• Het jaar 2145. Dankzij de technologie is het geloof in goed en kwaad vrijwel nihil. Toch is de oorlog tussen het goede en het kwaad op het randje van uitbreken. Maatregelen zullen genomen moeten worden.
    "jij hebt echt een engeltje op je schouder" is een gezegde die bekend is bij ieder mens. Niemand weet alleen dat ieder mens echt een engel bij zich heeft. Een Guardian Angel. Deze Guardian angel sterft als jij sterft, dit is de reden dat hij of zij er altijd voor zorgt dat je veilig bent.
    Uit noodzaak heeft de raad van Guardian angels een academy op gezet. Deze Academy leert de mens samen te werken met zijn Guardian Angel. Dit om te kunnen vechten tegen het kwade en zo de wereld van de ondergang te kunnen redden.

    De mensheid word in de gaten gehouden door deze angels. Na in wat mensen verdiept te hebben worden elk jaar zes meisjes en zes jongens uitverkoren om te komen in de academy. Dit gebeurd door middel dat hun Angel zich aan hen laten zien. Ze krijgen de keuze mee gaan naar de academy, daar leren ze hun Angel kennen (die overigens al alles van hun weet) maar ook samen te werken, vechten en de andere nodige vakken. Of niet meegaan, maar tegelijkertijd hun angel kwijt raken.

    Deze RPG speelt zich af op de Academy, deze is op een platform van 12 hectare boven de Himalaya gebergte. . Na drie jaar gestudeerd te hebben met je Angel ben je klaar voor het gevecht, Je word verplaatst naar een ander platform waar je woont tot je er klaar voor bent.
    Je opleiding duurt dus drie jaar, al die tijd woon je op het gebied van de Academy. Slapen, eten en leren doe je samen. Klassen en lessen zijn gevormt en elk jaar worden er 12 nieuwe leerlingen verwelkomt.


    De acadamy


    Regels van de Academy+Vakken
    Regels
    - Je bent hier ten alle tijden bij aanwezig bij je lessen.
    - Je dient respect te hebben voor elk leven mens, dier of plant.
    - Huisdieren zijn toegestaan. Die je als mens mee kan nemen. Angels mogen zich niet aan een specifiek dier hechten, dus die mogen geen huisdieren bezitten.
    - Respecteer je angel en je superior.
    - Je dient aanwezig te zijn bij alle eet gelegenheden (ontbijt, lunch, diner)
    - Dans gelegenheden (zoals Gala of Special Diner) zijn niet verplicht, aanwezigheid aangeven door middel van formulier
    - Toon respect voor anderen en houd Affectie privé.

    Vakken
    -ontbijt
    -Latijn
    -(vecht) sport
    - Lunch
    -Nederlands
    -Engels
    -Wiskunde/Rekenen
    - sporten
    -Pauze
    -Biologie
    -Muziek (vrijwillig)
    De volgorde kan verschillen per rooster



    Regels
    - minimaal 300 woorden per post en ik let hier op!
    - Niemand Buitensluiten!
    - Geen perfecte personages
    - Let zowel op de regels van de Academy als van dit rpg
    - Bestuur alleen je eigen personage
    - Verwond/vermoord elkaar niet zonder toestemming
    - Je hebt 48 uur om je rol in te vullen, red je dit niet stuur mij een berichtje
    - 16/18 + Is toegestaan Zowel geweld als Seksualiteit
    - Ik open de topics tenzij anders aangegeven.
    - Ooc tussen haakjes of in praat topic
    - Maximaal 2 personages per user
    - Probeer de jongens en meisjes zo veel mogelijk gelijk te houden.
    - Probeer geen liefdes relatie van te voren af te spreken, Dat moet groeien. Geld ook voor de Angels! Ook die kunnen verliefd worden maar ook dat moet groeien! je bent niet in een dag verliefd, al kun je je wel aangetrokken tot iemand voelen.
    - Geen een dags vliegen!
    -Naams verandering doorgeven.

    Invullen
    Rol: (Guardian angel of mens)
    Naam: (volledig eventueel nickname)
    Leeftijd: (Boven de 20)
    Innerlijk: (Angels zijn ook niet perfect, die hebben ook gewoon gevoelens en slechte eigenschappen!)
    Uiterlijk: (Ook Angels kunnen er uit zien zoals ze willen (tattoages kleding etc) Houd hier ook rekening mee)
    Specialiteit: (vak, sport of vechtsport Voor de angels: Een gave met de kracht van de natuur (wind, aarde, vuur, water))
    Guardian Angel: (spreek dit goed met elkaar af! Let op! Bij een mannelijke personage een vrouwelijke Angel en andersom)
    Jaar: (welk jaar van de opleiding zit je)
    Extra:

    Angels
    Boys
    - Nathaniël 'Fire, Nathan' Ace Rhine. ~ Sigil
    - Christopher Ian Reed ~VladiFerr
    - Dannick Storm ~geleninja
    - Arden Belvedere Kai Donatti ~Nephele

    Girls
    - Alice Jane Eatside~CrazyGirlxx
    - Melanthe Lolita Layre ~Genest
    -Nova Evalynn Jordans ~Enface

    Human
    Boys
    - Seth Cooper ~ Periannath
    -Finnick Dave Williams ~Silvanaa
    - Tyce Odell Pearson ~Daemones

    Girls
    -Allison Blythe Patterson ~BastiIIe
    - Isis "Izzy" Avalon Millington ~Caim
    -Katharine Eden Mores ~ Adamou
    - Aza Wakefields ~Neal


    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 19:27 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh ik wil ook best nog iemand aanmaken als het nodig is hoor (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het is nog niet perse nodig xD Ik wil eerst het meisje vervuld hebben en dan kunnen we kijken naar dubbele personages xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dan vind ik dat erg jammer, maar als er een personage uitvalt om een of andere reden, gb me (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Oke, als iemand het meisje wilt vervullen, en vervolgens iemand een vrouwelijke engel. Dan mag je nog een mens. Maar dat moeten we nog afwachten. Eerst maar twaalf... Anders word het erg veel.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Daemones schreef:
    Dan wacht ik geduldig tot er weer een mannelijke mens beschikbaar is (:

    Anders doe ik een vrouwelijk mens - dat zat ik immers toch al te overwegen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    (...)
    Anders doe ik een vrouwelijk mens - dat zat ik immers toch al te overwegen.


    Dan hebben we alsnog weer een engel nodig, vrouwelijk.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)
    Dan hebben we alsnog weer een engel nodig, vrouwelijk.

    Ik snap er eigenlijk geen fuck meer van. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil die rol best wel op me nemen als uiteindelijk niemand wil; maar ik geef eerst de anderen even de kans te reageren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik denk dat er over heen gelezen is, maar ik bood aan dat ik best het menselijke meisje wilde invullen. Die rol moet nog gevuld worden toch?

    Genest schreef:
    (...)
    Ik snap er eigenlijk geen fuck meer van. :'D


    We hebben sowieso nog een vrouwelijk mens nodig

    Maar zij wilt graag een mannelijk mens, dus dan hebben we nog een engel nodig om het gelijk te houden :'D


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Enface schreef:
    Ik denk dat er over heen gelezen is, maar ik bood aan dat ik best het menselijke meisje wilde invullen. Die rol moet nog gevuld worden toch?
    '

    Ja sorry, dat klopt die moet nog ingevuld worden.
    Maar als Genest nog een mens wilde, dan mag je ook een vrouwelijke engel :) Dus dan kun je nog kiezen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Guys, het rollentopic is vandaag pas geopend hé, misschien melden zich morgen nog wel mensen aan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jep ik weet het,
    Maar er zijn sneller mensen bij gekomen dan ik dacht haha. 12 vind ik eigenlijk al veel, maar is beter voor de gelijkheid, maar als Daemones graag een mannelijke wilt ben ik wel bereid één iemand erbij te laten, om het dan maar op 14 te laten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ‘I live with the soul
    that Mother Earth gave me.’



    Invullen
    Rol:
    Guardian Angel.
    Naam: Melanthe [black flower] “Lolita” Layre
    Leeftijd: 24 jaar, in mensenjaren.
    Innerlijk:
    Melanthe, bijnaam “Lolita”, heeft op bijna elk moment een mystieke uitstraling over zich heen, wat mede kan komen doordat ze een vrouw is van de cynische opmerkingen. Deze maakt ze dan ook vaak wanneer ze de kans ertoe krijgt op een duistere manier, dat eerder dan daadwerkelijk grappig sarcasme. Verder kan ze best dromerig overkomen, waardoor ze zowat elk moment met haar hoofd in de wolken lijkt te zijn, maar dan denkt ze aan de manieren waarop ze iets op kan lossen. Behalve dit heeft ze een goede smaak qua kunst, muziek en toneel – ze houdt voornamelijk van het toneel.
          Deze vrouw is zo precies en verfijnd, ze is ongelofelijk gesteld op reinheid en hygiëne, waardoor ze een bloedhekel heeft aan (bijv.) kamers die niet redelijk opgeruimd zijn. Ze is van mening dat je enkel iets terug kan vinden wanneer het netjes op z’n plekje staat, daarbij ziet het er netter uit en kan ze overzicht houden. De unieke vrouw is dan eveneens een persoon die iemand erop wijst wat beter met zijn / haar spullen om te gaan, gezien zij dit niet voor zich kan houden. Melanthe is dan eveneens extreem onafhankelijk en weigert de massa te volgen.
          Bovendien is ze geduldig, zo geduldig als een individu maar zijn kan, wellicht zelfs meer. Hoewel dit het geval is, kan ze echter wel veel van personen vragen – zeker van Tyce wiens Guardian ze is. Op dit vlak kan ze enorm kritisch en veeleisend zijn. Ze is namelijk van mening dat hij veel hoort te trainen, want als er plotseling een aanval op de academie (dus tegelijkertijd op hem) zal komen, moet hij hiervoor klaar zijn. Er is geen tijd om te lanterfanten, op welke manier dan ook. Teleurgesteld wordt ze wanneer haar te hoge verwachtingen niet nagestreefd worden. En als iemand haar voor de gek houdt, zal ze woedend zijn en de tegenpartij nooit vergeven.
          Melanthe kan nogal kil overkomen, omreden dat ze de neiging heeft haar aangeboren vriendelijkheid te onderdrukken door negatieve ervaringen. Hierdoor kan ze niet zo snel nieuwe vriendschappen aangaan, ze behoudt dan eveneens een bepaalde afstandelijkheid in dit. Schijn bedriegt, onder haar uiterlijke kilheid schuilt juist een overvloed aan emoties. Het punt is dat ze niet weet wat ze ermee moet doen – ze toont deze niet graag aan anderen, omdat ze niet snel iemand vertrouwt. En anders is ze bang teveel van zichzelf te onthullen. Helaas is ze te bewust van haar eigen tekortkomingen, het gevolg is dat ze extra haar best dit om dit beter te maken, waardoor het resulteert dat ze er regelmatig in doordraaft. Melanthe kan vaak maar moeilijk een besluit nemen over belangrijke kwesties en denkt daarom eerst tienduizend keer van alles door. Dit doet ze echter wel in stilte, want hier ook geldt dat ze het met niemand deelt.
          Wanneer ze om iemand geeft, op wat voor manier dan ook, maakt ze zich erg veel zorgen om degene en leven met deze persoon mee. Alhoewel ze dat verbergt onder een dekmantel van nuchterheid en een zwijgzame afstandelijkheid – stille wateren hebben diepe gronden. De jongedame heeft een scherp inzicht in andermans problemen en – ondanks dat degene het wel of niet waardeert – komt ze regelmatig met (on)gevraagd advies op de proppen. Alleen, als iemand zich met haar bemoeit, hoe goed het ook bedoeld is, ze zullen het enkel ervaren mocht ze dit zelf willen.
    Uiterlijk: Ze heeft grote, amandelvormige poelen, die van zichzelf de kleur hebben als een ondoorgrondelijke waterput. “Ogen zijn de spiegels van onze ziel”, vindt zij – wat precies de reden is waarom ze naar andermans kijkers blikt. Vaak zelfs tot ergernis van de ander, aangezien ze soms tactloos doorkijkt zonder om zijn / haar mening te geven. Nee, ze geeft er wel om, maar dan is ze al verzonken in de dieptes van hun ziel.
          Haar haarlokken hebben – momenteel – de kleur van het lichte zeeblauw, hoewel ze haar eigen haarkleur zo weer kan veranderen. Ze staat ook best bekend hierom, aangezien ze vaak met de meest ongewone kleuren te zien is. Blauw, roze, groen of wit en zwart – ze heeft ze zowat allemaal gehad, alleen nu is opnieuw het kalmerende blauw aan de beurt. Deze reiken tot haar onderrug en hebben een krullende vorm, die ze de laatste tijd vaak opsteekt. Ze experimenteert dan ook graag met haar uiterlijk, en vooral haar kapsel.
          Melanthe heeft een melkwitte, fragiele huidskleur, wat ze altijd al had gehad. Ze is van mening dat het er magisch uitziet en daarom deert het haar niet dat het er zowat onnatuurlijk uitziet. De vorm van haar lippen zijn sensueel gevormd, die een lichtroze kleur bevatten en behalve dat ze haar ogen opmaakt, draagt ze geen make-up. Haar nagels hebben een scherpe, lange vorm en zien er verzorgd uit, precies zoals ze het wil. Haar innerlijk is echter alles behalve opgeruimd, gezien ze niet weet hoe ze dat moet oplossen.
          Verder heeft ze een kleine lengte van ongeveer 166M, waardoor ze net een klein breekbaar popje lijkt – wat ze alles behalve is. Ze mag dan wel van haar unieke uitstraling houden, ze houdt niet van platte schoenen en om deze reden is ze altijd met hakken te zien. Dan voelt ze zich ook zelfverzekerder. Melanthe loopt altijd met een sierlijke tred, alsof ze zweeft. Sierlijke, vrouwelijke vormen heeft de vrouwe wel, alleen niet opmerkelijk en direct in het oog voor iemand – wat ze ook niet nodig vindt. Hierom zal ze zich ook niet te koop zetten door in gewaagde kleding te lopen. Het pure meisje hult zich liever in witte jurkjes en houdt van het zuivere effect van de lichte kledij die het uitstraalt. Op haar gehele rug zijn witte pioenrozen getatoeëerd.



    Specialiteit: Aarde, dus ook over giftige planten.
    Guardian Angel: van Daemones – Tyce.
    Jaar: Tweede jaar.
    Extra: Haar lievelingsbloem is een witte pioenroos.
    ‘Since ancient times, Peonies have been regarded as the symbol of wealth, luck and happiness. Peonies always represent elegance and poise.’

    Likes – Natuur, dieren, hygiëne, orde, lijstjes, kunst; opera en toneel.
    Dislikes – Slordige mensen, viezigheid, onzeker zijn, loze beloften, extreme eenzaamheid, mensen die haar (of anderen) nadoen.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 23:20 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sigil schreef:
    (...)'

    Ja sorry, dat klopt die moet nog ingevuld worden.
    Maar als Genest nog een mens wilde, dan mag je ook een vrouwelijke engel :) Dus dan kun je nog kiezen


    Geeft niet joh. Ah tof, als het kan dan liever een vrouwelijke engel maar het maakt me niet heel veel uit.