• Spel:
    jij zegt bijv. wat zou jou reactie zijn als er ineens een banaan uit de lucht valt
    (mag realistisch of onrealistisch zijn eh, maakt ni uit ^^)
    en dan de volgende antwoord en stelt weer een vraag aan de volgende enzo verder, snap je?? ^^

    NIET: wat zou je doen..
    WEL: wat zou je reactie zijn..

    dus:
    wat zou jou reactie zijn als je favo TH'er (als je TH fan bent) ineens je kamer binnenstapt? ^^


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    Hem uitlachen (':

    Wat zou je doen als je computer crasht.


    Sweet dreams will come true.

    Mijn pap er bij halen, de schuld op de pc steken en wachten tot ie hersteld word! (A)

    Wat zou je reactie zijn als je BF op het randje van een hoog gebouw zou staan om te springen? en niets helpt??


    You'll never dream alone. <3

    ieeeuuuww DAT wilk ff niej meemaakn,


    wa zouj doen als je vaadr doodgaat
    ik zou (oe grof da et ook klinkt) een heel klein beetje blij zijn, maar daaragtr triest voor me mama


    live your own life

    @ Kika
    Achter haar aan springen

    Wat zou je reactie zijn als je moest verhuizen door oorlog?

    verhuizen,want ik verhuis liever,dan te sterven in de oorlog...

    Wat zou je doen als je Crush je zegd dat je stijl hem helemaal niet aanstaat en je hem zo nooit zal intereseren Ö


    everybody needs a song.

    Dumpen xD
    Wat zou je doen als iemand zomaar een glas water in je gezicht gooit als je voorbij loopt?
    [niet het glas natuurlijk , alleen het water]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Diegene terugpakken

    Wat zou je doen als je de kans krijgt om door te breken, maar je dan ver weg van je familie moet gaan wonen?


    FML

    proberen zo vaak mogelijk op bezoek bij familie komen, elke dag bellen.. maar wel gaan denk ik x)

    ehh.. ff denken :P
    wat zou je doen als.. je een m&g met je favo zanger/zangeres wint ?


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Mijn BF opbellen en haar de oren van het hoofd praten :Y)

    Wat zou je doen als je huisdier ineens operaliedjes ging zingen?


    I clicked my heels and wished for you.

    Oordopjes kopen zodat ik 't niet aan hoef te horen xD

    Wat zou je doen als je mobiel gestolen word?


    FML

    wat zou je doen als je huisdier operaliedjes begint te zingen?

    het filmen & op youtube zetten :D
    wie weet krijg ik wel een Famous Pet Ö

    wat zou je doen als je op straat wordt aangesproken door een filmregiseur die vraagt of je in zijn nieuwste film met [beroemde actaur/actrice] wilt meedoen


    everybody needs a song.

    MEEDOEN :D
    ik hou van acteren ^^
    wat zou je doen als je een hele stomme rol moet spelen in een hele beroemde film ?
    [ja dan dat gelijk ook maar ^^]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Die is bij mij gestolen :'( [of hij is gewoon kwijt en ligt nog ergens in huis -.-' ] een nieuwe mobiel kopen

    wat zou je doen als een vriendin dronken is?


    Dát zou ik pas filmen en op YouTube zetten, haha :P Eens zien hoeveel 'hits' dat oplevert :P

    En als iemand me op straat aanspreekt om mee te doen in een film, lach ik die uit. Echt, die kán niet serieus zijn. xD

    Wat zou je doen als je beste vriend/vriendin uit de kast komt? [/voor de dummies: als die je vertelt dat ie homo/lesbisch is]


    FML

    blij voor diegene zijn dat diegene erachter is gekomen

    wat zou je doen als je pa ineens homo blijkt te zijn?


    Life is hard and then we die

    Keihard lachen, en er verder mee leven.

    Wat zou je doen als je moeder vreemd gaat?


    Underdog, just look at the mess you made.