• Het jaar 2145. Dankzij de technologie is het geloof in goed en kwaad vrijwel nihil. Toch is de oorlog tussen het goede en het kwaad op het randje van uitbreken. Maatregelen zullen genomen moeten worden.
    "jij hebt echt een engeltje op je schouder" is een gezegde die bekend is bij ieder mens. Niemand weet alleen dat ieder mens echt een engel bij zich heeft. Een Guardian Angel. Deze Guardian angel sterft als jij sterft, dit is de reden dat hij of zij er altijd voor zorgt dat je veilig bent.
    Uit noodzaak heeft de raad van Guardian angels een academy op gezet. Deze Academy leert de mens samen te werken met zijn Guardian Angel. Dit om te kunnen vechten tegen het kwade en zo de wereld van de ondergang te kunnen redden.

    De mensheid word in de gaten gehouden door deze angels. Na in wat mensen verdiept te hebben worden elk jaar zes meisjes en zes jongens uitverkoren om te komen in de academy. Dit gebeurd door middel dat hun Angel zich aan hen laten zien. Ze krijgen de keuze mee gaan naar de academy, daar leren ze hun Angel kennen (die overigens al alles van hun weet) maar ook samen te werken, vechten en de andere nodige vakken. Of niet meegaan, maar tegelijkertijd hun angel kwijt raken.

    Deze RPG speelt zich af op de Academy, deze is op een platform van 12 hectare boven de Himalaya gebergte. . Na drie jaar gestudeerd te hebben met je Angel ben je klaar voor het gevecht, Je word verplaatst naar een ander platform waar je woont tot je er klaar voor bent.
    Je opleiding duurt dus drie jaar, al die tijd woon je op het gebied van de Academy. Slapen, eten en leren doe je samen. Klassen en lessen zijn gevormt en elk jaar worden er 12 nieuwe leerlingen verwelkomt.


    Het officiële praat topic!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb nog even google door gespeurd naar meer elementen voor mensen die ze nodig hebben voor hun angels, ik weet niet of ze allemaal goed zijn maar misschien hebben jullie hier nog iets aan (:
    Het is inderdaad moeilijk om iets te vinden, maar deze waren nog het meest normaal XD
    ~ Ijs
    ~ Metaal (Ik denk dat dit te maken heeft met dingen buigen en sturen enzo)
    ~ Schaduw
    ~ Licht
    ~ Misschien zelfs iets met dieren, dit staat ook dicht bij de natuur.
    ~ Rook en as
    ~ Zwaartekracht
    ~ Misschien vergif


    • Hardship often prepares an ordinary person for an extraordinary destiny •

    Vergif lijkt me ook iets voor de Aarde, aangezien ik dan aan Poison Ivy moet denken.
    O, bij nader inzien - mocht dat genomen worden, kies ik dat voor Melanthe. Dat past beter bij haar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ijs, schaduw, licht zijn sowieso goed.

    Zwaarte kracht hmm zou eventueel kunnen. Zelfde geld voor rook en as.

    @Gelent. Wat wil je dan doen met vergif? Ik heb zo mijn twijfels of het een element is, maar als je een goede beschrijving naar me toe stuurt met de krachten en wat zij kan dan wil ik misschien wel een oogje toe knijpen.

    sowieso alle angels kunnen met dieren communiceren.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 22:15 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wat voor dieren mogen ze allemaal als huisdier?
    Isis gaat er zeker eentje krijgen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat ze willen, vogels, knaagdieren, honden,katten, reptielen.

    Oh en voor de angels: aangezien ze ten alle tijden bij hun beschermeling moeten zijn, hebben jullie dan liever een gedeelde slaapkamer met je beschermeling of een aangrenzende met een deur tussen de slaapkamers, zodat je niet helemaal door de hal moet om bij je beschermeling te komen?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gedeeld - wbw -


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Perv^^

    Ik heb liever aangrenzend, maar gedeeld vind ik ook prima

    Gedeelde, inderdaad. Eveneens doordat, mocht er wat gebeuren als ze slapen, je erbij bent.

    En het is meer dat sommige planten giftig zijn, dat zij dit in een aanval naar de vijand zou kunnen gebruiken. Verder niet. Ze zou het dus niet opzettelijk naar een mens of mede-Engel doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oke, dan vind ik het prima als je vergif gebruikt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik laat haar in elk geval absoluut geen Mary Sue worden. Daar heb ik een haat aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    Ik laat haar in elk geval absoluut geen Mary Sue worden. Daar heb ik een haat aan.


    ik ook. Naast irritant is het ook niet leuk om mee te rpgen.

    iedereen heeft zo zn plus en minpunten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Welke van deze pluizebollen is het leukst?

    1.



    2.



    3.



    4.



    5.



    6.



    7.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    2 of 7


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb bíjna de neiging vier te kiezen - enkel en alleen vanwege het colablikje.
    Maar ik kies voor 2 of 5, ik houd gewoon van katjes.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik maak morgen Aza af aangezien ik nog niet helemaal precies weet hoe ik haar karakter wil hebben. De andere dingen zijn al wel ingevuld. :')
    EDIT: 4, 6 of 7 Ik heb bovendien een geweldig idee. Aza's huisdieren worden twee goudvissen lol. :'D

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 23:41 ]


    Rise and rise again until lambs become lions