• Het jaar 2145. Dankzij de technologie is het geloof in goed en kwaad vrijwel nihil. Toch is de oorlog tussen het goede en het kwaad op het randje van uitbreken. Maatregelen zullen genomen moeten worden.
    "jij hebt echt een engeltje op je schouder" is een gezegde die bekend is bij ieder mens. Niemand weet alleen dat ieder mens echt een engel bij zich heeft. Een Guardian Angel. Deze Guardian angel sterft als jij sterft, dit is de reden dat hij of zij er altijd voor zorgt dat je veilig bent.
    Uit noodzaak heeft de raad van Guardian angels een academy op gezet. Deze Academy leert de mens samen te werken met zijn Guardian Angel. Dit om te kunnen vechten tegen het kwade en zo de wereld van de ondergang te kunnen redden.

    De mensheid word in de gaten gehouden door deze angels. Na in wat mensen verdiept te hebben worden elk jaar zes meisjes en zes jongens uitverkoren om te komen in de academy. Dit gebeurd door middel dat hun Angel zich aan hen laten zien. Ze krijgen de keuze mee gaan naar de academy, daar leren ze hun Angel kennen (die overigens al alles van hun weet) maar ook samen te werken, vechten en de andere nodige vakken. Of niet meegaan, maar tegelijkertijd hun angel kwijt raken.

    Deze RPG speelt zich af op de Academy, deze is op een platform van 12 hectare boven de Himalaya gebergte. . Na drie jaar gestudeerd te hebben met je Angel ben je klaar voor het gevecht, Je word verplaatst naar een ander platform waar je woont tot je er klaar voor bent.
    Je opleiding duurt dus drie jaar, al die tijd woon je op het gebied van de Academy. Slapen, eten en leren doe je samen. Klassen en lessen zijn gevormt en elk jaar worden er 12 nieuwe leerlingen verwelkomt.


    Het officiële praat topic!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    6 c:


    That is a perfect copy of reality.

    Guys mijn personage heeft nu geen beschermengel meer :a


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dan ga je met Tyce op de kamer + onbekende beschermengel :')

    kidding, maar ik denk dat er vast nog wel iemand is die zich aanmeld en anders, is het niet mogelijk om twee mensen onder de hoede van een beschermengel te houden ?

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 8:07 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wat leuk, een triootje (cat)
    Nou ik hoop het, of zijn er nog personages vrij? Ik heb dus een mannelijke beschermengel nodig die Allison aan kan (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Er kan vast nog wel iemand komen. Heb twee mensen een berichtje gestuurd die mogelijk wilde. Anders kan iemand een tweede personage nemen. Dont worry.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nephele wilt de mannelijke engel wel invullen :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fijn!
    Ik hoop dat het goed is als ik mijn personage vanavond rond 10 uur inlever? Eerder gaat namelijk denk niet lukken ivm met werk

    Mijn rol komt ook vanavond c:


    That is a perfect copy of reality.

    dat is goed. weet alleen niet hoelaat ik zelf online kom. ik ben nu op stage en vanavond komt er een vriendin eten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Nephele wilt de mannelijke engel wel invullen :)


    Leuk! (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mt ~


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Ik werk morgen haar innerlijk en uiterlijk uit. Ik ben doodop :'D.


    That is a perfect copy of reality.

    Zal vanavond na stage alles proberen bij te werken.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wanneer beginnen we? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Waarschijnlijk als ieder z'n personage klaar heeft en is goedgekeurd, lijkt mij.
    En als we morgen al beginnen, kan ik geen post schrijven aangezien mijn zusje dan jarig is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.