• Spel:
    jij zegt bijv. wat zou jou reactie zijn als er ineens een banaan uit de lucht valt
    (mag realistisch of onrealistisch zijn eh, maakt ni uit ^^)
    en dan de volgende antwoord en stelt weer een vraag aan de volgende enzo verder, snap je?? ^^

    NIET: wat zou je doen..
    WEL: wat zou je reactie zijn..

    dus:
    wat zou jou reactie zijn als je favo TH'er (als je TH fan bent) ineens je kamer binnenstapt? ^^


    .. d[-_-]b .. ==> .. MusicIsLife..

    Zeggen dat ik niet aan de deur koop ;P

    Wat zou je doen als Frans Bauer ineens voor je deur staat om een liedje te zingen? ^^


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Je ophanrtig ontvangen!

    wat zou je reactie zijn al er nu een kameel naast je staat die zegt: Kom je een ritje maken op mijn rug?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Kost het geld???dat zou ik antwoorden

    als er een verdwaalt jongentje van 4 aan de deur komt kloppen en dringent naar de wc moet


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Dat kind naar de wc leiden en daarna vragen waar ze moeder is:P

    wat zou je doen als je voor 1 dag een legendarische rockzanger was?


    ars moriendi

    huilen

    wat zou je reactie zijn als usama binladen opeens voor de deur stond?

    huilen.

    Wat zou je doen als je vader binnenstormt en schreeuwt dat jullie huis op een kernbom staat?


    ars moriendi

    Iedereen die in dit huis is waarschuwen en met z'n allen naar buiten gaan.

    Wat zou je reactie zijn als er een bizon uit de lucht kwam vallen en aan je likte?


    If you want perfection, buy a Barbie

    'Pfoe. Ben ik blij dat ie niet OP me viel.' -wrijft zweetdruppels van voorhoofd-

    Wat zou je doen als je voor 1 dag je stem kwijt was?


    No growth of the heart is ever a waste

    Niks, zwijgen zeker..


    Wat zou je reactie zijn als je ergens in een bos een miljoen euro vind??

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 11:53 ]


    Stop wishing, Start doing..

    Ik zou me overwegen wat ik er allemaal mee zou doen :'D. Dan zou ik aangifte doen, maar dan zou ik het zelf bij me houden :'D Ik vertrouw de overheid niet. En als ik het dan zou mogen houden, omdat het toch van een maffiabaas is die het niet durft op te halen ofz, dan schenk ik de helft aan goede doelen en de rest houd ik zelf.

    Hoe zou je reageren als je morgen op school komt en je ziet dat de school tot op de grond afgebrand is?


    Wie du mir, so ich dir.

    In eerste instantie zou ik zeggen 'I don't care at all', maar aan de andere kant is het toch de school waar je voor gekozen heb dusja. Ondanks het feit ik mijn school haat, kutleraren, kutbeleid, en die kutdirecteur die mij schorste voor niks. ><

    Hoe zou je reageren als je favoriete artiest je een klap verkoopt omdat je een handtekening vraagt? 8D


    -

    Hahaha, ik zou terug slaan én hard :|!! Al weet ik dat mijn favo artiest niet zomaar iemand slaat (krul).

    Wat zou je wensen als iemand je zei dat je alles kon wensen wat je wilde en dat het dan echt werkelijkheid werd?


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat het DEA verhaal echt klopte (lees op mijn, FairyHunters en sinds kort ook wolfspirits profiel)

    Wzjrza ik je kamer binnenkwam xD


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Nou, ehm, hallo zeggen en praten enzo :')

    Als je computer tegen je begint te praten?


    Never run out of reasons to smile...

    terug praten

    wat is je reactie als je ineens naakt staat in een stad vol mensen

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 18:56 ]


    HET GAAT HEEL DIEP