in te vullen, red je dit niet stuur mij een berichtje
    - 16/18 + Is toegestaan Zowel geweld als Seksualiteit
    - Ik open de topics tenzij anders aangegeven.
    - Ooc tussen haakjes of in praat topic
    - Maximaal 2 personages per user
    - Probeer de jongens en meisjes zo veel mogelijk gelijk te houden.
    - Probeer geen liefdes relatie van te voren af te spreken, Dat moet groeien. Geld ook voor de Angels! Ook die kunnen verliefd worden maar ook dat moet groeien! je bent niet in een dag verliefd, al kun je je wel aangetrokken tot iemand voelen.
    - Geen een dags vliegen!
    -Naams verandering doorgeven.

    Invullen
    Rol: (Guardian angel of mens)
    Naam: (volledig eventueel nickname)
    Leeftijd: (Boven de 20)
    Innerlijk: (Angels zijn ook niet perfect, die hebben ook gewoon gevoelens en slechte eigenschappen!)
    Uiterlijk: (Ook Angels kunnen er uit zien zoals ze willen (tattoages kleding etc) Houd hier ook rekening mee)
    Specialiteit: (vak, sport of vechtsport Voor de angels: Een gave met de kracht van de natuur (wind, aarde, vuur, water))
    Guardian Angel: (spreek dit goed met elkaar af! Let op! Bij een mannelijke personage een vrouwelijke Angel en andersom)
    Jaar: (welk jaar van de opleiding zit je)
    Extra:

    Angels
    Boys
    - Nathaniël 'Fire, Nathan' Ace Rhine. ~ Sigil
    - Christopher Ian Reed ~VladiFerr
    - Dannick Storm ~geleninja
    - Arden Belvedere Kai Donatti ~Nephele

    Girls
    - Alice Jane Eatside~CrazyGirlxx
    - Melanthe Lolita Layre ~Genest
    -Nova Evalynn Jordans ~Enface

    Human
    Boys
    - Seth Cooper ~ Periannath
    -Finnick Dave Williams ~Silvanaa
    - Tyce Odell Pearson ~Daemones

    Girls
    -Allison Blythe Patterson ~BastiIIe
    - Isis "Izzy" Avalon Millington ~Caim
    -Katharine Eden Mores ~ Adamou
    - Aza Wakefields ~Neal


    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 19:27 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als vanavond de vrouwelijke mens niet vol zit zou ik er dan een mogen? Ik weet ik heb al een mannelijke engel, maar het lijkt me zo leuk!!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mag ik een vrouwelijk meisje?


    That is a perfect copy of reality.

    Ik claim Matt Lanter trouwens op als faceclaim. Y'know. Gewoon eventjes melden (;


    kindness is never a burden.

    Pwettyness schreef:
    Vrouwelijke Engel?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Rol: Guardian angel
    Naam: Dannick Storm
    Nickname: Best (iedereen noemt hem zo)
    Leeftijd: 23
    Innerlijk: Best is soms een ongelofelijke klootzak naar iedereen om zich heen zonder reden( behalve zijn beschermeling). Hij praat dit later goed door te zeggen dat hij haar/hem zo beschermt tegen andere klootzakken die hem/haar iets aan kunnen doen, maar eigenlijk vind hij toegeven dat hij fout zit helemaal niet leuk. Anders is hij gewoon een aardige jongen, maar soms is hij ongesteld (zo noemt iedereen het ook).
    Best is heel erg vol van zichzelf en vind zichzelf behoorlijk aantrekkelijk. Dit is terug te merken in de naam die hij voor zichzelf gekozen heeft, hij vind zich zelf het best. Hoewel hij niet alles serieus neemt, neemt hij zijn taak om zijn beschermeling te helpen, adviseren en natuurlijk beschermen wel serieus. Hij is heel beschermend en territoriaal over hem/haar. Hij maakt dan soms in gevechten om hem/haar te beschermen of zijn/haar eer te verdedigen heel wat dingen (en soms ook engelen) kapot. Hij weigert hier verantwoordelijkheid voor te nemen, want hij deed gewoon zijn missie (hij neemt beschermer zijn en het engelengeheim bewaren echt serieus). Sommige engelen en mensen mogen hem hierdoor niet. Hoewel hij nooit een mens opzettelijk iets aan zou doen en als hij ziet hoe dit gebeurde zou hij ingrijpen.
    Best is met zijn gave (bliksem/elektriciteit) niet heel handig en als hij iemand (een mens en zeker zijn beschermeling) hier mee pijn doet. Is zijn hele rot houding weg en kan hij niet stoppen met verontschuldigen. Best heeft een hekel aan het feit dat hij soms geen controle heeft over zijn gave en ziet het het liefst als iets dat geen deel van hem uitmaakt, zodat hij er ook geen verantwoordelijkheid voor hoeft te nemen. Vaak zijn de elektrische schokjes die hij afgeeft niet pijnlijk, het voelt dan een beetje als een statisch schokje.
    Uiterlijk: Best is lang, slank en lenig. Hij heeft zwart haar, melk witte huid en grijze ogen (die in het donker een lichtroze licht uitstralen). Hij heeft een piercing in zijn neus, neus en onderlip. Verder zit een groot deel van zijn lichaam onder de tatoeages en zelfs een aantal littekens. Zijn vleugels zijn zwart.



    Specialiteit: Best is heel goed in vechten. Hij traint er hard voor en wil eigenlijk niet stoppen voordat hij de beste is. Verder heeft de gave van het bliksem/elektriciteit. Als hij dat wil kan hij bliksemschichtjes tussen zijn vingers laten ontstaan, hij kan bij iemand als hij die persoon aanraakt elektriciteit door zijn lichaam laten lopen. Ook kan hij tot op vijftig meter een bliksemschicht naar je gooien. Door zijn gave is hij vaak statisch waardoor als je hem aanraakt je een klein schokje krijgt die geen pijn doet, alleen als hij gewond of gestrest is staat er meer spanning op zijn lichaam.
    Guardian Angel: Aza Wakefields
    Jaar: 2e jaar.
    Extra: Best is biseksueel. Zijn beschermeling is de enige die hem Dannick mag noemen.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 20:44 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Yeah, Andy Biersack. You rock, girl (;


    kindness is never a burden.

    Nod schreef:
    Yeah, Andy Biersack. You rock, girl (;

    Hij is sexy.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hij mag wel wat uitgebreider vind ik. Zo'n opsomming van karakteristieke eigenschappen vind ik maar niks. Daarnaast kun je als engel niet echt een alcoholist zijn, zo kan je namelijk nooit je beschermeling beschermen in zo een dronken staat.
    Sowieso moet hij voor mensen aardiger zijn, en de mensen op aarde mogen niks van zijn bestaan weten.
    Zolang je je personage niet wat uit denkt en aanpast accepteer ik hem niet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Hij mag wel wat uitgebreider vind ik. Zo'n opsomming van karakteristieke eigenschappen vind ik maar niks. Daarnaast kun je als engel niet echt een alcoholist zijn, zo kan je namelijk nooit je beschermeling beschermen in zo een dronken staat.
    Sowieso moet hij voor mensen aardiger zijn, en de mensen op aarde mogen niks van zijn bestaan weten.
    Zolang je je personage niet wat uit denkt en aanpast accepteer ik hem niet.


    Sorry, ik wil niet respectvol over komen (het is jou rpg), maar de beschermengelen worden toch niet uitgekozen, maar daar word je toch een soort van mee geboren? Dus als hij niet vriendelijk is naar anderen mensen dan is dat zijn karakter? (dat van dat dronken zijn snap ik, en zal ik aanpassen)


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Je moet er wel rekening mee houden dat je een engel bent. Tuurlijk kun je best af en toe onbeschoft en grof zijn, naar engelen is dit ook geen probleem maar tegen mensen moet hij dat niet doen. Vooral omdat hij dan een slechte naam brengt over de engelen. Ze moeten een reputatie houden. (dit is naar mijn idee toch best logisch). Dat mensen zomaar elektrocuteren kan gewoon niet, de meeste mensen op aarde weten niks van hun bestaan af,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Je moet er wel rekening mee houden dat je een engel bent. Tuurlijk kun je best af en toe onbeschoft en grof zijn, naar engelen is dit ook geen probleem maar tegen mensen moet hij dat niet doen. Vooral omdat hij dan een slechte naam brengt over de engelen. Ze moeten een reputatie houden. (dit is naar mijn idee toch best logisch). Dat mensen zomaar elektrocuteren kan gewoon niet, de meeste mensen op aarde weten niks van hun bestaan af,

    Ik heb het veranderd. Kan je even kijken of hij nu goed is?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Rol: Guardian angel.
    Naam: Christopher Ian Reed. (Zijn bijnaam is Chris en hij vindt dat ook veel beter klinken)
    Leeftijd: 24 jaartjes jong.
    Innerlijk: Chris is een rustige jongen die vaak de kat uit de boom kijkt. Hij vindt het fijner om dingen door te denken in plaats van gelijk iets te doen zonder plan. Mensen met roekeloosheid vindt hij maar raar. Hij snapt het gewoon niet hoe je zo impulsief kan zijn. Hij is een jongen waar je best mee kan lachen als hij er zin in heeft, maar hij kam vooral serieus zijn of sarcastisch. Hij maakt vaak gevatte opmerkingen en is niet bang om zijn mond open te trekken naar mensen of Angels als hem iets dwars zit. Voor de rest is de persoon die hij moet beschermen zijn alles! Het kan hem niet schelen hoe hij haar beschermt, als het maar gebeurt. Mensen en andere Angels moeten het niet wagen haar te beledigen of pijn te doen, want hij kan dan pissig worden als wat. Hij ziet haar als zijn kleine zusje die hij moet beschermen. Net zoals een grote broer dat zou doen. Hij neemt zijn taken erg serieus en hij zou het nooit in zijn hoofd halen om een les te missen.
    Uiterlijk:



    Chris heeft donkerblonde haren die soms ook kunnen worden verward met lichtbruin. Vaak staat het in een warrige manier omhoog. Zijn donkerblauwe ogen kleuren apart bij zijn haarkleur en als je goed kijkt zie je kleine groene spikkels erin. Hij heeft meestal een drie dagen baard en scheert die wel altijd netjes. Hij is een lange jongeman van 1,87 en is behoorlijk gespierd door training. Chris is behoorlijk lenig en lichtvoetig wat hij altijd in zijn voordeel gebruikt tijdens het vechten. Chris heeft lichte roze lippen die zich altijd in een glimlach bevinden. Hij draagt vaak simpele outfits zoals witte bloussen, spijkerbroeken en sneakers. Hij doet nooit echt moeite om zichzelf te presenteren. Hij kan gewoon in jogging door de school lopen met alleen een hemd aan. Hij laat zijn uiterlijk hem er niet van weer houden om naar lessen te gaan en al helemaal niet om zijn mens te beschermen. Zijn vleugels zijn in een kleur van lichtblauw met wit. Ze hebben een ronde vorm en Chris vindt ze goed bij zijn ogen passen.


    Specialiteit: Chris heeft het element water tot zijn beschikking. Hij kan er van alles mee, zoals helen van wonden. (Als dat niet mag zeg het maar ^^) Hij oefent er vaak mee door gewoon in een rivier te staan en water te sturen.
    Voor de rest is hij een geboren vechter en kan hij dat als de beste. De bewegingen die hij maakt zijn vloeiend en komen hard aan op het slachtoffer. Ook gebruikt hij altijd zijn vleugels in een gevecht. Hij kan ook boogschieten met een normale boog en kruisboog.
    Guardian Angel: Personage van Lorum
    Jaar: 2de [als ik het goed heb...]
    Extra: Chris heeft de rare gewoonte om zijn mens allemaal bijnamen te geven. Zoals: Zijn mens, Weirdo of zelfs Cupcake.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 20:36 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Engelen hebben geen ouders... Hebben ze dan eigenlijk wel een achternaam?


    kindness is never a burden.

    Hmm, Tot hun 10e (in mensen jaren) worden ze wel door iets of iemand opgevoed, dus je kan het erbij zetten, hoeft niet perse.
    Zal ik anders even een praattopic aanmaken hiervoor?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Hmm, Tot hun 10e (in mensen jaren) worden ze wel door iets of iemand opgevoed, dus je kan het erbij zetten, hoeft niet perse.
    Zal ik anders even een praattopic aanmaken hiervoor?

    Ja dat is een goed idee!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.