• Spel:
    jij zegt bijv. wat zou jou reactie zijn als er ineens een banaan uit de lucht valt
    (mag realistisch of onrealistisch zijn eh, maakt ni uit ^^)
    en dan de volgende antwoord en stelt weer een vraag aan de volgende enzo verder, snap je?? ^^

    NIET: wat zou je doen..
    WEL: wat zou je reactie zijn..

    dus:
    wat zou jou reactie zijn als je favo TH'er (als je TH fan bent) ineens je kamer binnenstapt? ^^


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    die een dikke knuffel geven, enzo

    wat zou je reactie zijn als het huis naast jou huis zou instorten?


    "Ronny moet nu naar links." - Funzie.

    Gillen : 'OMG!' en hopen dat mijn benen het niet begeven en ik weg kan rennen.

    Wat zou je reactie zijn als je buurjongetje van 8 een serenade voor je zou geven en je uiteindelijk bekennen dat hij verliefd op je is en wil trouwen?


    History is not hatred.

    Ik zie hem uitlachen oO Want mijn buurjongetje van 8 is echt vet GAY 8D

    Wat zou je reactie wezen als ik je tenhuwelijk vroeg?

    Vragen wie je bent xD

    Wat zou je reactie zijn als de jongen (meisje) die je het meest haat. Je verkering vroeg?


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    Nee zeggen en weglopen.

    Wat zou je doen als de jongen/het meisje waar je verliefd op bent huilend voor je deur stond en vroeg of hij alsjeblieft bij jullie mocht slapen?


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    ik zou hem binnen laten, en vragen wat er aan de hand was, ik zuo m proberen te helpen [a]

    Wat zou je doen, als je wiskunde leraar zegt dat hij een crush op je heeft.


    i need you like a heart needs a beat.

    O.O whut the fuck... beetje staren en checken of me broer me niet zit te zeiken XD en al shij echt was: ..mja hoi XD...


    BAM!

    Wat zou je doen als er ijsjes uit de lucht kwamen vallen,dan lik je eraan,en smaakt het naar strond xD

    heel hard gillen en alles uitspugen.

    wat zou jij doen als op een dag je wakker word en all je posters kunnen tegen je praten enzo.


    And all the girls in the front row scream your name.

    Niet veel, dat heb ik echt een keer gehad *hallicuneerd* Maar ik zou een gesprek gaan voeren XD


    Wat zou je doen als er iemand naar je toekwam en claimt een homo uit de toekomst te zijn x]


    Your make-up is terrible

    Ik zou hem een fucking dikke knuffel geven en hem inbeelden hoe hij seks heeft met Tom. en daarna als hij dit allemaal raar vindt biecht ik op dat ik een zware Homo obsessie heb XD


    Wat zou je doen als.... De Amerikaanse Fans Tokio Hotel ontvoeren opsluiten in een kelder en ... Gustav Aarbeien voeren??!!!


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik zou hem een fucking dikke knuffel geven en hem inbeelden hoe hij seks heeft met Tom. en daarna als hij dit allemaal raar vindt biecht ik op dat ik een zware Homo obsessie heb XD


    Wat zou je doen als.... De Amerikaanse Fans Tokio Hotel ontvoeren opsluiten in een kelder en ... Gustav Aarbeien voeren??!!!

    Niets ? En wat is er mis met aardbeien ? :D

    Wat zou je doen als je een eigen pretpark mocht ontwerpen , en wat voor atracties zouden er dzn zijn ?

    oh,veel achtbanen en wildwaterbanen zette :P

    Wat zou je doen als Bill Kaulitz op quizlet zat?:P


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    hem eerste zoeke en dan afspreken enzo :D

    wat zou je REACTIE zijn als je ontdekt dat je van het andere geslacht bent XD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zou elkedag tegen bomen plasse x]

    Wat zou je reactie zijn moest iedereen je verjaardag vergeten zijn?