• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 21:02 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Elvenking schreef:




    Haha, Andy :')

    Eey Lads!
    Ik sta nu voor het Paleis op de Dan, ghihi.
    Verder heb ik net een man uitgescholden in het Sindarijns, omdat hij mij uitschold :')

    Nog iets leuks meegemaakt?
    :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Eey Lads!
    Ik sta nu voor het Paleis op de Dan, ghihi.
    Verder heb ik net een man uitgescholden in het Sindarijns, omdat hij mij uitschold :')

    Nog iets leuks meegemaakt?
    :P

    Wat was zjin reactie? please zeg me, wat was zijn reactie :D
    was je trouwens nu in parijs? of ligt de dam in Belgie?, ik was noit goed darin geweest :)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    Jup G is the best :)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:


    Jup G is the best :)

    I want Loki.
    Okay, totally irrelevant. (cat)

    Lanthir schreef:
    (...)

    Veel plezier!
    Ik heb vandaag veel huiswerk, een proefwerk, ben later uit én ga naar Paleis op de Dam met de klas.

    Alleen het laatste is een voordeel


    tnx! Jij ook veel plezier vandaag ^^
    Ik ben nu lekker klaar met stage :p
    en jup ken het ik heb ook veel huiswerk moet nog verslagen en presntatie maken enz.. XD -_-
    succes met je huis en veel plezier op de dam ;-) het is lekker weer dus mooi mee genomen ^^


    You can't touch music but music touch you

    Feanor schreef:
    (...)
    Wat was zjin reactie? please zeg me, wat was zijn reactie :D
    was je trouwens nu in parijs? of ligt de dam in Belgie?, ik was noit goed darin geweest :)


    Amsterdam....
    Enne, ik zag zijn reactie niet, want ik was er al langs ^^
    Vuile idioot dat ie is, zomaar mij uitschelden voor trut -,-


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Elvenking schreef:
    (...)
    I want Loki.
    Okay, totally irrelevant. (cat)

    Looooki! C: Oops, off-topic...
    Fwaaandy!


    Caution first, always.

    Lanthir schreef:
    (...)

    Amsterdam....
    Enne, ik zag zijn reactie niet, want ik was er al langs ^^
    Vuile idioot dat ie is, zomaar mij uitschelden voor trut -,-

    De vuile ork, wat heb je hem gezegt?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Oropher schreef:
    (...)
    Looooki! C: Oops, off-topic...
    Fwaaandy!




    Hmmm :Y)

    Ik heb Fili en Kili uit mijn hoofd kunnen leren, omdat ik Fili meteen al leuker vond, alleen hij had de 'stomme' naam van de twee: pedofilie. :')


    Caution first, always.

    Elvenking schreef:
    (...)



    Hmmm :Y)

    I want to comb his hair!


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    Ik heb Fili en Kili uit mijn hoofd kunnen leren, omdat ik Fili meteen al leuker vond, alleen hij had de 'stomme' naam van de twee: pedofilie. :')

    Hahaha arme Fili :'D
    Ik weet niet waarom, maar ik kon hun namen gewoon al wel uit elkaar houden... waarschijnlijk omdat ik Kili gewoon bij Aiden vond passen en Fili bij Dean.
    Sowieso kende ik alle namen van de dwergjes al wel snel uit mijn hoofd. Aangezien ik het boek te vaak heb gelezen en de films al te vaak gekeken heb. (cat)
    Hoewel, er bestaat geen "te vaak" bij LotR-gerelateerde dingen. Dus het maakt niet uit. :Y)

    Elvenking schreef:
    (...)
    Hahaha arme Fili :'D
    Ik weet niet waarom, maar ik kon hun namen gewoon al wel uit elkaar houden... waarschijnlijk omdat ik Kili gewoon bij Aiden vond passen en Fili bij Dean.
    Sowieso kende ik alle namen van de dwergjes al wel snel uit mijn hoofd. Aangezien ik het boek te vaak heb gelezen en de films al te vaak gekeken heb. (cat)
    Hoewel, er bestaat geen "te vaak" bij LotR-gerelateerde dingen. Dus het maakt niet uit. :Y)

    Ik wist het ook al direct...(logisch...)
    maakt inderdaad niet uit


    Gold Gold