• Update

    Er is een nieuw filmpje waarin je ziet wat er met hem is gebeurd. Zal het in het kort vertellen en de video hieronder plaatsen:
    - Heel veel mensen vonden het een geweldig gebaar dat hij wilde delen en wilden zelf ook helpen. Daarom heeft Rahat (degene die 1000 dollar gaf) een fonds op gezet voor hem. Er is meer dan 40.000 dollar opgehaald.
    - Rahat heeft dat geld in meerdere delen opgeslitst. Hij heeft voor een jaar een huis gehuurd voor hem, kleding, eten en alles wat je nodig hebt om een huis te decoreren gekocht en alles wat over blijft (meer dan 21.000 dollar) op een joint account gezet. Joint, zodat hij kan zien wat hij uitgeeft (juist tegen rare uitgavens en drug stuff).
    - Eric (de zwerver) heeft ook een baan gevonden :Y)

    De video:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2014 - 23:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik moest echt huilen ervan. Het is zo lief.


    Your make-up is terrible

    Dit brengt me echt spontaan aan het glimlachen. Hartverwarmend dit. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het is een heel erg mooi filmpje, maar... waar komt dat geld vandaan? Hij heeft toch hopelijk niet achteraf uitgelegd wat er aan de hand was en zijn duizend dollar teruggevraagd, of wel?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het is een heel erg mooi filmpje, maar... waar komt dat geld vandaan? Hij heeft toch hopelijk niet achteraf uitgelegd wat er aan de hand was en zijn duizend dollar teruggevraagd, of wel?


    Nee, degene van wie het filmpje is verdient behoorlijk door zijn filmpjes op YT. Ze zijn veel bekeken, ook wel bekend van de Drive Tru prak.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    Het is een heel erg mooi filmpje, maar... waar komt dat geld vandaan? Hij heeft toch hopelijk niet achteraf uitgelegd wat er aan de hand was en zijn duizend dollar teruggevraagd, of wel?
    De persoon die de filmpjes maakt is bekend op YouTube en doet zelf magic shows voor bedrijven en what not. Hij zal dus meer dan genoeg verdienen om dit soort dingen te doen. Het is ook niet de eerste keer dat hij geld geeft aan de armen. Zal eventjes een ander video opzoeken.

    EDIT: Gevonden!

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 21:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ah, oké. Dan is het goed. (:
    Ik maakte me even zorgen, hehe.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het is een heel erg mooi filmpje, maar... waar komt dat geld vandaan? Hij heeft toch hopelijk niet achteraf uitgelegd wat er aan de hand was en zijn duizend dollar teruggevraagd, of wel?

    Ja, dat vroeg ik me ook af. Ik hoop dat dit niet het geval is, want dan zou het heel smerig zijn. Maar ik denk dat die man dat gewoon uit eigen zak betaald heeft?

    Oeps, de vraag is al beantwoord. Hartverwarmend!

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 21:26 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ahw, wat geweldig.


    :)

    Moh. Dit is echt geweldig. ^^


    •*• Lululu •*•

    Human faith restored :3

    Gilbertson schreef:
    Ahw, wat geweldig.

    Ik kreeg spontaan tranen in mijn ogen toen de man zelf begon te huilen, zo mooi. :'D

    Marriemar schreef:
    Moh. Dit is echt geweldig. ^^


    26 - 02 - '16

    Usha schreef:
    Ik kreeg spontaan tranen in mijn ogen toen de man zelf begon te huilen, zo mooi. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aww, dit is echt mooi om te zien.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran