• Spel:
    jij zegt bijv. wat zou jou reactie zijn als er ineens een banaan uit de lucht valt
    (mag realistisch of onrealistisch zijn eh, maakt ni uit ^^)
    en dan de volgende antwoord en stelt weer een vraag aan de volgende enzo verder, snap je?? ^^

    NIET: wat zou je doen..
    WEL: wat zou je reactie zijn..

    dus:
    wat zou jou reactie zijn als je favo TH'er (als je TH fan bent) ineens je kamer binnenstapt? ^^


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    Ik zo Gaan gillen
    Nouu want ik doee dat Meestal...

    Wat zou je reactie zijn als er een Monster onder je bed was x)?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik zo Gaan gillen
    Nouu want ik doee dat Meestal...

    Wat zou je reactie zijn als er een Monster onder je bed was x)?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Eh, ik dek dat ik zou denken, Waarom ben jij hier? En waarom bestaan monsters opeens? en dan vraag ik of ik in een boek van Stephen King terrecht ben gekomen.

    Wat zou je reactie zijn als Miley Cyrus zelfmoord zou plegen?

    [ bericht aangepast op 7 mei 2010 - 9:51 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Keihard lachen.

    Wat zou je reactie zijn als je de loterij wint?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gillen, huilen, lachen, gillen. :'D

    Wat zou je reactie zijn als je vriendje het uitmaakt? ook als je er geen hebt


    Great minds think alike.

    Huilen :X

    Wat zou je reactie zijn als Obama aan je deur stond?


    *insert philosophical cringe expression here*

    heel raar kijken

    wat zou je reactie zijn als er een hele lading ijs voor je deur ligt:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Opeten xD

    Wat zou je reactie zijn als je ex je mee uit vroeg.


    Stop praying for a miracle, be the wonder.

    Afwijzen!


    WZJRZA opeens iedereen je serieus op wil eten?


    Scream for mercy!

    Niet zo boos zijn een vergissing kan. (ik zou uit mijn vel schieten en een beetje heel boos worden)

    wat zou je reactie zijn als je in een film mag spelen met je fovo acteur/actrice?


    When words fail music speaks

    whaa gillen en huilen van blijdschap

    Wat zou je reactie zijn als de lelijkste persoon op de wereld je zou zoenen ?


    I solemny swear i am up to no good

    Ik hem waarschijnlijk wegduwen en heel raar aankijen

    Wat zou je reactie zijn als je je examens gehad hebt en overal een 10 voor hebt terwijl je niet geleerd hebt en meestal onvoldoendes haalt?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 15:56 ]


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :O (geschokeerd dus)

    wat zou je reactie zijn als je wiskundeleraar naakt in je kamer staat?


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Ik zou de deur dicht doen, naar beneden rennen en er achter komen dat ik voor eeuwig getraumatiseerd ben. xD O_o


    wat zou je reactie zijn als je een vrachtwagen gevuld met chocolade onbeveiligd achtergelaten ziet staan?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2010 - 17:34 ]


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Ik zou verscheurd door twijfel toch te laf zijn om mijn favoriete zoetigheid te stelen, op mijn lip bijten en mijn beste vriendin en mede-chocolade-verslaafde Lucylot opbellen.

    Wat zou je reactie zijn als je 's nachts wakker zou worden en er een zilveren tiara naast je hoofdkussen zou liggen waarop staat: 'voor de ware prinses van Zalzibar'?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Life´s shit, holy shit